Fitness Seller

Diamond

Bezoekers in dit topic

D-U-N-K

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
17 okt 2003
Berichten
889
Waardering
0
oke, wat vinden jullie van een oorbel. ik ehb r vroeger 1 gehad en wil r morgen maybe weer 1 laten schieten opneiuw omdat het gaatje is dichgegroeid.


en da wil ik eeen klein diamanthe :p


meningen?
 
ik wil ook al heel lang een oorbel maar mijn vriendin vond dat niet leuk...en het is nou al weer 3 weken uit dus ik ben ook van plan om me er ene te laten schieten deze week (wel een ringetje denk ik :))
 
Een half jaartje geleden heb ik ook gaatjes laten schieten.
Allebij de oren een ringetje waar ik nog bij elke oorlel een diamantje ga zetten :D

Moet wel een beetje bling bling diamantje worden he DUNK ! ;)
 
haha...


Ik wil geen ringetje, maar gewoon een diamantje lijkt me relaxt. Moet ook weer niet te pooier worden :p

Dus uh ik twijfel nog even:o
 
2 diamantjes idd, en dan die uitdagende-gay look, zie je er wel bad-ass uit :D

lol
 
Hahaha, ja inderdaad.

Zelf zou ik nooit oorbellen nemen.
 
ik heb er lang over gedacht om zo'n klein diamantje te doen, maar heb er uiteindelijk toch vanaf gezien omdat ik er toch een btje een uitstraling van krijg waarvan ik niet zeker ben of ik die wel wil hebben.
maar blijf het toch mooi vinden, en wie weet doe ik het nog wel eens ook.
 
boogie zei:
ik heb er lang over gedacht om zo'n klein diamantje te doen, maar heb er uiteindelijk toch vanaf gezien omdat ik er toch een btje een uitstraling van krijg waarvan ik niet zeker ben of ik die wel wil hebben.
maar blijf het toch mooi vinden, en wie weet doe ik het nog wel eens ook.

dat is idd wel zo he...je krijgt dan toch een bepaalde uitstraling...daarom ben ik onder andere ook (al 2 jaar)aan het twijfelen of ik het ga doen ofniet
 
ik heb zelf ook een oorbel , heb veel variaties gehad twee aan een kant,aan elke kant een, van groot naar klein ,goud zilver maar een diamantje vind ik pesoonlijk niks (beetje gay:D)
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]

GAY?!
 
Gewoon doen als je 't mooi vind. Je moet echt poep hebben aan de mening van anderen.

Zelf vind ik 't maar niks.
 
Je moet doen wat je zelf mooi vind, maar ik vind het niets, oorbellen voor een gast.
 
Back
Naar boven