| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #41 | |
| Novice Aangemeld: feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Bodybuilding Boeken: Aanraders
Citaat:
bedank voor de info ik kijk direck ff | |
| | |
| | #42 |
| Monstrous Giant | Re: Bodybuilding Boeken: Aanraders
Alle Lyle Mcdonald boeken |
| | |
| | #43 |
| Cool Novice | Re: Bodybuilding Boeken: Aanraders
steroid nation van shaun assael is ook wel interessant vind ik persoonlijk. maar als je engels niet heel denderend is, hoef jer er niet aan te beginnen.
__________________ You don't know squat if you don't squat. |
| | |
| | #44 |
| Novice Aangemeld: sep 2008 Locatie: Brooklyn Leeftijd: 22 Geslacht: M
Zijn er ook nog goeie boeken die in het Nederlands geschreven zijn?
|
| | |
| | #45 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Bodybuilding Boeken: Aanraders
ronnie coleman hardcore
__________________ SQ 240 LP 570 |
| | |
| | #46 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: okt 2005 Locatie: België Leeftijd: 22 Geslacht: M
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2008-a-193754/ : huidige shape |
| | |
| | #47 | |
| Massive Warrior | Re: Bodybuilding Boeken: Aanraders
Citaat:
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | |
| | |
| | #48 |
| Huge Freak Aangemeld: mei 2006 Locatie: vlaanderen Geslacht: M
ik zie de 1e boek van Arnold Schwarzenegger er niet bij staan
__________________ best bodybuilder ever :..........http://www.youtube.com/watch?v=Jb0oP...eature=related.......... bodybuilding,there's no turning back SIZE DOES MATTER ---superhuman---: http://www.biggertube.com/video/307/...ren-superhuman http://i35.tinypic.com/b4dwrn.jpg LIFE IS 2 SHORT 2 BE SMALL |
| | |
| | #49 |
Achja bijbel... er staan goede dingen in, maar er zijn betere boeken.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #50 |
| Monstrous Giant | Re: Bodybuilding Boeken: Aanraders
Power ! periodiseren voor spiermassa en kracht Auteur: Tudor Bompa & L. Cornacchia Vind ik persoonlijk een goed boek die er nog niet tussen staat. en Kracht trianing-Een anatomische benadering van Frédéric Delavier |
| | |
| | #51 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jun 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Zijn Starting Strength en Practical Programming bij geen enkele Nederlandse (web) shop te bestellen? |
| | |
| | #52 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: België Leeftijd: 25 Geslacht: M
Citaat:
__________________ The strongest shall survive. | |
| | |
| | #53 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: feb 2008 Locatie: België Geslacht: M
Stats: 1m81 83kg 16% Karma: | Re: Bodybuilding Boeken: Aanraders
Niet vergeten dat Google ook een online bibliotheek ter beschikking heeft, met weergave van gehele of gedeeltelijke publicaties. Een zoektocht op de term bodybuilding, levert 2554 resultaten op: http://books.google.be/books?q=bodybuilding&as_brr=3 Zitten zeker interessante stukken tussen.
__________________ Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going. |
| | |
| | #54 |
| Pick up the iron and lift Aangemeld: mrt 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Bodybuilding Boeken: Aanraders
Is dit boek wat, iemand gelezen? Afvallen met krachttraining van Robbert Wolters
__________________ Clash of the Titans My life, my body, my pride. You have no opinion, no right I've built myself nothing like you My refusal is my way of life Remember Lauw R.I.P. 9-5-2008 "als je dit leest, ben ik dood, de pijp uit, het hoekie om..." |
| | |
| | #55 | |
| Superdude | Re: Bodybuilding Boeken: Aanraders
Citaat:
Kan het boek dus m.b.t. BB niet echt aanraden, maar aangezien het mij in beweging heeft gekregen is het voor mij z'n geld meer dan waard geweest.
__________________ It's not a beer belly, it's a fuel tank for a sexmachine! Mijn trainingslog, nu incl. strongman trainingen! | |
| | |
| | #56 |
| Cool Novice Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 20 Geslacht: M
Ik heb de 2 boeken van Delavier gekocht nadat ik er veel positiefs over had gehoord/gelezen: krachttraining en voedingsupplementen Het zijn inderdaad zeer nuttige boeken die duidelijk geďllustreerd zijn, echte aanraders dus! |
| | |
| | #57 |
| Cool Novice Aangemeld: mei 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: 1m89 92kg 10% Karma: | Re: Bodybuilding Boeken: Aanraders
De boeken van Charles Poliquin zijn echt top.. Heb laatst een cursus van de The Overload Principle gevolgd en hanteren veel van zijn handelingen. Echt een aanrader!
__________________ Hakuna Matatta... |
| | |
| | #58 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Iemand ervaring met boeken die op bol.com staan? http://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekr...questid=212537 |
| | |
| | #59 |
| Novice Aangemeld: okt 2009 Locatie: utrecht Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m77 69kg - Karma: | Re: Bodybuilding Boeken: Aanraders
Ik heb dit Boek Arnold Schwarzenegger BodyBuilding vroeger van me vader geweest |
| | |
| | #60 |
Leuk boek, hou maar goed bij dat krijgt nog waarde
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |