| | #1 |
| Cool Novice | sixpack ?
Hoi, Ik doe al enige tijd buikspier oefeningen ( crunches/sit ups ) Ik zie al aardig wat blokjes op mijn buik. De bovenste 4 zijn aardig duidelijk, Alleen de onderste 2 blokjes groeien niet mee met deze oefeningen, en dat begrijp ik ook. Alleen ik vroeg me nu af, Als ik mijn onderste blokjes ook ga trainen, worden de onderste 2 blokjes dan ook evengroot als de bovenste 4, of zullen de onderste 2 altijd een stukje kleiner blijven. (Op foto's zie je meestal dat de onderste 2 kleiner zijn). |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2007 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: sixpack ?
Ik vraag mij of hoe jij alleen de 2 onderste denkt te gaan trainen ...
|
| | |
| | #3 |
| Monstrous Giant Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m78 111kg - Karma: | Re: sixpack ?
Je onderste blokjes isoleren gaat je niet lukken. Gewoon varieren in oefeningen. Die "bovenblokjes" blijven vaak bij een hoog vetpercentage nog zichtbaar, waar het hardnekkige vet op je onderste blokjes het laatst verdwijnt. Wanneer je vetpercentage dus laag genoeg is zal je volledige sixpack zichtbaar zijn. Bedenk wel of je genoeg vlees overhoud wanneer je zo droog staat. Je ziet hier afentoe flink tengere jongens die kostte wat het kost een sixpack willen, terwijl ze vaak niet beseffen het figuur van een etheopier over te houden eer het zover is. Maarja, dat is hun goed recht. |
| | |
| | #4 | ||
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 44 Geslacht: M
Citaat:
Citaat:
Origin : Pubis, Crest Insertion: Ribs (5 th, 6 th, & 7 th), Cartrige, Xipoid Process Rectus Abdominis
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 | ||
| | |
| | #5 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2006 Locatie: Vlissingen Leeftijd: 26 Geslacht: M
Citaat:
Trouwens ik zie in mijn gym dat bijna iedereen crunches en sit-ups e.d. doet met alleen BW, dat doe je met je overige spieren toch ook niet, gewoon gewicht eraan!
__________________ Stats: 1,75 M 98 KG BF +/- 12% Leg press 6 x 475 Squat 5 x 170 Deadlift 3 x 170 Dumbbell shrugs 8 x 71 Power shrugs 8 x 220 Shoulder dumbell press 8 x 44 Incline dumbbell press 8 x 50 Hammer curls 8 x 36 | |
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder | Re: sixpack ?
Ik denk als je je onderstebuikspieren wil ontwikkelen zorg dan voor voldoende oefeningen als beenheffen, knieheffen en doe deze als eerst voor je buik als je nog fris bent,bedenk dat het ook genetische bepaalde is bij sommige mensen mijn onderstebuikspieren laten zich ook moeilijk trainen. succes
__________________ "Only The Strong Deside" Like Ronnie "Yeah Buddy Anybody Wanna Be a BodyBuilder, But Nobody Wanna Do These Lunges..... But I Do!!" Stats: 27 jr. 198 cm. 105 kg... and counting! 15% Bf. |
| | |
| | #7 |
| Cool Novice | Re: sixpack ?
nou, ik dacht dat je door chrunches en sit ups, voornamelijk de bovenste 4 spieren traint. ( natuurlijk wel klein beetje de onderste 2 ook, maar niet zo goed als de bovenste 4 ) En voor de onderste 2 moest je meer Beenheffen/knieheffen etc. Klopt dat :S? |
| | |
| | #8 | |
| Irrational retard | Re: sixpack ?
Citaat:
daarentegen is de 6pack en bij genetisch bevoordeelde soms wel een 8pack voornamelijk ook een kwestie van hoe hoog of laag je bf is alsmede je genen die bepalen hoe je pezen over de buik heen lopen. | |
| | |
| | #9 |
| Huge Freak Aangemeld: feb 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
moette gei is ff goed luisteruh ouwe trekhenk, je moet goed trainUh en goed frete! succes met de blokkun!
__________________ SQ 130 BE 90 DL 170 This is where we stand, this is where we fight, this is where they DIE! |
| | |
| | #10 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
als bovenstel alleen zichtbaar zijn komt dat zeer waarschijnlijk door te hoog bf% moet je zelf maar bedenken waar je prioriteiten liggen, wil je persee die blokjes ga dan maar zoveel mogelijk vet verbranden heb zelf precies zelfde maar die blokjes intereseren me niet echt veel, komen in de zomer wel (een beetje "terwijl ze vaak niet beseffen het figuur van een etheopier over te houden eer het zover is" let hier wel op jah |
| | |
| | #11 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
mee eens
__________________ my way of joking is to tell the truth, It is the funniest joke in the world |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Topic opties | |
| |