| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 0 | mijn trainingschema Ik ben gisteren begonnen met rippetoe 3x5 squat 50 kg 3x5 bench press 50 kg 3x5 deadleft 50 kg 16 min lopen aan 12 km/u ga ik deze week opdrijven naar 20 min en dan nog 20 - 25 min buikspieren ik vondt het wel niet zo zwaar kan ik er anders 3x8 van maken of is dat niet zo goed . |
| | |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 4 | -niet te veel lopen -niet met te hoge intensiteit lopen -3 setjes buikspieren is genoeg, 20-25min is teveel -3x5 behouden |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder | wees gerust het zal wel zwaarder worden binnekort |
| | |
| | #4 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 0 | waarom niet veel lopen en ik gebruik 3 verschillende toestellen voor mijn buikspieren ongeveer 30 settups waar ik op een bank moet liggen en mijn voeten tegen moet houden en dan nog een dat ik gewoon mijn voeten op de grond moet doen en met een soort van toestel[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Brecht/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-2.jpg[/IMG] dat je ziet hoeveel je er al gedaan hebt en nog andere dingen en ik die er daarmee ongeveer 300 . dit is het toesel maar dan een beetje anders |
| | |
| | #5 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Buik wordt zwaar aangepakt door squats, deadlifts en overhead presses. Behandel je buik zoals een andere spier, dus geen 300 reps maar bv. 3x8. Niet elke training die buik zwaar aanpakken, is voor niets nodig. Rippetoe: elke training 2.5kg erbij, deadlift 5 als je dat wenst. |
| | |