XXL Nutrition

Breaking News Belgische bodybuilders vluchten voor dopingartsen

Bezoekers in dit topic

pointbreak

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 mrt 2009
Berichten
112
Waardering
0
Belgische bodybuilders vluchten voor dopingartsen

De deelnemers van het Belgisch kampioenschap bodybuilding in het Nederlandse Vlissingen hebben het allemaal op een lopen gezet toen ze dopingartsen van de Vlaamse Gemeenschap zagen binnenkomen.

Gaan lopen
Twintig atleten zouden zondag strijden voor de titel van Belgisch kampioen bodybuilding. Volgens dokter Hans Cooman, dopingarts van de Vlaamse Gemeenschap, zetten ze het op een lopen toen de controleurs het Theater Arsenaal binnenkwamen, waar het kampioenschap zou plaatsvinden. Ze zouden toen op de weegschaal hebben gestaan, voorafgaand aan de wedstrijd.

Bodybuilders zwijgen
"Zoals na elke controle zal ik ook nu mijn verslag opmaken", zei Coopman. "Daarin zal ook staan dat ik het nog nooit zo grof meemaakte." Driehonderd kijklustigen moesten dan maar zonder spektakel naar huis. Niemand uit de bodybuilding wereld wou officieel op de vlucht reageren. (belga/vsv)

http://www.hln.be/hln/nl/956/Meer-S...bodybuilders-vluchten-voor-dopingartsen.dhtml
 
al gepost volgens mij
 
hahaha ik post hem gewoon net op hetzelfde moment als jou, er is nu dus dubbel topic geopend! Het jouwe is wel iets aantrekkelijker!
 
ja, dacht hem ook nog ergens anders gelezen te hebben :p
 
Lijkt me duidelijk dat ze iets gebruikt hebben als ze gaan vluchten:o:)
 
is toch algemeen bekent :dunno:

dus waarom zulke kontrolles ???

bij een natural wedstrijd prima :)
 
Tja het is op zo'n wedstrijd algemeen aanvaard dat er gebruikt wordt, zowel bij de atleten, organisatie, jury als toeschouwers. Beetje achterlijk dat ze daar dan de boel gaan pesten door te controleren...
 
ben ik nu de enige die nu een beeld ziet van 50 bodybuilders die over straat achterna gezeten worden door een hoop artsen in witte jassen, die spuiten vasthebben en een stethoscoop rond hun nek?:D
 
ben ik nu de enige die nu een beeld ziet van 50 bodybuilders die over straat achterna gezeten worden door een hoop artsen in witte jassen, die spuiten vasthebben en een stethoscoop rond hun nek?:D

Nee,niet echt :p.Heeft iemand er toevallig geen foto's van gemaakt?
 
daarstraks stond t in een klein kadertje op hln, vrt radio neemt het over en meteen zetten ze het als grote kop op hun site.. de media gaat hier weer een mooi opgeblazen (no pun intended) spelletje van maken
 
daarstraks stond t in een klein kadertje op hln, vrt radio neemt het over en meteen zetten ze het als grote kop op hun site.. de media gaat hier weer een mooi opgeblazen (no pun intended) spelletje van maken

http://forum.dutchbodybuilding.com/f198/nabba-vlissingen-afgelast-209726/

Lees eerst dit topic, staat er al sinds gisteren.

Hoe dan ook, goed ding dat de media het op neemt! Juice is illigaal en het is fijn dat er wat aan gedaan wordt. Opgeblazen spelletje? Het is behoorlijk pathetic als je snel wegloopt als je 3 controleurs ziet. Weaksauce.

is toch algemeen bekent :dunno:

dus waarom zulke kontrolles ???

bij een natural wedstrijd prima :)

Omdat het illegaal is?

Tja het is op zo'n wedstrijd algemeen aanvaard dat er gebruikt wordt, zowel bij de atleten, organisatie, jury als toeschouwers. Beetje achterlijk dat ze daar dan de boel gaan pesten door te controleren...

Omdat het illegaal is?
 
Laatst bewerkt:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f198/nabba-vlissingen-afgelast-209726/

Lees eerst dit topic, staat er al sinds gisteren.

Hoe dan ook, goed ding dat de media het op neemt! Juice is illigaal en het is fijn dat er wat aan gedaan wordt. Opgeblazen spelletje? Het is behoorlijk pathetic als je snel wegloopt als je 3 controleurs ziet. Weaksauce.

gisteren stond het op dbb door een member gepost, is dbb een nieuws site? nu word het opgepikt door de media.

waarom pathetic? ze weten allemaal dat ze nemen, deelnemers, organisatoren, sponsers, mensen die komen kijken... slimmer om te gaan lopen op dat moment dan een serieuze geldboete + schorsing te krijgen lijkt mij
 
gisteren stond het op dbb door een member gepost, is dbb een nieuws site? nu word het opgepikt door de media.

waarom pathetic? ze weten allemaal dat ze nemen, deelnemers, organisatoren, sponsers, mensen die komen kijken... slimmer om te gaan lopen op dat moment dan een serieuze geldboete + schorsing te krijgen lijkt mij

Ik zou zeggen: doorgaan met de controles en om alle BB'ers dus te forceren om het naturel te doen.

Bedoel je niet illegaal ;)?

Haha. Mijn fout.
 
Back
Naar boven