Fitness Seller

DBB kleding, wat zou jij dragen/kopen?

DBB kleding, wat zou jij dragen/kopen?

  • Enkel t-shirts

    Stemmen: 79 27,9%
  • t-shirts maar mogelijk ook een fleece (ik hoef geen sweater)

    Stemmen: 12 4,2%
  • t-shirts maar mogelijk ook een sweater (ik hoef geen fleece)

    Stemmen: 61 21,6%
  • Zowel t-shirts, sweaters en fleece wil ik wel dragen

    Stemmen: 61 21,6%
  • Ik zou nooit dbb kleding dragen of kopen

    Stemmen: 70 24,7%

  • Totaal stemmers
    283

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Deze poll is om toekomstige plannen voor DBB kleding klantgerichter te maken. Gelieve een zo eerlijk mogelijk antwoord te geven, alvast bedankt voor je medewerking :)
 
sweater is wel kicke :)
 
t-shirt om in te trainen wel voor de rest niets
 
sweater zou me tof lijken :)
 
t-shirt is wel geinig, die kregen wij elite members toch nog..??? :D
 
RAGTOP!!

Die moet ik hebben!! ook een sporttas is erg leuk!

Het ligt er wel aan hoeveel je er voor gaat vragen T. Vindt de kleding die nu aangeboden wordt (bv uncle sam enz) al vrij prijzig.
 
Niets mij te hardcore :D
 
@ Peoples: Ragtops worden custom made door de textiel/kledingfabrieken, je begrijpt dat dit daarom altijd vrij duur is. Voorlopig beperken we ons om die reden tot standaard producten.
 
Big_T zei:
Ragtops worden custom made door de textielfabrieken, je begrijpt dat dit daarom altijd vrij duur is. Voorlopig beperken we ons om die reden tot standaard producten.

verdorie :( Das jammer!

Maar t-shirt zou ik ook wel dragen hoor. Groot DBB logo achterop, voorop: Muscle only! :D
 
tshirt en sweater lijk mij ook wel leuk ja.
 
Ik zou een t-shirtje wel dragen.. sweater ook nog wel mits logo niet te groot.
 
Precies, t-shirt en sweater lijkt me wel lache.
 
Als ik eerlijk moet zijn voel ik er weinig voor. Sorry :)
 
Zou beginnen met t-shirtjes, kosten bijna niets. Als dat goed loopt zou je andere dingen erbij kunnen nemen.
 
Peoples zei:
Het ligt er wel aan hoeveel je er voor gaat vragen T.
Het is niet de bedoeling om er rijk van te worden, dus ik houd een zeer kleine winstmarge voor me eigen tijd die ik erin steek en die winst gaat natuurlijk naar verbetering van dbb.
benchMarc zei:
Als ik eerlijk moet zijn voel ik er weinig voor. Sorry :)
Np
Zou beginnen met t-shirtjes, kosten bijna niets. Als dat goed loopt zou je andere dingen erbij kunnen nemen.
T-shirts zijn in het verleden al eens gemaakt en dat ging idd vrij goed. Was nog veel vraag nadat alles was uitverkocht.
Wil deze keer weleens wat nieuws doen :)
 
Big_T zei:
Het is niet de bedoeling om er rijk van te worden, dus ik houd een zeer kleine winstmarge voor me eigen tijd die ik erin steek en die winst gaat natuurlijk naar verbetering van dbb.


T-shirts zijn in het verleden al eens gemaakt en dat ging vrij goed. Was nog veel vraag nadat alles was uitverkocht.
Wil deze keer weleens wat nieuws doen :)
'

Idee,
je zou het op bestelling kunnen laten maken, dat de leden dus kunnen aangeven wat voor soort kleding ze willen hebben
En als er genoeg aanmeldingen zijn laat je ze maken zodat je niet een hele voorraad aan hoeft te leggen aangezien het winstmarge klein is
 
mij maakt het niet zoveel uit wat het is.

Vind als student vooral de prijs belangrijk :P. Of ik er in het openbaar mee zou gaan lopen dat is een tweede, maar voor thuisgebruik wel geinig.
 
sorry maar een ecto zoals ik zou zich belachelijk maken in dbb kledij
 
Back
Naar boven