| | #1 |
| Novice | mijn trainingsschema!!
maandag: -rug, 1oef 4series biceps, schouders woensdag:-borst, 1oef 4series triceps, buik vrijdag:-biceps, triceps, benen Zijn er hier nog verbeteringen aan?? alle tips welkom.... misschien meerdere dagen of het houden op 3 dagen.... grtz steveke |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder | Re: mijn trainingsschema!!
We kunnen je schema moeilijk beoordelen als we je doelen en huidige situatie niet kennen. Voor beginners (net als ik), ben ik geen fan van splits. Wat voor oefeningen doe je? Denk eens aan fullbody. Daarnaast is 3x in de week zeker genoeg voor een beginner. Niemand heeft een lichaam dat vanaf het prille begin 5-6 dagen training aankan.
__________________ Full SQ: 100x5 BP: 84x5/4/3 DL: 110x4 Totaal: 294 Log When the going gets tough... the tough get going |
| | |
| | #3 |
| Novice | Re: mijn trainingsschema!!
ja doelen? ik zou toch graag ver geraken!!! niet om op het podium te staan maar voor mijzelf, dus niet zoals de doorsnee gast eruit ziet dat traint, maar toch verder!!! ik train nu 1,5 jaar, doe het zo goed en zo hard alsk kan!! ik weeg nu 77kg ong en ben 1m74 met een bodyfat van 13% ofzo, bewust omdak hiervoor maar 8% had en ze mij vertelde dak heel goed moest beginnen te eten enzo dak te mager was, zit nu ongeveer een maand of 5 te eten wak maar kan, want kom slecht bij!!! fretten als een biesjjt!!! dus heb ik dat gedaan heb hierdoor het bodyfat omhoog gekrikt!! ik zou graag toch nog 5 kilo's bijkomen voor de zomer en mij dan eens terug wat droger zetten!!! dat oogt mooier he ;-) om erdaarna weer tegenaan te gaan en terug te bulken... ik heb wel een doel hoe ik eruit wil zien!!! en weet dak nog veel sterker wil worden.. zoals nu doek benchpress met 90kg 6keer, sqaut 110kg 6keer max alleen!! wil daar zeker nog een hoopje bijzetten :-) wat bedoel je met denk eens aan fullbody ik doe de basisoefeningen, 4 oefeningen-> 4 series-> 10, 8,6,6 en dit pas ik overal toe!!! na 2 maanden wissel ik nekeer van oefeningen of draai ik het schema rond!!! En wanneer kan een lichaam dat wel aan om meer dan 3 keer te gaan per week grtz steve Laatst aangepast door SteveC : 9 February 2008 om 12:36. |
| | |
| | #4 |
Kijk nu weet ik waar je staat! Check ook zeker de geperiodiseerde versie. Het zou misschien kunnen dat jij daarvoor al ver genoeg gevorderd bent.
__________________ Full SQ: 100x5 BP: 84x5/4/3 DL: 110x4 Totaal: 294 Log When the going gets tough... the tough get going |
| | |
| | #5 |
Hey kerel, Als je al 1,5 jaar traint zou het geen probleem zijn om 4 dagen bv tegaan trainen. Denk dan bv aan: ma: borst/biceps di: benen wo: rust do: rug/triceps vrij: schouders/onderarmen/traps za: rust zo: rust Buik kan je bij elke training doen wanneer je zin hebt en naar je behoefte! Post anders eens je voedingsschema... En ga bv ook deathliften dat is een goede overall massa builder en squat natuurlijk. Misschien wat meer oefeningen met eigen lichaamsgewicht. succes!
__________________ "Only The Strong Deside" Like Ronnie "Yeah Buddy Anybody Wanna Be a BodyBuilder, But Nobody Wanna Do These Lunges..... But I Do!!" Stats: 25 jr. 198 cm. 99 kg... and counting! 13% Bf. |
| | |