Citaat:
Origineel gepost door builderB Je maakt er zo wel een mooi verhaal van:
1. ik heb niemand beschuldigd
2. iemand die niet kan werken heeft dus geen zeggenschap? Zo iemand kan dus niet zeggen dat Nederland z'n 'eigen' land is? Ik hoop dat je zoons en dochters gezond geboren worden... Het gaat er gewoon om dat 'eigen' land zo'n holle frase is, dat je er dubbeltjes in mag gooien en een wens doen.
3. Dat ik niet meteen in mindless gebash losbarst wil niet zeggen dat ik dergelijke gespuis niet verafschuw. Maar dat ze meerdere vrouwen houden vind ik erger dan dat ze belastingcenten misbruiken. Persoonlijk.
Je trekt een valse vergelijking. Maar goed, drogredenaties zijn je ook niet vreemd verder.
You're so observant.
Religies krijgen het in z'n algemeenheid te verduren wat mij betreft. Als je dat niet door hebt, heb je poep in je ogen. Sallaint detail dat je een scheiding maakt tussen blanken en allochtonen. Quite telling. |
ik heb het over mensen die niet willen werken. niet kunnen werken is iets anders.
het is heus niet zo dat er veel allochtonen in de ww zitten omdat ze niet kunnen werken

dat komt gewoon omdat de meeste het niet willen en nederland een soft beleid heeft op dit gebied. netzoals luie tokkies overigens, gewoon werken als je het kan.