Fitness Seller

Android lollipop heads-up meldingen

Bezoekers in dit topic

pantrofl

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2009
Berichten
10.634
Waardering
1.066
Is iemand er al achter gekomen hoe je deze meldingen uit zet, zonder dat je alle meldingen compleet uitzet?

Ik heb het over dat witte schermpje bovenin het beeld als je bijvoorbeeld een bericht van whatsapp krijgt. Blokkeert het bovenscherm en duurt te lang voordat het weer weggaat, tenzij je swiped en de hele melding kwijt bent.

Inb4 iPhone losers

Dank u

Edit: wel mogelijk via apk bestanden met een rooted telefoon, maar mn telefoon is niet rooted.
 
Dit heb ik ook man sinds die nieuwe update. Echt verrot :/
 
Niet mogelijk tenzij je een custom ROM installeert als het goed is.
 
Echt raar gewoon dat ze niet meteen een optie geven om gewoon zoals t oude systeem meldingen te krijgen of via zo'n heads-up melding.
 
Hoe wil je het dan hebben?
 
Die heads-up melding blokkeert t bovenscherm. Dan liever gewoon zoals hiervoor. Dat je in de notificatie balk zelf het bericht krijgt.
 
Jaa bloed irritant als je bezig bent met iets.
 
Nu dit topic er toch is....

Met lollipop zie ik de notificatie balk niet meer wanneer ik me scherm aan zet, dus voordat je unlockt zegmaar. Is dit een instelling of?

Voorheen als je een berichtje kreeg deed ik altijd ff me scherm aan om te zien in de notificatiebalk wat voor bericht het is, whatsapp, mail, sms. Alleen nu zie je die balk niet dus moet je eerst je telefoon unlocken om die balk te kunnen zien.
 
niet gewoon over het bericht naar beneden swipen ?
 
Nu dit topic er toch is.... Met lollipop zie ik de notificatie balk niet meer wanneer ik me scherm aan zet, dus voordat je unlockt zegmaar. Is dit een instelling of? Voorheen als je een berichtje kreeg deed ik altijd ff me scherm aan om te zien in de notificatiebalk wat voor bericht het is, whatsapp, mail, sms. Alleen nu zie je die balk niet dus moet je eerst je telefoon unlocken om die balk te kunnen zien.

Instellingen -> sounds and notification -> while locked en kies dan gewenste optie.
 
keep-calm-because-android-sucks-4.png
 
Back
Naar boven