MuscleMeat

Beste dbbers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yff

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2006
Berichten
2.935
Waardering
1
Ik heb getwijfeld met het openen van dit topic, maar uiteindelijk heb ik het toch gedaan.

Zoals sommige hier misschien weten stonden er vandaag foto's van mij hier op dbb, uiteraard zonder mijn toestemming. De heren pk en bascross (en nog vele anderen) lopen verder ook foto's te verspreiden en mijn msn weg te geven. Verder heel wat onnozele praat over wie wel niet de meeste foto's van mij heeft en wie ze het eerst had, blablabla.

Het is natuurlijk grotendeels mijn eigen schuld, hoewel ik vrij weinig foto's zelf aan mensen heb gegeven en de foto's die nu rond gaan vooral zijn doorgestuurd. Jongens, maak je niet zo druk, zo interessant is het allemaal niet. De foto's die rond gaan zijn gewone foto's van een gewoon meisje, sommige genomen in dronken toestand maar ach, als dat nou het ergste is :) Het interesseert mij dan ook bar weinig dat ze van het ene email adres naar de andere gaan en dat vele ze zien.

Iedereen vormt ook wel een mening over mij, ook dat vind ik prima. Ieder zo zijn ding. Ik lees ook alles wat er achter mijn rug om in Opa's chat wordt gezegd. Roddel gerust verder, imo kan je beter gaan trainen want de helft van de roddelaars hier ziet nog vaker de gym als dat ik doe.

Verder heb ik gehoord dat er mensen zijn die mij op Geenstijl willen zetten, ik zou niet inzien wat ik verkeerd heb gedaan en zou het dan ook wederom een laffe actie vinden.

Ik ga nu weer verder leren voor mijn tentamens, zou iedereen zo vriendelijk willen zijn om mij niet toe te voegen op msn? Ik accepteer toch niemand en ik word er een beetje moe van.

Oja, er zijn geen foto's dat ik RvR pijp, dat is bullshit :) Degene die toch die foto heeft, wat ik zeer knap zou vinden, mag hem gerust posten.

fapse he

edit: als dit uiteindelijk uit de hand loopt zijn jullie direct van me af op DBB. Dit is een redelijk vrouwonvriendelijk forum, alle vrouwen hier zijn wijven of k*thoeren, er zijn genoeg andere fora die meer respect hebben.
 
geensT zou triest zijn, verder is mij in ieder geval alles ontgaan.
 
:roflol:

Ik loop helemaal niet overal je foto's te verspreiden en je msn te verspreiden, dat is wat jij ervan gemaakt had. Ik heb volgens mij wel 1x jouw foto verstuurd(één normale) en je e-mailadres zou ik al helemaal niet weten(wat niet wil zeggen dat het niet zo is maar ik zou niet weten wie) En dus even voor de duidelijkheid, die foto's kwamen niet van mij.

Verbaasd me toch dat je zo reageert, je laat je wel kennen.
 
Het wordt tijd dat iemand alle onzin van dit forum afkickt. Admins en mods, die taak wil ik best even overnemen.
 
Ik heb duidelijk wat gemist vandaag. Vind het dan ook een behoorlijk zielige actie, als ik het zo lees. Getuigt iig niet echt van respect of integer gedrag.
Een geintje is leuk, maar wel tot op zekere hoogte.
 
heb nergens foto's ofzo gezien maar het zou wel lullig zijn als ze het op geensT.nl zouden zetten
 
Maar wat zou er op geensT.nl komen dan? Dat is mij volledig ontgaan:scratch:
 
Ik laat me niet kennen, ik heb alleen geen zin in tientalle dbbers in mn lijst en om op geen sT te komen, that's all. De foto's worden al tijden verspreid.

Oja, special thanks to eduardjanssen, die hier rondzwerft als kloon. Die had aan Prelude gevraagd om dat topic te openen om mij terug te pakken omdat ie geen foto kreeg.
 
Maar wat zou er op geensT.nl komen dan? Dat is mij volledig ontgaan:scratch:

Verder heb ik gehoord dat er mensen zijn die mij op Geenstijl willen zetten, ik zou niet inzien wat ik verkeerd heb gedaan en zou het dan ook wederom een laffe actie vinden.

ik denk dat het gaat om die foto's
 
dat hebben jullie weer goed voor elkaar jongens... :no:
 
is ook zielig, net of ik terug in de kleutertuin zit
 
Maar wat zou er op geensT.nl komen dan? Dat is mij volledig ontgaan:scratch:

Uit Opa's chat:

[Hoxha] 10:34 pm: hey Yff, ik las dat ze jouw foto's ook op geensT willen zetten
[Hoxha] 10:34 pm: je wil toch Mikki de Tweede worden?
 
ik denk dat het gaat om die foto's
En jij denkt dat geensT zomaar foto's gaat neerzetten voor de lol:D?

Wat een load of crap dit. Je foto staat op internet, so what? Jij maakt de drama right here right now.

Uit Opa's chat:

[Hoxha] 10:34 pm: hey Yff, ik las dat ze jouw foto's ook op geensT willen zetten
[Hoxha] 10:34 pm: je wil toch Mikki de Tweede worden?
:roflol:

Daar kan ik je helaas niet mee helpen:D
 
relluuuh

Momenteel bekijken: 23 (23 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
 
ik heb toch wel een lieve reactie gepost in dat topic? (*kijkt met lieve puppyoogjes*)
Ik bedoelde het iig oprecht toen ik zei dat je een knappe dame bent... Gewoon een observatie, zoals ik die ook wel eens over mannen maak (alleen natuurlijk niet op dit board met pk achter z'n toetsenbord :D)
mijn msnvraag moet je natuurlijk cum grano salis nemen, mn vriendin zou me direct bitchslappen :D

Natuurlijk jammer dat het zo uit de hand is gelopen. Wist PreludE dat die foto's van jou waren?

Maar waarom Geenstijl? Dat zou idd sTloos zijn en blijk geven van een danig coïtusgebrek imo.
 
Als ik je verhaal zo hoor is het inderdaad erg treurig dat mensen zoiets doen, dat mensen een loopje met je nemen terwijl je ze vertrouwt is erg vervelend, klote zelfs.

pk zei:
Verbaasd me toch dat je zo reageert, je laat je wel kennen.
Wat bedoel je hiermee? Wat zou jij doen als iemand één of andere streek bij je zou uithalen?

Hopelijk wordt hier wat aan gedaan.
 
Laat je niet zo opnaaien door dat stel pubers. "Yes, we hebben foto's!".

Nu ben ik natuurlijk ook wel nieuwsgierig geworden, dat spreekt voor zich ;) Maar ach, er zijn ergere dingen, wat dat betreft.

Maar je maakt je er schijnbaar toch wel druk om, anders zou je er geen topic over maken.
 
"coïtus"gerelateerde dingen worden gezegt over iedere wat bekendere vrouwelijke dbb'ster, maar daar zul je wel aan gewend zijn, toch?

maargoed, zonder jou is dbb niet hetzelfde, dus blijf lekker hangen dame :D

edit: als het je zo weinig uitmaakt verder, wrom dit topic?
 
foto's ? k*t ik heb weer wat gemist :(
maar ja idd kappen dit is best rot. Maar je moet je ook niet te druk maken om zulke dingen. Ik bedoel het is een maar een foto of twee. En iedereen is gewoon nieuwsgierig. Maar dat email adress verspreiden is wel irri.

maar goed je hebt je zelf duidelijk gemaakt. Concentreer je maar nu op je examens en veel succes ermee :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven