| | #1 |
| Cool Novice | hej; mijn eerste post op dit forum Ik ben 18 jaar (sinds gisteren Mijn eigelijke vragen zijn: Is dit schema op zich goed? Ik weet dat het over het algemeen goed is, maar mischien heeft het nog wat aanpassingen of aanvullingen nodig. Maar nog belangrijker: Is het goed om 3x per week hetzelfde schema te gebruiken? Ik heb hier al veel gelezen over split-schema's... Dit is het schema dat ik nu enkele weken gebruik: dead lift 3 sets heel raise 3 sets full squat 3 sets one-arm-rows 3 sets shoulder shrug 3 sets side lateral raise 3 sets bent arm flys 3 sets bench press 3 sets arternate dummbell curls 3 sets triceps extention 3 sets R en 3 sets L reverse wrist curl 3 sets R en 3 sets L wrist curl 3 sets R en 3 sets L |
| | |
| | #2 |
| Cool Novice | Re: trainings shema: 3x hetzelfde per week
owja, ik doe van alle sets minstens 8 en max 12 reps, als ik er 12 kan neem ik meer gewicht. Vergeten erbij te zetten. |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder | Re: trainings shema: 3x hetzelfde per week
dit zou ej wel 3x per week kunnen doen aangezien je voor elke spiergroep maar 1 of 2 oefeningen hebt.. maar toch zou ik er rekening mee houden om minstens 1 dag rust tussen je trainingen te houdens.. Dit is eigenlijk een must vooral bij een full body schema, wat dit is.. bij een split schema waar je elke training andere spieren gebruikt/traint kun je in principe wel dagelijks.. zolang je erop blijft letten dat niet 1 spiergroep 2 dagen achter elkaar aan bod komt..
__________________ Spoiler: Toon |
| | |
| | #4 |
| Cool Novice | Re: trainings shema: 3x hetzelfde per week
ah goed; ik train op maandag, woensdag en zaterdag |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Topic Opties | Zoek in Topic |
| Weergave Modus | |
|
|