Ga Terug   DutchBodybuilding.com forum > Hoofdfora > Trainingsschema's en Programma's

Antwoord
Oud 24 January 2011, 17:20  
Mark93
Novice

Stats: M 21j 1m69 51kg 14%
Schema om zwaarder/sterker te worden ?

Advertentie
Hallo, ik ben nieuw hier dus alvast sorry als ik hier verkeerd zit met mijn topic Ik ben zo rond de 1.70m en maar 50kg (14% vet percentage) ik wil graag zwaarder/sterker worden omdat ik mezelf een beetje te mager vind, ik sport wel veel omdat ik nu een vooropleiding doe voor Defensie dus ik doe ook al wel een beetje aan krachttraining en conditietraining.
Omdat het zwaarder worden erg moeilijk gaat hoop ik hier tips voor te kunnen krijgen, alvast bedankt.

Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2011, 17:44  
rob91
Competitive Bodybuilder

rob91's Avatar

Stats: M 23j 1m83 78kg 10%
Bekijk Galerij (2 foto's)
Rippetoe.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2011, 20:06  
penfold
Cool Novice

penfold's Avatar

Stats: M 1m83 86kg -
Rippetoe + eten tot het aan je oren uitkomt
  Met citaat antwoorden
Oud 25 January 2011, 20:43  
stentehman
Cool Novice

stentehman's Avatar

Stats: M 21j 1m69 71kg 11%
damn, ik ben 1.69 en weeg 61 kilo en mijn vetpercentage is 11% gemiddeld.
dan doe ik het nog behoorlijk goed .
moet de stats ook een keer aanpassen in mijn profiel
eten totdat je kotsneigingen krijgt omdat het teveel wordt, gezien jouw gewicht kan er wel heel wat bij (:

Laatst aangepast door stentehman : 25 January 2011 om 20:44
  Met citaat antwoorden
Oud 26 January 2011, 20:29  
Mark93
Novice

Stats: M 21j 1m69 51kg 14%
Jaa dat dacht ik ook al ik heb alleen niet de tijd om 7 keer per dag wat te eten, ik heb laatst ook wat gelezen over weight gainers misschien is het een idee om hiermee te beginnen als het geen kwaad kan ?
  Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2011, 12:36  
Ano_88_5
Dutch Bodybuilder

Stats: M 25j 1m68 160kg 1%
Citaat:
Origineel gepost door stentehman Bekijk Post
damn, ik ben 1.69 en weeg 61 kilo en mijn vetpercentage is 11% gemiddeld.
dan doe ik het nog behoorlijk goed .
moet de stats ook een keer aanpassen in mijn profiel
eten totdat je kotsneigingen krijgt omdat het teveel wordt, gezien jouw gewicht kan er wel heel wat bij (:
Nee ook bij jou kan er flink wat bij, ik weeg stukje zwaarder als jou en bij mij kan er nog een hoop bij
  Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2011, 12:45  
Ano_88_5
Dutch Bodybuilder

Stats: M 25j 1m68 160kg 1%
Citaat:
Origineel gepost door Mark93 Bekijk Post
Jaa dat dacht ik ook al ik heb alleen niet de tijd om 7 keer per dag wat te eten, ik heb laatst ook wat gelezen over weight gainers misschien is het een idee om hiermee te beginnen als het geen kwaad kan ?
Je moet je kcal behoefte berekenen. Als jij je onderhoud weet moet je daar zo'n 500 kcal boven gaan zitten. Tijd om te eten heb je altijd, na het opstaan, eerste pauze, tweede pauze, derde pauze, avondeten, voor het slapen gaan. Moet lukken toch? Gainer kan je pakken als je dat wilt, maar ik zou eerst je voeding op orde krijgen, dat is belangrijker.
  Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2011, 13:23  
Bosshogg
Freaky Bodybuilder

Bosshogg's Avatar

Stats: M 21j 1m78 100kg 50%
Maak je voeding eerst maar op orde, want als je 80kg weegt moet je veel meer eten dan nu. En als je dan al heel de dag aan het eten bent zijn weightgainers op dat moment pas handig
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Snel Reageren
Bericht:
Opties
Oud topic waarschuwing
Dit topic, of de laatste post, is meer dan 1310 dagen oud. Het is heel waarschijnlijk dat de discussie afgelopen is, dus bumpen heeft geen zin.
Als je toch denkt dat het nodig is om te reageren, dan kan je dit alsnog doen.
Topic opties