XXL Nutrition

Chantage

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Centaur

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
14 jul 2004
Berichten
13.691
Waardering
417
Lengte
1m90
Massa
110kg
Is iemand hier wel eens gechanteerd om coïtus te hebben terwijl je getrouwd bent?
 
Moet je wel chantabel zijn, wat heb je nu weer uitgevreten dan ?
 
eh...nou...laten we zeggen dat diegene wel wat belastbaar materiaal heeft, en nu coïtus wil hebben om het te laten verdwijnen.

Het is een leuke griet hoor, dat wel...maar ik heb liever m`n huwlijk intact.
 
Laatst bewerkt:
Tja niet op in gaan dan, chantage leid alleen maar tot meer chantage. Nu is het coïtus, de volgend keer geld. Aanklagen die hoer.
 
Aanklagen kan, maar dan hangen we allebei.
 
Mmzz da's wel moeilijke situatie... Geen ervaringen mee. Mss moet je iets anders voor haar doen ipv coïtus? Ken de situatie totaal niet maar er moet toch iets zijn dat je in de plaats kan doen ???
 
als zij iets te verliezen heeft als je het aanklaagt , dan heb je niet veel te vrezen als je haar gewoon negeert , me dunkt
 
Als je niet op haar voorstel ingaat hang je ook, dus wat wil je dan ? Je huwelijk op het spel zetten ? Een echte man ondergaat zijn lot, je hebt zelf toch dom gehandeld door in deze positie te komen. Dan moet je de consequenties ook durven dragen.

En ik heb misschien makkelijk praten, maar genoeg ervaring met zeer moeilijke beslissingen.
 
ik denk dat het dan nog makkelijker zal zijn een poging te doen om dat materiaal te pakken te krijgen. Maar wat ik ook doe...alles kan in dikke ellende uitlopen.

@SR: coïtus it is...en niks anders.
 
Godsamme, die knakker heeft mijn fantasie in handen, gedwongen worden tot coïtus met en door een vrouw.
 
Marky zei:
Godsamme, die knakker heeft mijn fantasie in handen, gedwongen worden tot coïtus met vrouwen door vrouwen.
hahaha....be happy to take over. Ik wil zo met je ruilen hoor. ;)
 
Wil dan eerst wel eens weten van welk kaliber deze vrouw is. ;)
 
een vrouw die een vent dwingt tot coïtus....een beetje slimme vrouw vraagt geld, lijkt mij...

Palen die hoer en zo hard dat ze er spijt van heeft :D

Let op dat je geen Juggernautje loopt he kerel ;)
 
Bro.. van welk kaliber is het probleem? Wat zit er precies fout wat er voor zorgt dat je het niet met je vrouw kunt bespreken? Laat je niet meelokken, als je nu nog eerlijk kan zijn en de schade beperken doe dat dan als je het goed probeert te draaien zit je constant met de angst dat je toch nog ge****t word.
 
MightyDuck zei:
Bro.. van welk kaliber is het probleem? Wat zit er precies fout wat er voor zorgt dat je het niet met je vrouw kunt bespreken? Laat je niet meelokken, als je nu nog eerlijk kan zijn en de schade beperken doe dat dan als je het goed probeert te draaien zit je constant met de angst dat je toch nog ge****t word.
het materiaal is te belastend, i know, ik ben zelf zo stom geweest om te zorgen dat ze het in handen kreeg, maar het mag gewoon niet uit lekken.

En wat ik ook doe...ge****t wordt ik toch, letterlijk of figuurlijk.
 
Maakt nen deal he. Vraag eerst die bewijzen + eventuele kopietjes en geef ze de neukbeurt van haar leven en hopelijk was het dat dan he :rolleyes:
 
Centaur zei:
het materiaal is te belastend, i know, ik ben zelf zo stom geweest om te zorgen dat ze het in handen kreeg, maar het mag gewoon niet uit lekken.

En wat ik ook doe...ge****t wordt ik toch, letterlijk of figuurlijk.

Bro... wat voor materiaal is het! Wat heb je gedaan?!

Je weet nooit 100% zeker dat je alles in handen hebt. Als ik die meid was zou ik hoe dan ook altijd 1 kopie achter houden.
 
dont get mad, get even ;)
 
Marky zei:
Godsamme, die knakker heeft mijn fantasie in handen, gedwongen worden tot coïtus met en door een vrouw.

En dan doet die huillie er zo moeilijk over, ongelovelijk. :D


Anyway het is best wel een lastige beslissing. En hoe weet je dat je met 1x nken er vanaf bent? :)
 
hm jullie hebben t over een vrouw, maar volgens mij bedoelt Centaur die bajesklant van wat jaartjes geleden waarvan Centaur de bitch was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven