| | #1 |
| Dutch Bodybuilder | Training-Schema voor in de cut. Opinie graag :)
Na een tijd niet meer naar de gym te zijn geweest, ben ik nu begonnen met cutten en wederom krachttraining / cardio aan het doen. Mijn schema ziet er als volgt uit KT op Ma-Di - Do - Vrij Woensdag - Zat HIIT per keer 1 minuut erbij, zit momenteel op 5 minuten. Verder nog 20 minuten cardio na elke training. Ongeveer 3 oefeningen per spiergroep waarvan ik 12-8-6 reps met toenemend gewicht neem Maandag - Biceps / Schouders / Traps Biceps - Barbell Curl - Dumbell Preacher Curl per arm - Hammer Curl Schouders Barbell - Behind neck press - Upright Row - Lying Rear Delt Row Traps - Barbel Shrugs Dinsdag - Benen / Buik Benen Smith-Machine(Geen squat rek) - Squat - Machine Seated Leg curl Vertical Leg press Seated Calf Raise Reverse Calf Raise Buik - Free weight? Crunches 45 side Raise Woensdag HIIT Donderdag / Onderrug - Bovenrug Onderrug Barbel -Deadlift Free weight - Hyper Extension Bovenrug Barbel - Bent over rows Dumbel Bent over rows op bankje Cable Seated High Row Vrijdag Triceps / Borst Triceps Assisted Dips (totdat ik mijn eigen gewicht kan tillen) Bench Close-grip bench-press Dumbell Kickbacks Borst Bench Bench-press Incline Bench Press Cable Standing Fly's Dumbells Incline Dumbell press Dumbell press Voedingschema bestaat momenteel ongeveer uit 50 eiwitten / 20 vetten / 30 Koolhydraten. Vet wordt voornamelijk uit goede bronnen gehaald Noten/Omega-3 caps / CLA / pindakaas Koolhydraten uit complexe bronnen - Pasta/Volkoren rijst etc Snelle suikers uit Dextrose Eiwitten uit Whey shake, kwark, vis, eieren, etc. Graag meningen en wat ik weg / bij kan doen. |
| | |
| | #2 | |
| Dutch Bodybuilder | Re: Training-Schema voor in de cut. Opinie graag :)
Citaat:
je kan wel beginnen met dan hetvolgende te doen 5 minuten opwarmen 30 sec sprint 1 minuut rust dat je in totaal 20 minuten hebt dan bouw je op tot 30 minuten als je dit hebt bereikt ga je naar het volgende 45 sec sprint 90sec rustig en vervolgens kan je mss 1min sprint 2 min rustig om dan uiteindelijk te komen tot 1 min sprint 1 min rust als je dit elke week twee keer doet en rustig opbouw bereik je dit laatste wel na een maand of zes weken maximum en ik raad ook af om borst na triceps te doen
__________________ 1*125kg bench 1* 180kg deadlift 1*140kg full squat totaal 445kg 6* 55kg liggend triceps strekken 6* 36kg dumbbell shoulder press 8* 45kg dumbbell rows | |
| | |
| | #3 | |
| Dutch Bodybuilder | Re: Training-Schema voor in de cut. Opinie graag :)
Citaat:
Eerst borst dan Triceps? Btw, ik ben rustig aan het opbouwen nu HIIT per keer 1 minuut erbij, 30 sec rustig 30 sec sprint 30 sec rustig etc en dan 1 minuut uitlopen. Ik denk dat ik begin tot 10 minuten en dan steeds 2 minuuten erbij doe. Zal ook mijn dextrose op die dage iets moeten verhogen, want laatst werd het me een beetje wazig voor de ogen :/ Laatst aangepast door Bjorn89 : 3 April 2008 om 17:20. | |
| | |