XXL Nutrition

Stelling 1 been en droomfysiek of 2benige skinny fag? (1 bezoeker)

Zie titel


  • Totaal stemmers
    63

Bezoekers in dit topic

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
25 jul 2009
Berichten
27.027
Waardering
5.938
Lengte
1m70
Massa
98kg
N.a.v: http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/1-65m-droomfysiek-1-90-skinny-phaggot-284161/

Welke kant kies jij? De eenbenige beesten of de tweebenige slungels?
Fysiek die je hier kiest heb je voor de rest van je leven en lichaamslengte mag je zelf bepalen.

Edit: Voor de duidelijkheid, een been (afgezet onder de knie) MET een prothese waarmee je dus alles kan. Niet dat je in een rolstoel zit en een beetje je hele leven moet rondrollen.
 
Laatst bewerkt:
1 been + droomfysiek.

xx jeau


Oja, ik heb de stemmen omgewisseld
groetjes bart
 
1 missende VOET (hint hint) + droomfysiek
 
2 benen en skinny fag, Kan ik nog wel een goeie werk hebben en goed geld verdienen.
 
2 benen en skinny fag, Kan ik nog wel een goeie werk hebben en goed geld verdienen.
Ervan uitgaande dat je gewoon alles kan met je prothese, niet dat je in een rolstoel zit.
 
2 benen natuurlijk, met been overleef je het nooit zonder technologische of maatschappelijke ondersteuning.
 
mijn vriendin heeft een footfetish dus ik moet voor optie 2 gaan:o
 
2 benen... Iets met motorrijden :o
 
Welk van de 3 benen gaat eraf dan?
 
Been tot waar afgezet? Ongeveer aan de knie of hoger?
 
Nah toch voor twee benen, Je gaat zo echt geen chicks scoren met een halve been?
 
1been en droom fysiek is beter dan 2 benen homo en skinny
 
Als ik jou tijdens je slaap opneem en je zonder prothese in een bos leg, hoeveel percent overlevingskans geef je je zelf?

hij kan heus wel hinken man:roflol:
 
2 benen en skinny fag anders kan ik niet meer voetballen en dan moet ik ook echt me 1ne been trainen
 
Back
Naar boven