| | #1 |
| Dutch Bodybuilder | Trainigs schema 6 daag's
Hallo beste bodybuilders. Zouden jullie mijn schema willen fixen? Ik ben 16 jaar en mijn doel is om massa op te bouwen. ik train nu al iets langer dan een jaar waar van 6 tot 8 maanden niet echt spier gericht maar meer voor af te vallen. (Ben van 75 kilo naar 65 gegaan en van 65 weer naar 70) Ik train in een sportschool waar zo goed als bijna als kan getraint worden(dumbbells en apparaten). Ja ik train ook mijn beenen maar die gaan goed. Maandag: Schouders 3 oefeningen Borst 3 oefeningen Triceps 3 oefeningen Dinsdag: Traps 3 oefeningen Rug 3 oefeningen Biceps 3 oefeningen Woensdag: Schouders 3 oefeningen Borst 3 oefeningen Triceps 3 oefeningen Donderdag: Traps 3 oefeningen Rug 3 oefeningen Biceps 3 oefeningen Vrijdag: Schouders 3 oefeningen Borst 3 oefeningen Triceps 3 oefeningen Zaterdag: Traps 3 oefeningen Rug 3 oefeningen Biceps 3 oefeningen zondag: Cardio dag of inhaal dag. Elke 3 oefeningen doe ik setjes van 4 en oefeningen van 10. 10 herhalingen 30 sec. rust 10 herhalingen 30 sec. rust 10 herhalingen 30 sec. rust 10 herhalingen En dit bij alles. Ik doe hier ongeveer 1 uurtje per dag over. Is dit goed redelijk slecht of zelfs bagger. Vertel mij ook aub wat ik dan het beste kan doen. Ik zou ook wel de oefeningen die ik er voor doe er bij willen zetten mar ik weet niet persies hoe elke oefening heet. Kom mij aub niet afzeiken maar helpen met advies. M.V.G. |
| | |