MuscleMeat

bewaking, security opleiding

Bezoekers in dit topic

Emilionaire

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 feb 2010
Berichten
184
Waardering
5
Lengte
1m75
Massa
83kg
Zijn op DBB bewakingsagenten of portiers ofz?
ik ben wel geinteresseerd om die richting uit te gaan. nu volg ik sociaal technische wetenschappen.. Vele worden daarna agent, dus dacht ik dat bewakingsagent ook wel realistisch zou zijn. iemand die hier weet waar je een opleiding kan volgen, en vanaf welke leeftijd?
en welke voorwaarden eraan hangen? ik hoor het wel
 
Beveiliger 2 ROC ASA Security Academy en vanaf 16 toegankelijk ;)
 
Toevallig is er op 9lives ook een topic hierover, misschien vind je daar wel je antwoord.
 
ik weet dat die opleidingen geld kosten, dan krijg je een certificaat in afwachting van je definitieve badge

i weet ook heel goed dat je geen feiten op je strafblad mag hebben :mad:
 
ik weet dat die opleidingen geld kosten, dan krijg je een certificaat in afwachting van je definitieve badge

i weet ook heel goed dat je geen feiten op je strafblad mag hebben :mad:
Echt niks?
Ik heb 2 jaar geleden een oud vrouwtje aangereden, ik heb als straf onvrijwillige slagen en verwondingen erop staan, hiermee maak je al geen kans meer zeker?
 
hoe kan je nu zo'n beroep aantrekkelijk vinden? is dat niet gewoon de hele dag/nacht in een kotje zitten terwijl je de camerabeelden in de gaten houdt, en om het uur eens patrouilleren door het gebouwencomplex?
 
Echt niks?
Ik heb 2 jaar geleden een oud vrouwtje aangereden, ik heb als straf onvrijwillige slagen en verwondingen erop staan, hiermee maak je al geen kans meer zeker?
je bent 19, ik denk dat je strafblad vervalt aan je 18?

'Beveiliger 2 ROC ASA Security Academy' daar vind ik alleen maar dingen in nederland
is het ook belangrijk dat je een vechtsport beoefent?
 
heb zelf 4 jaar in de bewaking gezeten en ik kan je maar 1 ding zeggen, als je je leven beu bent begin dan een job als bewakingsagent.. de CAO trekt op geen kl*ten, postoversten zijn alleen maar rotzakken, en alles wat je vraagt is teveel (geldt voor alle grote firma's brinks, g4s, cobelguard, securitas)

natuurlijk hangt het er ook wel een beetje vanaf op welke post je terechtkomt, maar het is zeker geen job om aan te raden, dan kun je beter voor politieagent gaan

veel nuttige info op:
http://www.securitysite.be/
>> forum
>> oud forum
 
Laatst bewerkt:
Echt niks?
Ik heb 2 jaar geleden een oud vrouwtje aangereden, ik heb als straf onvrijwillige slagen en verwondingen erop staan, hiermee maak je al geen kans meer zeker?
Na 5 jaar vervalt dat waarschijnlijk pas.
 
je bent 19, ik denk dat je strafblad vervalt aan je 18?

'Beveiliger 2 ROC ASA Security Academy' daar vind ik alleen maar dingen in nederland
is het ook belangrijk dat je een vechtsport beoefent?
is voorgekomen toen ik net 18was, een jaar na de feiten dus staat er wel op, klootzakken!
 
je bent 19, ik denk dat je strafblad vervalt aan je 18?

'Beveiliger 2 ROC ASA Security Academy' daar vind ik alleen maar dingen in nederland
is het ook belangrijk dat je een vechtsport beoefent?

Oja, je woont in vlaanderen:duh: was al laat gisteravond :o

Vechtsport is niet belangrijk.. je mag toch niks doen
 
portier zou ik ook wel zien zitten, het hoeft niet zozeer bewakingsagent te zijn. iets in die richting
 
Leer gewoon een echt vak zou ik zeggen.
 
heb zelf 4 jaar in de bewaking gezeten en ik kan je maar 1 ding zeggen, als je je leven beu bent begin dan een job als bewakingsagent.. de CAO trekt op geen kl*ten, postoversten zijn alleen maar rotzakken, en alles wat je vraagt is teveel (geldt voor alle grote firma's brinks, g4s, cobelguard, securitas)

natuurlijk hangt het er ook wel een beetje vanaf op welke post je terechtkomt, maar het is zeker geen job om aan te raden, dan kun je beter voor politieagent gaan

veel nuttige info op:
http://www.securitysite.be/
>> forum
>> oud forum


Klopt daar heb je helemaal gelijk in.
Ik ben op me 23e ooit in de beveiliging gaan werken omdat dat werk nu eenmaal prima was te combineren met het bodybuilding.

Daar doe je het dan voor als je leip bent van je sport, dat werk doe je niet voor je lol en/of het geld.

Het C.A.O van de Particuliere Beveiliging staat algemeen bekend als ontzettend slecht.
Als je op een post komt te werken waar je door de weeks alleen dag diensten hebt, kom je zwaar in de financiële problemen want je verdient amper wat. Wil je een beetje redelijk gaan verdienen dan zul je zoveel mogelijk in de nachten, weekenden, en feestdagen moeten werken. En bovenal heel veel moeten gaan overwerken.

Maar houd dat maar eens vol op de lange termijn, 12 uurs diensten in een bouwkeet in de middle of nowhere.
Jongeren die de beveiliging ingaan omdat het vak ze wel spannend leek komen allemaal van de kouwe kermis thuis, je zit gewoon in je apepakkie op een post achter een balie daar is niets spannends aan.
Het verloop is niet voor niets zo groot.

Try before you die, na een paar jaar heb je er schoon genoeg van.
 
Back
Naar boven