| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Dutch Bodybuilder | Rippetoe Opnieuw Beginnen? Ben van plan om 'op nieuw te beginnen' bij Rippetoe. Het komt omdat ik al enkele weken weinig tot geen progressie meer maak (mede door het niet aanwezig zijn van een squatrek). Maar vanaf ik het squatrek heb, wat volgende week zaterdag is, zou ik 'opnieuw' willen beginnen met Rippetoe. Men huidige stats zijn af te lezen in mijn sig, maar ik zou terug beginnen met: Squat: 30kg Bench: 25kg Deadlift: 30kg MP: 10kg Pendlay Row: 10kg Dit lijkt misschien vrij weinig, maar ik vind het gewoon een top schema, en wil er liefst zo veel mogelijk en zo lang mogelijk mee kunnen 'spelen'! Is dit eigenlijk op zich een goed idee?
__________________ I <3 Rippetoe Stats (30-04-2008) Squat: 3x5x70kg Deadlift: 3x5x70kg Bench Press: 3x5x53kg +---------------------- Totaal: 193kg! Steiner evolved into BULKEMON Small Tits Lovers Club |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder | Ik denk dat wat je nu doet niet zoveel zin heeft. Je wilt natuurlijk je spieren wel een beetje stimulans geven. Zak terug naar 70-80% van je max. |
| | |
| | #3 | |
| Huge Freak Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 38 | Citaat:
| |
| | |
| | #4 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: May 2007 Locatie: België Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Een beetje terug gaan kan nuttig zijn om daarna een plateau te doorbreken, maar niet in die mate als jij van plan bent. Het heeft geen nut om weer worksets van 30kg te doen als je al 70kg kan. Als je wat lichter wil gaan zou ik van elke oefening 10kg ofzo afhalen en dan opnieuw opbouwen. In de sticky op bb.com staat hierover ook het een en ander uitgelegd. Kijk eens bij het stukje over 'stalling and resetting'.
__________________ King of the curl machine |
| | |
| | #5 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
70-80%, zoals Dann heeft gezegd? Of wat lager/hoger? Thanks!
__________________ I <3 Rippetoe Stats (30-04-2008) Squat: 3x5x70kg Deadlift: 3x5x70kg Bench Press: 3x5x53kg +---------------------- Totaal: 193kg! Steiner evolved into BULKEMON Small Tits Lovers Club | |
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder | Gewoon 70-80% proberen. Merk je dat je weer te snel stagneert? Probeer dan een 60-70%. Er is geen pasklaar antwoord. |
| | |
| | #7 |
| Dutch Bodybuilder | Thanks!
__________________ I <3 Rippetoe Stats (30-04-2008) Squat: 3x5x70kg Deadlift: 3x5x70kg Bench Press: 3x5x53kg +---------------------- Totaal: 193kg! Steiner evolved into BULKEMON Small Tits Lovers Club |
| | |