MuscleMeat

contador geschorst

  • Topic starter Makia
  • Startdatum
  • Reacties 29
  • Weergaven 3K
  • Volgers 8

Bezoekers in dit topic

Ongelofelijk, ze zijn werkelijk doorgeslagen met het doping gebeuren op het moment. Dat ook de Giro 2011 notabene wordt afgepakt en ik denk nog meerdere kleinere zeges...

0.00000000000001 (vergeef mij een nulletje teveel) van een spulletje wat bewezen in veelal buitenlandsvlees zit....

Doping heeft het wielrennen kapot gemaakt maar dit soort maatregelen maakt het allemaal nog dodelijker.
 
tja ik weet het niet, hoeveel vlees moet je eten om aan deze waarde te komen?
Ik weet dat er een MMA vechter gepakt was met een aantal keer de toegestane waarde testosteron en die begon ook over vlees. Had de beste man wel 4 koeien moeten eten
 
Triest
 
Scarponi aka Zapatero of Il Presidente wint daarmee de Giro 2011 :roflol: Toch mooi dat zo'n cleane renner alsnog een grote ronde kan winnen.
 
het word nu een beetje belachelijk met dat doping gelul, laat ze ook is andere sporten waar veel geld in omgaat net zo controleren als in het wielrennen dan zullen er een hoop voetballers door de mand vallen(davids en stam waren zeker de enige????)
 
Was hij de dag ervoor niet ook gecontroleerd en toen was er niets gevonden ? Best knap, een test-kuur van 1 dag ...
 
Was hij de dag ervoor niet ook gecontroleerd en toen was er niets gevonden ? Best knap, een test-kuur van 1 dag ...

Een clen-kuur en voor de schuldigverklaring maakt het verder niet uit of er na die tests op eerdere of latere dagen ook sporen zijn aangetroffen. Sporen betekent voor de UCI, WADA en nu dus ook het CAS dat je gebruikt hebt. Wel enigszins discutabel omdat er sporters zijn die weg kwamen met dit soort minimaal gebruik maar tegelijkertijd zijn er ook sporters die bij vergelijkbare waarden ook een schorsing aan de broek kregen.
 
Was hij de dag ervoor niet ook gecontroleerd en toen was er niets gevonden ? Best knap, een test-kuur van 1 dag ...

komt natuurlijk door bloedtransfusies
 
tjah als je stelt dat bij zoveel percentage van een bepaalde stof in het bloed te boek staat als dopinggebruik wat zou je dan nog van excuses moeten gebruiken om hem niet te straffen?
 
het word nu een beetje belachelijk met dat doping gelul, laat ze ook is andere sporten waar veel geld in omgaat net zo controleren als in het wielrennen dan zullen er een hoop voetballers door de mand vallen(davids en stam waren zeker de enige????)

Voetballers worden al gecontroleerd. Verder komt in het voetbal minder doping voor, omdat het simpelweg niet heel bruikbaar is.

Een voetbalwedstrijd van 90 min is iets anders dan 3 weken lang 200km per dag fietsen.
 
Voetballers worden al gecontroleerd. Verder komt in het voetbal minder doping voor, omdat het simpelweg niet heel bruikbaar is.

Een voetbalwedstrijd van 90 min is iets anders dan 3 weken lang 200km per dag fietsen.
In voetbal wordt men VEEEEEEEELLL minder gecontroleerd dan in het wielrennen. Bij barcelona worden ze mss 6x per jaar gecontroleerd terwijl een toprenner in de tour 6x wordt gecontroleerd.

Waarom zou doping in voetbal niet nuttig zijn? Als je zo conditioneel beter kan worden dan je tegenstander: sneller spurten, snellere recuperatie.. Lijkt me toch handig :)
 
Lachwekkend , bijna iedere wielrenner gebruikt sowieso. Het lijkt erop dat ze een zondebok moeten hebben. Is niet gelukt met Armstrong , dus gaan ze achter Contador.
 
Lachwekkend , bijna iedere wielrenner gebruikt sowieso. Het lijkt erop dat ze een zondebok moeten hebben. Is niet gelukt met Armstrong , dus gaan ze achter Contador.

Zondebok? als hij gebruikt heeft moeten ze hem straffen.. wat mij betreft.
Of het toestaan...

De hele sport is verziekt voor mij. Was altijd fan van de tour (zeker Armstrong tijdperk), totdat die rabo renner in het geel reed, paar jaar terug. Ik aan de buis gekluiserd, en toen werd hij er uit geflikkerd... Heeft me nooit meer echt kunnen boeien daarna.
 
Het CAS zal in een later stadium bepalen of de Spanjaard ook een boete van 2.485.000 euro moet betalen.

Dayum.
 
Zondebok? als hij gebruikt heeft moeten ze hem straffen.. wat mij betreft.
Of het toestaan...

De hele sport is verziekt voor mij. Was altijd fan van de tour (zeker Armstrong tijdperk), totdat die rabo renner in het geel reed, paar jaar terug. Ik aan de buis gekluiserd, en toen werd hij er uit geflikkerd... Heeft me nooit meer echt kunnen boeien daarna.

Ja , zondebok. Als iedereen gebruikt en hij wordt bestraft is hij de zondebok. En toestaan is geen optie in de wereld van vandaag , mensen zouden het niet begrijpen. Ze leven liever in een fabeltjes land waar er zelden iemand is die gebruikt en als er gebruikt wordt die gepakt. Beetje zoals degene die denken dat IFBB pro's niet gebruiken.
 
Contador heeft Armstrong een tourzege door de neus geboord, nu zie je wat er van komt.
 
In voetbal wordt men VEEEEEEEELLL minder gecontroleerd dan in het wielrennen. Bij barcelona worden ze mss 6x per jaar gecontroleerd terwijl een toprenner in de tour 6x wordt gecontroleerd.

Waarom zou doping in voetbal niet nuttig zijn? Als je zo conditioneel beter kan worden dan je tegenstander: sneller spurten, snellere recuperatie.. Lijkt me toch handig :)

De dag dat er out of competition word gecontroleerd in voetbal of andere sporten met veel geld moet je is zien wat er gebeurt.
Wat dacht je van tennisers van tegenwoordig of denk je soms soms dat die zomaar 2x zo groot zijn geworden dan hun voorgangers van 20 jaar geleden
 
Moet niet gekker worden. Armstrong vrij van alle blaam hoorde ik van de week ?
 
dat er nog mensen zijn die zulke gasten durven verdedigen, hoe naïef kan je zijn. zelfs Eddy Merckx, de grootste amfetaminerenner aller tijden, neemt het voor hem op. 'ze willen de wielersport kapot maken...' ze ? je doet er zelf aan mee, mongool
 
Back
Naar boven