XXL Nutrition

een dagje in de cel gezeten

Bezoekers in dit topic

MeDieViL

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
8 jan 2005
Berichten
12.252
Waardering
559
Lengte
2m30
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
was dus gepakt met het dealen van XTC pillen, degene waar ik ze van kocht was al een tijdje opgepakt en een paar mensen hebben mijn naam dus gezegt

komen ze hier ineens binnenvallen met een huiszoeking, nu vonden ze ook 2 lege flesjes waar GHB inzat, wat ik destijds wilde gebruiken omdat het een beter alternatief is dan alcohol
daar was meneer de inspecteur niet zo blij zijn, volgens hem was dit de dodelijkste drug die er was, en val je er van in coma:rolleyes:
idioten gaan er wel knock van omdat ze teveel nemen, maar dat het dodelijk wist ik niet, en het zal dan wss weer om een combinatie gaan met alcohol (altijd bij nieuwsberichten van een dode gaat het om een combinatie of een massale overdosis)
ik een nacht in de cel daar, daarna naar het justitiepalijs, daar zaten ze meer te lachen met het feit dat ik een tshirt aanhad met polizei op en ben ik terug vrijgelaten
word wss een voorwaardelijke straf
was me het dagje wel...
 
hoe? jij doet zaken met mensen die je naam kennen en weten waar je woont?!

:no:
 
eerste keer zijn ze altijd wel soepel ;) trust me
zeker als het niet gaat over monsterhoeveelheden
 
idd dat is niet zo slim ;)
maar fijn dat ze daar je tshirt konden waarderen........ ;thumbs:
 
ik sta in het foto archief met een t-shirt van alcatraz :D

(no bullshit)
 
hoe? jij doet zaken met mensen die je naam kennen en weten waar je woont?!

:no:
ze hadden me blijkbaar gevonden omdat mn huisnummer in iemand zijn gsm stond, wss degene die de naam had verraden van degene waar ik ze van kocht


mja die zaakjes waren eigenlijk meer vriendschappelijk, niet zo slim maar ik kocht van maten enzo..
 
ze hadden me blijkbaar gevonden omdat mn huisnummer in iemand zijn gsm stond, wss degene die de naam had verraden van degene waar ik ze van kocht


mja die zaakjes waren eigenlijk meer vriendschappelijk, niet zo slim maar ik kocht van maten enzo..

mooie vrienden als ze namen noemen ;)

niet zo slim om je huisnummer te gbruiken hé, dat is net het mooie van prepaid, lekker anoniem
 
tsja...

Zo te lezen is er weer heel wat belastinggeld gebruikt om de Nederlandse straten veiliger te maken. Al die XTC dealers en gebruikers ontwrichten de samenleving.

En politiemeneren moeten niet net doen alsof ze verstand hebben van drugs want dat hebben ze niet. GHB is dodelijk in combinatie met (voldoende) alcohol omdat beide drugs de ademhaling onderdrukken. GHB an sich is een heel stuk minder ongezond voor je als alcohol.
De politie jaagt op drugs omdat dat nou-eenmaal-de-regels-zijn. Verder niets. Als het om de volksgezonheid zou gaan dan kunnen ze beter razzia's houden in de kroeg of de McDonnalds.
 
zoek een andere bijverdienste
 
tsja...

Zo te lezen is er weer heel wat belastinggeld gebruikt om de Nederlandse straten veiliger te maken. Al die XTC dealers en gebruikers ontwrichten de samenleving.

