AndroidHealthClinic

aangevallen door 25 molukkers

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

spiertje16

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid sinds
6 dec 2004
Berichten
10.641
Waardering
0
25 april een dindsdag als ik me niet vergis
het zijn de examendagen en ik ariveer rond 9 uur op school
vandaag is nederlands aan de beurt en om half 12 is het examen afgerond
ik besluit om nog even een uurtje te chillen en te wachten op een vriendin
geveer een jaar geleden gebeurd maar kreeg vandaag het filmpje uit niets



12 uur: de bel gaat en ik loop richting de trap en ga bij lockers zitten
even later zie ik mensen haastig heen en weer rennen
ik had niks door en luister rustig verder door naar me muziek
die middag had ik plannen met me chick(btw dit is me vandaag toegestuurd door een oud klasgenoot)
ik zie me vriendin langs rennen en ik kan me nieuwsgierigheid niet bedwingen en loop haastig achter haar aan het schoolplein op
ik vraag wat er is maar niemand weet het
ik loop wat verder en ik zie een grote menigte staan???


het eerste wat bij me oprijst is dat ze iemand komen slaan van de school omdat ie wat geflikt heeft
niks is minder waar en beetje geschrokken blijf ik staan en roept de menigte verwoed allerlei leuzen
dan slaat de vlam in de pan en krijgen ze ruzie met de politie '
het loopt uit op een gevecht en overal vliegt vuurwerk rond
een groep splits zich af en begeeft zich dan opeens richting de school
nog steeds toekijkend door de grote menigte krijg ik later pas door dat ze ons moeten hebben
niet wetend wat er nog aan de hand is schrik ik door de hoeveelheid personen en de politie en me die zich erin gemengd heeft
en dan gebeurt het
iemand roept wat en de groep van 25 man stormt schreeuwend op de school af
voor ik het weet zie ik allerlei schimmen langs me heen gaan en krijg ik een klap en een schop


ik sla terug maar krijg een klap met een hamer en val op de grond
woest ruk ik mezelf op me poten en begin uit te halen naar alles wat in me bereik is het
maar tervergeefs vang ik nog wat klappen op waarna ik door iemand uit de groep word gerukt
het blijkt me vriend te zijn die zich erin heeft gemeng
gelukkig door zijn verschijning(1,90 bij 98 kg:D ) weet ik me uit de groep te slaan en proberen orde troepen de menigte in de bedwang te houden


eenmaal veilig word er me verteld wat er aan de hand is
verward luister ik toe
het is de rms en heeft dus al vaker dit soort rellen veroorzaakt
ik hou er uiteindelijk een gat in me hoofd(door hamer) aan over een losse tand wat blauwe plekken en een gekneusde neus

allemaal te bewonderen op camera
http://www.zoomin.tv/asx/dsp_asxplaylist.cfm?id=180798&pid=nu&quality=1
 
Laatst bewerkt:
Politie loopt ook erg rustig naar de school toe...:mad:

Jeetje Mo...
 
Peoples zei:
Politie loopt ook erg rustig naar de school toe...:mad:
Jeetje Mo...

Idd, dat viel mij ook al op, of er niks aan de hand is.
Waar sta jij dan, Spiertje16? :D
 
!?@#!@? ok, hier heb ik zo'n hekel aan WAT DOET DIE HOEREN POLITIE DAAR DAN?!@# godver de godver. Jezus mijn moeder grijpt nog beter in dan die politie. Wat een kneuzen die molukkers daar, echte GANGSTERS ze zijn echt zooooo stoer he. Mensen slaan! Wauw, echt petje af! En dat met een groep, zielige sukkels. Ik kan daar zo stront gek van worden, dat ze gewoon met een groep achter mensen aan gaan. Vieze vuile mietjes, wie jullie terwereld heeft gebracht is voor mij een raadsel!@ Geen manieren, het is een schande
 
wat een stelletje mongolen, die dag moet gewoon afgeschaft worden als ze door blijven gaan
 
SageFrancis zei:
!?@#!@? ok, hier heb ik zo'n hekel aan WAT DOET DIE HOEREN POLITIE DAAR DAN?!@# godver de godver. Jezus mijn moeder grijpt nog beter in dan die politie. Wat een kneuzen die molukkers daar, echte GANGSTER ze zijn echt zooooo stoer he. Mensen slaan! Wauw, echt petje af! En dat met een groep, zielige sukkels. Ik kan daar zo stront gek van worden, dat ze gewoon met een groep achter mensen aan gaan. Vieze vuile mietjes, wie jullie terwereld heeft gebracht is voor mij een raadsel!@ Geen manieren, het is een schande

damn he bro rustigg
denk aan je bloedruk
;)


edit: een maat kwam er toch wel minder goed vanaf
met een gebroken neus een hersenschuding en wat tanden eruit
 
Ja ik herinner me dat nog wel, toen ik het hoorde dacht ik...damn die Mo heeft ook altijd pech :D
 
spiertje16 zei:
damn he bro rustigg
denk aan je bloedruk
;)

bah, word je daar niet gek van dan? Elke keer als ik zoiets hoor of zie gaan mijn haren er van recht overeind staan. Wie denken ze wel niet dat ze zijn? Wie of wat geeft hun het recht om ze te doen? EN DAT HIER IN NEDERLAND?? wil je protesteren doe het dan op een nette manier, wil je vechten ga dan maar in je eigenland tegen je eigen familie vechten. Dan vraag ik me af of ze nog zo stoer zijn. Wat een lef zeg.
 
Wat een walgelijke lui.
 
