| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Novice Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: Karma: | Hoe zouden jullie dit aanpakken ??
Hoi, Ik kan 4 keer in de week trainen, nou zou ik graag al mijn spiergroepen 2 keer in de week willlen trainen maar ik heb geen idee hoe ik dat aan moet pakken.. fullbody is 4x te veel en split komt niet uit..? Ik kan op ma di do en za trainen. Heeft er iemand een idee voor mij, geen oefeningen ( die kan ik zelf wel verzinnen) maar welke spiergroepen ik op welke dag het beste kan pakken en toch alle spiergroepen 2 x in de week pakken? bv. ma borst triceps di rug biceps do benen buik b.v.b.d. !! |
| | |
| | #2 |
| Cool Novice Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Hoe zouden jullie dit aanpakken ??
dan moet je 3 spiergroepen per dag gaan pakken anders gaat dit volgens mij niet werken. het is de vraag of dit verstandig is, misschien kun je beter een split schema doen en dan dag 4 de achterlopende spiergroep(en) extra pakken. bijv ma: borst/biceps di: schouders/benen do: rug/triceps za: ? / ? buik moet je niet als spiergroep erbij rekenen, gewoon regelmatig erbij doen |
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Hoe zouden jullie dit aanpakken ??
upperbody / lowerbody
__________________ hoi |
| | |
| | #4 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 44 Geslacht: M
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 |
| | |
| | #5 |
| Novice Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Ja oke zo heb ik ook al zitten denken maar met het schema van willez pak ik nog mijn spiergroepen maar een keer..
|
| | |
| | #6 |
| Cool Novice Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Of 3 spiergroepen per dag, ma: borst/biceps/rug di: schouders/benen/triceps do: borst/biceps/rug za: schouders/benen/triceps óf HST... zie geen andere mogelijkheid? |
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Hoe zouden jullie dit aanpakken ??
Je kan natuurlijk ook gewoon door roteren.. Een programma van 3 dagen, bijv: borst+rug; benen; schouders+armen en dan doorroteren afhankelijk van hoevaak je wilt trainen in de week. Of push/pull.. wat jij wilt.
__________________ Bench: 145 Squat full: 5x200 / 2x215 Deadlift: 270 20 jaar; 1,76 bij 90 kg. log Groeien: Voeding + WSB4SB + Vooruitgang boeken |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| aanpakken, jullie, zouden |
| Topic opties | |
| |