| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2004 Locatie: België Leeftijd: 28 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: - - - Karma: | This is really the most incredible weight lost story I’ve ever heard Nobody is perfect, I am Nobody wtf
__________________ Nihil est incertior vulgo Ik wil m'n karma terug :| RIP Lauw met de grote schwanze |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: sep 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Carbcycling extreme
hoezo verneukte hij ooit zijn lichaam...
__________________ Quotes uit mijn leven: Als ze komen komen ze tegelijk. Het enige wat jij doet is de koelkast leegvreten... gaat u mee naar mijn huis...? Eiwit ach dat greij help voor geen meter, cornflakes moet je eten...!!! |
| | |
| | #3 |
| Cool Novice Aangemeld: jun 2007 Locatie: Bierbeek Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Carbcycling extreme
Das Te Fel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| | |
| | #4 |
| Monstrous Giant | Re: Carbcycling extreme
gadver...
|
| | |
| | #6 |
| Colossal Veteran | Re: Carbcycling extreme
wooow , die ket was fucking vet !! ziet er al stukken beter uit , zoveel los vel is toch ook maar goor zenne
__________________ mijn beest : http://nl.youtube.com/watch?v=THvHsLV2xmk |
| | |
| | #7 |
| Huge Freak Aangemeld: jun 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Stats: 1m90 103kg 12% Karma: | Re: Carbcycling extreme
wow, dikke respect voor die prestatie. wat zullen ze met die huid gedaan hebben? brandwondenpatienten?
__________________ "The guy left standing on the stage today at the end of a bodybuilding show is probably the guy in the arena who is closest to death." |
| | |
| | #9 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m85 121kg 21% Karma: | Re: Carbcycling extreme
Das inderdaad een forse cut zenne. Als ik het goed begrijp moet ook al dat extra vel weg, en daarna gaat-ie bodybuilden.
|
| | |
| | #10 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Carbcycling extreme
Damn dit is gewoon echt vet, moet mensen die 'zwaar' willen afvallen toch goede motivatie kunnen geven
__________________ “You are doing your best only when you are trying to improve what you are doing” Gezondheid Forum, Welzijn & Fitness |
| | |
| | #11 |
| Huge Freak | Re: Carbcycling extreme
Die zal nu aardig wat kunnen squaten.
|
| | |
| | #12 |
| Huge Freak | Re: Carbcycling extreme
Respect voor die kerel.
|
| | |
| | #13 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Carbcycling extreme
godverdomme! respect voor die gast
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2008-a-193754/ : huidige shape (nieuwe foto augustus 2009) |
| | |
| | #14 |
| @ Aangemeld: jun 2005 Locatie: Beursplein 5 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Carbcycling extreme
de tering
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding |
| | |
| | #15 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Carbcycling extreme
Knap van hem! Respect! |
| | |