Fitness Seller

Ik ben het zat.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
10 jaar lid
Lid sinds
25 jul 2009
Berichten
27.027
Waardering
5.938
Lengte
1m70
Massa
98kg
Jongens jongens wat ben ik er klaar mee.
Vandaag was gewoon Het teken voor mij dat ik wil oprotten.
Heel mn leven de laatste paar maanden ondersteboven, word er schijt maar dan ook echt schijt ziek van.
Vorige week woensdag op school helemaal door het lint gegaan, fietsen kapot getrapt.. Politie gekomen.. Mensen op hun bek geslagen allemaal door de fcking vieze vuile k*thoeren die mij steeds minder zin geven om hier nog te zijn.

Vandaag, zoals ik zei.. is voor mij dus het teken. Deze nacht peer ik m uit huis en kijk ik maar waar ik heen ga. Na mijn oma die een herseninfarct heeft gehad en aan wie ik heel erg gehecht was. Mn stiefvader en mn moeder zijn uit elkaar. Mn opa is veranderd een soort dokter-x, kan niet meer lopen en verplaatst zich in een rolstoel. Mn vriendin heeft het uitgemaakt en het gaat fcked up op school.
Krijg het gevoel dat niemand mij iets gunt, het gevoel dat ik niemand kan vertrouwen behalve een hond van mn oom die ik redelijk vaak uitlaat.

Ik ben die kletspraat van mn vriendin zat. Vandaag zou ik een gesprek met haar hebben over hoe het verder ging.. Kreeg ik te horen via iemand dat ze had gezegd dat ze haar moeder (wtf?!) mee nam omdat ze niet durfde te zeggen dat ze niet meer verder wou. Al 2 weken lang ben ik dus aan het Modder..Fokking.. lijntje gehouden en ben ik die klote leugens van ''Ik blijf bij je schatje'' , ''Ik laat je niet alleen'' getrapt.

Ik kan nu nog wel heel veel vertellen.. maar om een lang verhaal kort te maken: Ik loop weg.
Ga nou geen debiele k*t opmerkingen maken. Weet zelf ook niet waarom ik dit uberhaupt post maargoed, zal wel van de zenuwen zijn. Want.. Wat moeten jullie hiermee eigenlijk?

Ik hoop maar dat de mensen in mijn omgeving zo zien dat ik het SPUUGzat ben en dat ik niet alleen wat verandering kan gebruiken, maar ook dat zij is goed moeten letten op wat zij zeggen en doen.
Bodybuilding was al die tijd toch echt releksd.. Iets waarvan ik echt kan genieten, iets waar ik trots op kan zijn. Lees altijd met plezier de artikels en posts hier op het forum. Helaas is bodybuilding en DBB alleen in deze tijd van crisis niet genoeg voor mij..

Ik zit hier nog wel een tijdje, pas vanacht ga ik weg zoals ik zei.. Weet verder niet wat jullie zeggen, hoop gewoon geen achtelijke k*t reacties. Denk wel dat jullie kunnen voorstellen dat ik daar geen zin in heb en dat het voor mij de boel alleen maar verslechtert.

Peanut out.
 
Sniper are you there?????????????????????????

Attention whore!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geen k*t reacties? Wel eens eerder op dbb geweest toevallig?
 
Nuccah what?

Je gaat toch niet weglopen man, dat lost echt niks op.
 
gozer wat schiet je ermee op om weg te lopen van huis? Je ouders zijn dus uit elkaar maar geven heus wel om je en maken zich dan alleen maar zorgen en zoals ik zei wat schiet je ermee op? Heb je verder geen vrienden waar je mee af kan praten/chillen of dat je paar nachten bij 1 van hun overnacht ofzo. En dat van je vriendin is k*t had je vorige topic ook gelezen maar daar kom je met de tijd vanzelf overheen.

Sterkte verder en goed eten en trainen;)
 
Hehe, attention whore jaja :)
Hoe kon het ook anders guys, gooi er dan maar een slotje op
 
weglopen lost echt niks op..ben je straks 1 of andere zwerver die moet bedelen voor zn eten etc..probeer echt een andere oplossing te zoeken..sterkte
 
ben trouwens wel benieuwd wie jij precies "op hun bek geslagen" had en hoe dat kan. Werd jij zelf niet moeilijk hard gepakt?
 
Weglopen zonder dat je weet waar je naartoe moet... slim plan!
 
Je bent 70 kilo man. Dat is veel te licht om te sterven. Wacht er gewoon een paar jaar mee tot je wat zwaarder bent. Verder moet je je leven niet laten bepalen door anderen, je bent toch geen beta male?
 
Of bezoek een psycholoog als met een onbekende wilt praten over je problemen in plaats van vrienden.
 
Je bent 14-15? Doe gewoon chil en wacht het leven af. Tijd is in jouw voordeel.
 
Ga je iedere keer als je tegenslag in je leven tegenkomt weglopen dan? Kan je wel bezig blijven maar je lost er niks mee op. Zwelg even in je zelfmedelijden en zet daarna jezelf weer op de rails, situatie verbetert vanzelf wel weer.
 
Weglopen zonder dat je weet waar je naartoe moet... slim plan!
Wat is dan slim? Blijven zitten en wachten terwijl je niet weet wat er gaat gebeuren?

ben trouwens wel benieuwd wie jij precies "op hun bek geslagen" had en hoe dat kan. Werd jij zelf niet moeilijk hard gepakt?
Heel makkelijk, krop 2 jaar lang dingen op en laat het eruit komen. Al kan iemand dan een ecto zijn.. Iemand die écht boos is kan wel een paar man hebben.
weglopen lost echt niks op..ben je straks 1 of andere zwerver die moet bedelen voor zn eten etc..probeer echt een andere oplossing te zoeken..sterkte
Alle andere oplossingen voor mijn gevoel al geprobeerd.. Weet verder niet meer wat ik moet doen.
 
Accepteer je situatie.
Maak er zelf wat van, want dat kan een ander niet voor je doen.
Vergeet die meid, er zijn er nog zat anderen.

Wat wil je dan..?
Weglopen van huis, en dan na een tijdje jankend terugkomen..?
Daar zal je je echt veel beter van gaan voelen.

Jongen wees niet zo zwak, en "man up!" :thumb:
 
Ga je iedere keer als je tegenslag in je leven tegenkomt weglopen dan? Kan je wel bezig blijven maar je lost er niks mee op. Zwelg even in je zelfmedelijden en zet daarna jezelf weer op de rails, situatie verbetert vanzelf wel weer.
1 tegenslag nee, heel mijn leven bestaat al uit tegenslagen. Maar dit slaat echt alles.. Ik kan het ook niet echt goed vinden met mn moeder, vandaar zat ik altijd bij mn oma. Ik heb het gevoel dat het leven me aan het fcking testen is.. vanaf mn geboorte al is het niks anders dan gezeik en pijn, fysiek en mentaal.
 
Denk na man, waar ga je naartoe? Hoe ga je overleven?

Je hebt toch nog mensen die van je houden? Denk je dat die het leuk vinden als je wegloopt? Weglopen omdat je zelf in de knoop zit is vrij egoistisch, aangezien je ook nog mensen achterlaat die van je houden.

Blijf nog ff waar je bent, maak geen overhaaste beslissingen en kijk morgen nog ff naar je hele situatie.

Je mag me PM'en als je wilt.
 
Niemand hier geeft om je, dus waarom zouden wij serieus antwoord moeten geven?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven