AndroidHealthClinic

Bodybuilder volgende week bij "help mijn man heeft een hobby"

Bezoekers in dit topic

Antropoid

El Jefe de la tribu
Elite Member
15 jaar lid
Lid sinds
11 jun 2003
Berichten
8.755
Waardering
88
Lengte
1m80
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Iemand van hier misschien? :D
 
een hobby??!! een lifestyle je weet toch zelluf !

:D
 
hoelaat welke dag etc etc, ik wil wel zien.
 
Ga ook kijken!!
 
ja meer info pls, klinkt leuk
 
wanneer is dat dan?

en waar kan ik t terug vinden??
 
In het voorstukje zei die kerel wel iets doms. Zegt zijn vrouw: Ik wil dat je minder sport, maar meer met je gezin doorbrengt. Zegt hij: Minder van het goede dus, en meer van het slechte :roflol:
 
Het is ook nooit goed, willen ze iemand met een gespierd lichaam lopen ze nog te zeuren, tenzij die vent echt elke avond in de sportschool rondhangt ;)
 
Donderdag 18 september RTL4 20:30 - 21:30 uur in
 
Volgende week donderdag om 20:30 : een man die een uit de hand gelopen hobby heeft... en het heeft te maken met gewichten, RTL4 uiteraard.
frietmetmayo was eerder:P en ik was 18 sept vergeten
 
lol dit wordt dus voer voor de mensen die toch al niet snappen wat BB is. Zullen er zat dbb-ers op hun werk horen: slecht niet sociaal etc. zie maar wat die man zei: gezin is minder van het goede bla bla bla.

Maar eeeh...waneer is het:D
 
In het voorstukje zei die kerel wel iets doms. Zegt zijn vrouw: Ik wil dat je minder sport, maar meer met je gezin doorbrengt. Zegt hij: Minder van het goede dus, en meer van het slechte :roflol:

Klinkt alsof bodybuilding weer is positief in het daglicht komt...
 
Klinkt alsof bodybuilding weer is positief in het daglicht komt...

Ik denk dat er genoeg vrouwkes met kwijl langs hun mond aandachtig zitten te kijken zittend naast hun man met een bierbuik, die net weer een ijskoude opentrekt.
 
Ik denk dat er genoeg vrouwkes met kwijl langs hun mond aandachtig zitten te kijken zittend naast hun man met een bierbuik, die net weer een ijskoude opentrekt.

Tot ze zien dat zo iemand zijn sport alles vind en zijn gezin niets dan vervelend.. En als i in de bulk zit kan i het helemaal shaken :p
 
Het is ook nooit goed, willen ze iemand met een gespierd lichaam lopen ze nog te zeuren, tenzij die vent echt elke avond in de sportschool rondhangt ;)

Lol in de meeste vaste relaties zie je juist mensen die niet een voorbeeld lichaam hebben dat is ook onderzocht.

De mensen die wel een droom lichaam hebben zijn bij de vrouwen of mannen vaak goed voor 1 keer.

Hier is groot onderzoek naar gedaan. hoe het komt weet ik zo niet. Denk dat het wat met ego te maken heeft en losbandigheid bij de goed uitziende
 
beetje dom progamma waarbij ze mensen de hobby min of meer afpakken. Het had vorige keer gezien emt die man die gek was van reptielen. zat dag en nacht bij die beesten te kijken en liet zijn gezin links liggen. oke dan snap ik het wel...maar het zou belachelijk zijn als die bodybuilder bijv. maar 3 keer per week mag gaan trainen van john williams.
 
Back
Naar boven