Fitness Seller

Voorstellen met mijn probleen

Bezoekers in dit topic

denhaag76

Novice
Lid geworden
26 jun 2013
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
92kg
Goedendag,

Mijn naam is Jim, ik ben 36 jaar oud en heb in het verleden veel gefitnest. Ongeveer 4 jaar geleden ben ik geopereerd aan een hernia in mijn onder rug. Hier ben ik in belgie aan geholpen en de uitstraling naar mijn benen is zo goed als weg.

Helaas heb ik in de afgelopen jaren veel geprobeerd om te gaan sporten, maar doordat ik een chronische instabiele rug heb, heb ik heel vaak last van een rug blessure.

Sinds enige maanden train ik samen met een fysiotherapeut, waarbij ik wel iets verbetering merk, maar ik merk ook dat als ik last van verkramping in mijn rug krijg ik er langer last van heb.

Iemand een idee om mijn rug spier sneller te laten versterken, als dit namelijk is gebeurd, zal ik naar alle waarschijnlijkheid niet geopereerd te worden waarbij ze wervels vast gaan zetten.

Ik train nu af en toe met een aangepast schema, maar moet dit dikwijls onderbreken doordat mijn rugspier verkrampt. vast slaat.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Groeten
 
ik ben ook geopereerd aan men onder rug, helaas is de pijn niet verdwenen en ik heb dit enkele jaren geleden besproken met mijn arts en die liet me weten dat een operatie aan de rug de pijn niet wegneemt maar dat het een noodzaak is anders zou het enkel verergeren. dus ik neem al heel wat jaren pijnstillers (tramadol) ben nu bijna een jaar terug aan het trainen, neem niet te zwaar op vrij snel tempo en geïsoleerd en hoe sterker en gespierde je word hoe beter het gaat gaan met je rug, maar de pijn blijft jammer genoeg altijd (wat bij mij gepaard gaat met dagelijks gebruik van pijnstillers en soms spierontspanners al probeer ik die zo min mogelijk te gebruiken)
 
Back
Naar boven