| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #21 |
| Novice Geregistreerd: May 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 15 Geslacht: M
Karma Power: 0 | nanou: ik heb zo goed als geen vet, maar spieren ook niet extreem. (wel een beetje) maar je kan wel zeggen dat ik alvast een aardig begginetje heb. in ieder geval bedankt voor je antwoord |
| | |
| | #22 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
__________________ . SIZE DOES MATTER! | |
| | |
| | #23 |
| Cool Novice | |
| | |
| | #24 |
| Cool Novice | |
| | |
| | #25 |
| Novice Geregistreerd: May 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | @ Black Ik was in de gym, in de keuken en alles aan het lezen over BB, krachttraining en PL wat ik te pakken kon krijgen vandaar dat ik deze jongen een gefundeerd antwoord kan geven. Laatst aangepast door nanou : 4 May 2008 om 19:13. |
| | |
| | #26 |
| Novice | ik ben 1,95 en weeg 76 kilo ik kan eten wat ik wil maar ik kom bijna niet aan. vanaf maandag ga ik beginnen met trainen voor meer spiermassa. dit is wat ik per dag eet: 12 a 15 sneden brood goed belegd. avond eten goed gevuld bord/groente/pasta's 1 pak melk soms ook van die sultana's en zulk soort dingen. maar ik weet niet precies of ik meer erbij moet eten zo ja ,wat dan. |
| | |
| | #27 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 6 | Citaat:
Als je een echte hardgainer ben en moeilijk vet ook aankomt kan je best wat junkfood eten erbij om aan veel kcals te komen(pizza, McD's). Ook lekker veel melk drinken. Maar 12 tot 15 boterhammen is niets. | |
| | |
| | #28 | |
| Novice | Citaat:
dat je meer moet eten dat is altijd makkerlijk gezegt. | |
| | |
| | #29 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Citaat:
dit is meer de voeding voor een cut periode wat je kan doen is om de 2 uur een maaltijd te nemen die 12-15 boterhammen kan je dan gwn uitsmeren over 2 maaltijden en dan om de 2 uur wat eten eiwitshake een banaan of appel mischien helpt t dan ?
__________________ <~~Don't try so Hard..the Best Things Come when you Least expect Them To~~> 18 jaar................19 jaar 1.83 m................1.83 m 87.6 kg.......92......95 kg bf:15.6....15.4......10% Member Of The Big Ass Lover Club | |
| | |
| | #30 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 3 | omdat het ook makkelijk is
__________________ <~~Don't try so Hard..the Best Things Come when you Least expect Them To~~> 18 jaar................19 jaar 1.83 m................1.83 m 87.6 kg.......92......95 kg bf:15.6....15.4......10% Member Of The Big Ass Lover Club |
| | |
| | #31 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: Body Art Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Eet eens 6a7 keer per dag en verhoog je eiwit. 12 boterhammen wa zegt da nu, wat doe je er tussen dat is belangrijkvan choco ga je niet groot worden hoor. lees ff de vorige posts. A40.
__________________ 1.78m 100.4kg No pain no gain !!! BP 120kg x 6 LP 230kg x 8 DL 185kg x 6 SQ 100kg x 6 |
| | |