Wat een stelletje vieze vuile gore eikels :mad:

Goh wat raar dat die Molukkers geen verstrouwens winnen he, die dag moeten ze maar gaan verbieden. Demonstreren doen ze maar in Indonesie, daar schiet de politie op zulke figuren. Als ze willen "vechten" voor hun zaak gaan ze dat maar daar doen ipv hier in Nederland.
 
SageFrancis zei:
bah, word je daar niet gek van dan? Elke keer als ik zoiets hoor of zie gaan mijn haren er van recht overeind staan. Wie denken ze wel niet dat ze zijn? Wie of wat geeft hun het recht om ze te doen? EN DAT HIER IN NEDERLAND?? wil je protesteren doe het dan op een nette manier, wil je vechten ga dan maar in je eigenland tegen je eigen familie vechten. Dan vraag ik me af of ze nog zo stoer zijn. Wat een lef zeg.

haha ook slechte aanvaringen gehad met molukkers?:D
 
Molukkers zie je ook altijd in grote groepen eigenlijk...beetje laf
 
haha ze komen dit jaar weer en ik heb uit vetrouwelijke kringen gehoord dat ze dit jaar weer een aanval op de school zullen uitvoeren
alleen ben ik dit jaar ook voorbereid:shoot:
 
Wat een mongolen, een beetje toekijkende scholieren aanvallen. :rolleyes:

Maar goed dat Indonesië die lui onderdrukt, anders werd het helemaal een puinhoop.
 
spiertje16 zei:
haha ook slechte aanvaringen gehad met molukkers?:D

Nee ik vind molukkers over het algemeen mietjes.. ik schijt eerder in mijn broek van een stel turken/marokkanen dan van molukkers. Waarom al die haat? Is dat tegenwoordig in ofzo? Kunnen ze niet even nadenken bij wat ze doen? toen ik vroeger ruzie had was het met turken of marokkanen of afghanen/iraniers. Maar wel dezelfde shit. Dat een hele groep op je afkomt, altijd iets van 10 man. En dan sta je daar, omdat een dronken vriend iets verkeerd heeft gezegd wat hij niet zo bedoelde... boap. Ik vind ruzie walgelijk, ik vind het erg om iemand pijn te doen het liefst loop ik gewoon weg bij zulke dingen.

Ik had zelfs een keer in doetinchem zo'n groot straatgevecht gezien dat even moest slikken omdat het te dicht bij kwam. Het was vanaf een kruising tot 100 meter verder op, hele groepen met elkaar. Na het stappen was dat.. zat ik daar op m'n fietsje(benen paraat om weg te cros'n als het te dicht bij kwam :D). En dan niet alleen met vuisten, maar gewoon knuppels, stokken en messen. Ik word daar misselijk van.
 
spiertje16 zei:
haha ze komen dit jaar weer en ik heb uit vetrouwelijke kringen gehoord dat ze dit jaar weer een aanval op de school zullen uitvoeren
alleen ben ik dit jaar ook voorbereid:shoot:

terroristische neigingen?? wil je zeggen dat je contacten hebt met de hofstad groep? Bin laden? Admin, waar ben je? Bannen die handel :D:D:D:D:tomato:
 
SageFrancis zei:
Nee ik vind molukkers over het algemeen mietjes.. ik schijt eerder in mijn broek van een stel turken/marokkanen dan van molukkers. Waarom al die haat? Is dat tegenwoordig in ofzo? Kunnen ze niet even nadenken bij wat ze doen? toen ik vroeger ruzie had was het met turken of marokkanen of afghanen/iraniers. Maar wel dezelfde shit. Dat een hele groep op je afkomt, altijd iets van 10 man. En dan sta je daar, omdat een dronken vriend iets verkeerd heeft gezegd wat hij niet zo bedoelde... boap. Ik vind ruzie walgelijk, ik vind het erg om iemand pijn te doen het liefst loop ik gewoon weg bij zulke dingen.

Ik had zelfs een keer in doetinchem zo'n groot straatgevecht gezien dat even moest slikken omdat het te dicht bij kwam. Het was vanaf een kruising tot 100 meter verder op, hele groepen met elkaar. Na het stappen was dat.. zat ik daar op m'n fietsje(benen paraat om weg te cros'n als het te dicht bij kwam :D). En dan niet alleen met vuisten, maar gewoon knuppels, stokken en messen. Ik word daar misselijk van.


ja inderdaad maar 10 man is wat anders als dat er echt op een gegeven moment 50 man staat
alleen ik wist niet wat me overkwam en zo een grote groep die me opeens neer trapt ???
 
SageFrancis zei:
terroristische neigingen?? wil je zeggen dat je contacten hebt met de hofstad groep? Bin laden? Admin, waar ben je? Bannen die handel :D:D:D:D:tomato:
maybe:D
 
Het is voor de zotte, dat dit hier gedoogd wordt.........:mad:
Dit kan ook maar hier in dit k*t land.......:mad:
En als jij er wat van zegt of tegen doet ben jij de lul en jij wordt bestraft en zij lopen nog vrij rond....
Wij moeten hier in Nederland eens laten zien dat wij dit niet pikken zulk gedrag en het met een harde hand afstraffen....:whip:
Dat wij zo een bewind krijgen dat ze het niet durfen, want in hun eigen land durfen ze zo iets niet omdat ze bang zijn voor de politie en de straffen.....:D
 
Dat zei ik je toch: Ik ben trots op oh-oh Den Haag! :D Ze houden een flink percentage van de Allochjes aldaar, die anders naar andere steden zouden verhuizen! Lekker daar blijven jongens! Als je de trein uitkomt op Den Haag CS weet je weer waarom je z.s.m. terug in die trein wil.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven