MuscleMeat

Anabolic-Androgen Steroids

Heb jij AAS gebruikt?

  • Ja, heb er ook geen enkel spijt van

    Stemmen: 48 18,1%
  • Ja, maar was er toch liever niet mee begonnen

    Stemmen: 6 2,3%
  • Nee, maar ben wel aan het twijfelen

    Stemmen: 100 37,7%
  • Nee, natural4ever

    Stemmen: 111 41,9%

  • Totaal stemmers
    265

Bezoekers in dit topic

69ingChipmunks

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
13 jun 2011
Berichten
3.199
Waardering
322
Lengte
1m81
Ben benieuwd naar de ratio van onze DBB leden tussen de AAS-gebruikers en de naturals.

Stemmen is anoniem.

Puur uit nieuwsgierigheid!
 
Interessante resultaten tot dusver.
Iemand heeft ingevuld dat hij er spijt van heeft... waarom als ik vragen mag? :D
 
Ik wil het gaan doen, maar nu nog niet. Pas als ik bijna 21 ben
 
Ik wil niet kaal worden, en ik groei nu ook hard
 
Heb in de vorige periode dat ik trainde even gepreofd (2-3tal weekjes). Ik gainde niets of per toeval als ik naturel trainde en was gefrustreerd. Die snel werkende AAS heeft me veel krachtgains opgeleverd, natuurlijk alles kwijt geraakt door niet weten hoe te trainen. Ben toen tijdje gestopt, verder ingelezen, sinds 1,5 jaar terug begonnen en maak gains en blijf ze maken zonder die rommel. Heb geen spijt dat ik het destijds heb geprobeerd, maar nu komt het mijn lijf niet meer in.
 
Vroeg mee begonnen, veel mee gegained, veel en ernstige mentale gezondheidsproblemen mee gehad, doch telkens terug gebruikt en er leren mee omgaan. Ik heb totaal geen spijt dat ik het gebruikt hebt op fysisch vlak en nog meer heeft het me geholpen om met het leven om te gaan. Terwijl het me bijna gekilled heeft door ernstige depressies, is er nu nog maar weinig waar ik niet resistent tegen ben in het normale leven omdat ik reeds het diepste dal bereikt heb in me leven.

Overall, geen spijt.
 
Naturals verdienen veel meer respect dan die vieze juicers.
 
Nee,
Ben er nu veel te oud voor , excuus gevonden mooi........
 
Wil eerst de 90kg naturel bereiken bij 1.78 lang, met een laag vp. Dat ziet er al bruut uit, maar dan doe ik er nog een schepje boven op en begin ik waarschijnlijk met kuren, om richting de 100KG bij laag vp te gaan. Dit is het doel iig, hoop dat ik het haal.
 
De meeste willen hier Natural4ever blijven vanwege de side-effects van AAS... of meer om het feit dat je jezelf kunt labelen dat je naturel bent?

Of is het meer een kwestie van normen en waarden?
 
zolang ik blijf groeien als naturel blijf ik dat.
Miss als ik later de 35 passeer en geen vooruitgang meer boek dan miss een hulpmiddel bij pak, andere kant, vind ik mezelf ook wel weer groot genoeg... ik weet het nog niet.
 
Naturel vanwege respect hebben voor de sport. Als naturel kun je lekker dingetjes met voeding en training uitproberen en kijken naar de effecten hiervan, wanneer je een plateau overstijgt dan ben je in de hemel. Voor de gebruiker valt dit allemaal weg, want de meerwaarde van subtiele verschillen in voeding en training zijn onzichtbaar tegenover simpelweg meer anabolen nemen. Ik snap zeker dat anabolen nemen een erg lekker gevoel geeft, maar dan verloochen je wel waar de sport in mijn ogen om draait (al is die invulling voor iedereen natuurlijk anders).
 
Volgens mij is het ook zo van als jij je naturel limiet passeert je voor altijd moet juicen volgens mij om het te onderhouden of heb ik het verkeerd?
 
Wil eerst de 90kg naturel bereiken bij 1.78 lang, met een laag vp. Dat ziet er al bruut uit, maar dan doe ik er nog een schepje boven op en begin ik waarschijnlijk met kuren, om richting de 100KG bij laag vp te gaan. Dit is het doel iig, hoop dat ik het haal.

Same here:) En wil nog een stapje verder door 110-120 te halen:D
 
nee maar ben nog wel aan het twijvelen :D.
 
Volgens mij is het ook zo van als jij je naturel limiet passeert je voor altijd moet juicen volgens mij om het te onderhouden of heb ik het verkeerd?

Ik spreek niet uit ervaring maar je zult ongetwijfeld wat gewicht verliezen wanneer je niet meer on bent.

Als je gewoon goed blijft eten en trainen kun je volgens mij altijd wel boven de grens van 'naturel' blijven zitten, als je AAS meerdere malen in het verleden gebruikt hebt.

Of sla ik nu compleet te plank mis?
 
Ik spreek niet uit ervaring maar je zult ongetwijfeld wat gewicht verliezen wanneer je niet meer on bent.

Als je gewoon goed blijft eten en trainen kun je volgens mij altijd wel boven de grens van 'naturel' blijven zitten, als je AAS meerdere malen in het verleden gebruikt hebt.

Of sla ik nu compleet te plank mis?
Ik weet het zelf niet maar als je dus kuurt is je test later toch wat lager? Dunno of je alles kan behouden maar ik zie vids van pro's die in een bepaalde tijd zijn gekrompen en later weer groot worden miss door de rustperiode dat ze minder aas gebruiken en later er weer vollop tegen gaan? Als dat zo is moet je dus altijd aas gebruiken om boven je limiet te zitten. (weet het niet zkr tho)
 
Mijn doelen zijn te behalen naturel dus geen enkele reden om Aas te gebruiken^^
 
Back
Naar boven