En politiemeneren moeten niet net doen alsof ze verstand hebben van drugs want dat hebben ze niet. GHB is dodelijk in combinatie met (voldoende) alcohol omdat beide drugs de ademhaling onderdrukken. GHB an sich is een heel stuk minder ongezond voor je als alcohol.
De politie jaagt op drugs omdat dat nou-eenmaal-de-regels-zijn. Verder niets. Als het om de volksgezonheid zou gaan dan kunnen ze beter razzia's houden in de kroeg of de McDonnalds.
haha die post laat me weer lache:D

meneer de inspecteur begon nog te brullen hoe gevaarlijk drugs zijn
ik probeerde meneer nog netjes uit te leggen dat ik perfect de gevare ken van drugs en als je genoeg drinkt dat XTC even velig of niet veiliger dan alcohol, als tegenantwoord zij hij iets in de vorm van "hoe zit het dan met ouders die niet weten waar hun kinderen mee bezig zijn":rolleyes:

toch enorm veel geluk had dat ik bij de juiste mensen terecht kwam in eht justitiepaleis, volgens 2 agenten was ik bij een andere zeker de cel in gevlogen
 
Moet dit nou opschepperij voorstellen ofzo? Fakkin hell, moet niet gekker worden.
 
Moet dit nou opschepperij voorstellen ofzo? Fakkin hell, moet niet gekker worden.

???

Een 19jarige wordt thuis opgehaald omdat ze hem verdenken van (kleinschalige) xtc handel. Ik ben blij dat hij dat post. Zo weten we met z'n allen dat er heel wat belastingcentjes over de balk worden gesmeten.
 
Waarom plaats je in vredesnaam dit bericht? Ten eerste kan heel de wereld lezen hoe dom je bent, dat je:
a. drugs dealt
b. zo dom bent geweest om ervoor opgepakt te worden

verder vraag ik me af of je het echt stoer vindt. Waarschijnlijk wel, want anders post je er niet over.
Ik vind het iig nogal dom.
 
was dus gepakt met het dealen van XTC pillen, degene waar ik ze van kocht was al een tijdje opgepakt en een paar mensen hebben mijn naam dus gezegt

komen ze hier ineens binnenvallen met een huiszoeking, nu vonden ze ook 2 lege flesjes waar GHB inzat, wat ik destijds wilde gebruiken omdat het een beter alternatief is dan alcohol
daar was meneer de inspecteur niet zo blij zijn, volgens hem was dit de dodelijkste drug die er was, en val je er van in coma:rolleyes:
idioten gaan er wel knock van omdat ze teveel nemen, maar dat het dodelijk wist ik niet, en het zal dan wss weer om een combinatie gaan met alcohol (altijd bij nieuwsberichten van een dode gaat het om een combinatie of een massale overdosis)
ik een nacht in de cel daar, daarna naar het justitiepalijs, daar zaten ze meer te lachen met het feit dat ik een tshirt aanhad met polizei op en ben ik terug vrijgelaten
word wss een voorwaardelijke straf
was me het dagje wel...

wannabe craig titus
 
Doet me denken aan een jongen die ik een paar jaar niet had gezien. Toen ik hem vroeg waar hij al die tijd was, zei hij heel stoer: "Ik zat vast man, je weet toch." En dan zo'n STOMME bek erbij alsof hij nu een schouderklopje van me wilde.

Dealen in drugs is heel erg triest. Een topic erover openen nog erger. Ervoor gepakt worden en DAAROVER een topic openen is wel het toppunt, sorry.
 
eigenlijk vind ik het niet stoer dat ik ervoor gepakt ben
ma ik ben gepakt en gestopt waarom zou ik het niet posten, was me gwn het dagje wel
 
eigenlijk vind ik het niet stoer dat ik ervoor gepakt ben
ma ik ben gepakt en gestopt waarom zou ik het niet posten, was me gwn het dagje wel

Okay, misschien komt het verkeerd over in je beginpost, maar je doet er nogal lacherig over en het is net alsof je hoopt dat we je nu allemaal hartelijk gaan feliciteren dat je bent vrijgelaten.
Je hebt fakkin mazzel gehad dat je nog op vrije voeten bent, anders zat je een paar maanden vast voor die paar pilletjes. En dat is het gewoon niet waard.
 
eigenlijk vind ik het niet stoer dat ik ervoor gepakt ben
ma ik ben gepakt en gestopt waarom zou ik het niet posten, was me gwn het dagje wel

Juist nu moet je doorgaan. Anders is alles voor niets geweest. En nu hoor je er ook helemaal bij omdat je hebt gezeten. Ook al is het dan maar 1 dagje...
 
Back
Naar boven