| | #1 |
| Novice Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Rippetoe
Delete
Laatst aangepast door Kanchu : zo 24 jan 2010 om 12:55 |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: België Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Rippetoe
Je doet: Workout A 3x5 Squat 3x5 Bench Press 1x5 Deadlift Workout B 3x5 Squat 3x5 Press 5x3 Power Cleans That's it. Lees http://startingstrength.wikia.com/wiki/FAQ
__________________ The strongest shall survive. |
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m77 89kg 20% Karma: | Re: Rippetoe
ik deed het net wat anders Workout A 3x5 Squat 3x5 Bench Press 3x5 Deadlift (je moet toch ooit tegoei deadliften, dus 3x5 is niet te veel) iets voor triceps Workout B 3x5 Squat 3x5 bor 5x3 military press iets voor biceps maar het komt op hetzelfde neer, belangrijkste is dat je elke training progressie maakt (of probeert te maken)
__________________ Origineel gepost door McMetronome:Deadlift gaat wel fijn ja.Alleen jammer van mn eelt vandaag, gelukkig wel een stoere pleister met zebra-motief! origineel gepost door SniperX:Melk drink ik 0.6l per dag, dat zijn al 300 calorieën. Misschien dat ik zelfs een extra beker melk erbij ga gooi, daarvoor kan ik al weer 2 blikken cola laten staan 046 over A.schwarzenegger:trieste beachboy ipv bber Laatst aangepast door critmonster : wo 1 jul 2009 om 15:47 |
| | |
| | #4 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m77 89kg 20% Karma: | Re: Rippetoe
power cleans zijn trouwens niet echt een oefening om meer massa van te krijgen, ze dragen eerder bij in de algemene ontwikkelling, wat dan weer helpt bij andere oefeningen
__________________ Origineel gepost door McMetronome:Deadlift gaat wel fijn ja.Alleen jammer van mn eelt vandaag, gelukkig wel een stoere pleister met zebra-motief! origineel gepost door SniperX:Melk drink ik 0.6l per dag, dat zijn al 300 calorieën. Misschien dat ik zelfs een extra beker melk erbij ga gooi, daarvoor kan ik al weer 2 blikken cola laten staan 046 over A.schwarzenegger:trieste beachboy ipv bber |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| rippetoe |
| Topic opties | |
| |