| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Welk trainings programma is geschikt? Leeftijd: 17 Geslacht: man Gewicht: 72 Lengte 1.84 Ik wil een training programme voor me buik, hulp? |
| | |
| | #2 |
| ★ Universal Muscle Ape ★ | sit-ups crunches twisten
__________________ Stop whining about your karma and go to the gym........ |
| | |
| | #3 |
Karma Power: 0 | Hoe vaak in de week? Hoeveel herhalingen? |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder | Misschien dat een voedingsschema meer uitkomst bied hier. |
| | |
| | #5 |
| ★ playboybunny ★ Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: V
Karma Power: 60 | Wil je een sixpack?
__________________ Seriously, I don't give a shit. Living in my own little world. DBB-chick van het jaar 2007/2008 DBB-slet van het jaar 2007/2008 |
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder | oh bro
__________________ Spoiler "I'm dieting - keep your arms close to your body" |
| | |
| | #7 |
| Dutch Bodybuilder | en je bent al zo licht. |
| | |
| | #8 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 5 | liposuctie
__________________ Klik hier voor mijn Bill Star logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-logje-153940/ Foto's: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2835444 176 cm lang 64 kg Spoiler |
| | |
| | #9 |
| ★ playboybunny ★ Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: V
Karma Power: 60 | Ok. Goed eten, droog worden en als ondersteuning eventueel die oefeningen die Antropoid zegt.
__________________ Seriously, I don't give a shit. Living in my own little world. DBB-chick van het jaar 2007/2008 DBB-slet van het jaar 2007/2008 |
| | |
| | #10 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2005 Locatie: Moreno Valley, CA, USA Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Utfs
__________________ 26 jaar 1.84m 82kg Bulk mode ON Fighting for peace is like fucking for virginity... En siliconen zijn gewoon geil. |
| | |
| | #11 |
Karma Power: 0 | wil er dan miss iemand een voedingschema voor me maken? ik zou niet weten hoe dat zou moeten.. Alvast bedank |
| | |
| | #12 |
Karma Power: 60 | Je moet gewoon even goed rond gaan lezen in de voedingssectie om erachter te komen wat je het beste wel en niet kunt eten, en dat dan verspreiden over de dag. En daarnaast gaan trainen - niet alleen je buik dus!
| | |
| | #13 |
Karma Power: 0 | nee maar me buik is voor mij gewoon eht belangrijkst Het trainen zelf ben ik al mee bezig, 2x in de week fitness en 1x in de week thuis sit ups. zou het dna goed komen? |
| | |
| | #14 |
| Dutch Bodybuilder | ben je model ofzo dan? is toch veel mooier als je gespiert bent zonder abs zichtbaar dan mager en wel je abs zichtbaar,,. |
| | |
| | #15 | |
Karma Power: 60 | Citaat:
Ja hoor, komt wel goed. Niet te ongezond eten dan, als je te veel vet hebt kan je nog zo veel sit-ups doen maar dan zie je je sixpack alsnog niet.
__________________ Seriously, I don't give a shit. Living in my own little world. DBB-chick van het jaar 2007/2008 DBB-slet van het jaar 2007/2008 | |
| | |
| | #16 |
| A.K.A. M a r c e l Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: ♥♥-NL-♥♥ Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | zie je nu nog geen buikspieren dan bij jou gewicht en lengte? voor goede buikspieren hoef je echt niet perse bekende buikspieroefeningen te doen. zware squats, lunges of straight arm pulldowns zijn zeker net zo effectief.
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding |
| | |
| | #17 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 9 | uhu
__________________ Pain is temporary, pride is forever |
| | |
| | #18 | ||
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 9 | Citaat:
Citaat:
Lees de stickies door etc en je weet hoe het moet.....
__________________ Pain is temporary, pride is forever | ||
| | |
| | #19 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2004 Locatie: België Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 8 | wat een tamzak |
| | |
| | #20 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2006 Locatie: `s-Hertogenbosch Geslacht: M
Karma Power: 6 | Geweldig topic, de zomer komt eraan.
__________________ Compton's Most Wanted - The Hood Took Me Under None of these morons suspect how huge im gonna be...! Logje |
| | |