| | #1 |
| Novice | nieuw schema en na een maand al resultaat
na hier op het forum veel gelezen te hebben heb ik een nieuw schema gemaakt. ik trainde al vier jaar op dezelfde manier en maakte geen progressie meer. ( 4x per week iedere dag een andere spiergroep en altijd dezelfde gewichten) nu doe ik het zo : maandag : bankdrukken : 7 x 8 reps (ongeveer) en goed zwaar squat : " " " " " dead lift : " " " buik dinsdag : biceps : probeer goed zwaar te gaan bovenkant rug : baar in nek trekken 7x 8reps goed zwaar kuiten : goed zwaar onderarmen woensdag : rust donderdag : idem als maandag soms iets lichter als ik nog pijn heb van maandag :-) vrijdag : idem als dinsdag soms een oefening nek erbij soms geen biceps soms triceps ( dippen ) ligt eraan waar ik pijn heb en waar niet ik eet ook goed de laatste tijd en deze combinatie werkt voor mij. wat denken jullie ? |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder | Re: nieuw schema en na een maand al resultaat
dus alsk et goed begrijp dag 1 - compound dag 2 - isolatie dag 3 - rust dag 4 - compound dag 5 - isolatie dag 6 - rust dag 7 - rust maar mis heel aantal dingen. overhead presses roei oefeningen optrek oefeningen hamstring oefeningen als je zoiets zou willen doen zou ik aanraden maandag alles 5x5 (zwaar) donderdag alles 3x(8-12) (licht) als oefeningen voor comound squat bench deadlift overhead BOR isolatie roteren en steeds in 3 setjes gewicht opbouwen naar een 8rm |
| | |
| | #3 |
| Novice | Re: nieuw schema en na een maand al resultaat
dus op de compound dagen bijvoorbeeld een overhead oef. toevoegen? welke lijkt je best? |
| | |
| | #4 | |
| Freaky Bodybuilder | Re: nieuw schema en na een maand al resultaat
Citaat:
dat kan strict overhead press zijn dat kunnen push presses zijn af en toe een jerk is ook leuk beetje afwisselen kan, zolang je elke keer maar opbouwt naar een 5rm | |
| | |
| | #5 |
| Novice | Re: nieuw schema en na een maand al resultaat
zal eens proberen om er zo eentje tussen te gooien. thanks voor de reactie !!! |
| | |