| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: sep 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Rippetoe en vetverlies
Het is bekend dat massa gainen en vetverlies niet echt samen gaan. Maar hoe staat dat met vetverlies en kracht winnen? Kon hier niet echt een duidelijk antwoord van vinden!
|
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Rippetoe en vetverlies
Meestal gaat dat niet zo lekker samen he.. Probeer tijdens cutten niet te vaak te zwaar te gaan, van faillure wegblijven is wat ik doe. Rippetoe lijkt me maar een schijtschema voor te cutten, je probeert elke week te verhogen, dat lukt je niet als je cut.
__________________ Bench: 145 Squat full: 5x200 / 2x215 Deadlift: 270 20 jaar; 1,76 bij 90 kg. log Groeien: Voeding + WSB4SB + Vooruitgang boeken |
| | |
| | #3 |
Stats: Karma: | Re: Rippetoe en vetverlies
Dus onder het cutten trainen op krachtbehoud?
|
| | |
| | #4 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 44 Geslacht: M
Ja. Je zou zelfs je volume kunnen verkleinen ten opzichte van de bulk tot wel 2/3e aan toe , dus als je eerst 9 sets deed kun je met 3 sets onderhouden. Dan hou je extra tijd over voor cardio en zo. Als je sterker wordt moet je dat uiteraard niet uit de weg gaan (wat CNS-verbetering geeft ook krachtwinst tenslotte).
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: feb 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m80 101kg 23% Karma: | Re: Rippetoe en vetverlies
Bij werkte rippetoe prima tijdens de cut vorig jaar. Ik kon iedere week meer gewicht pakken en werd goed droog. Maar wat voor mij gewerkt heeft, hoeft voor iemand anders natuurlijk niet op te gaan.
__________________ A big fat slob is what I am right now |
| | |
| | #6 |
Uhu, Qua cardio gaat het wel lukken hoor, in de zomervakantie van vorig jaar wielrende ik 6x per week ongeveer gemiddeld een uur op cardio hartslag (soms erboven). Ben ook helemaal geen fan van in de sportschool cardio doen je zweet sowieso maar als je buiten bezig bent merk ik het amper en is het veeeel koeler XD. Enige probleem als ik boven cardio niveau ga zitten met wielrennen is het goed om die dag wat extra te eten neem ik aan? |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| rippetoe, vetverlies |
| Topic opties | |
| |