| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Aug 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Mijn herstart-schema goed? Beste forumleden, Graag zou ik jullie feedback willen over mijn schema... Hoelang je traint Ik heb 3 jaar redelijk intensief getraint (4x per week). De afgelopen 2 jaar heb ik nauwelijks meer getraint. Hierdoor flink achteruit gegaan. Ik ben nu weer een half jaartje bezig. Wat je doel is Ik train puur voor de massa. Waar je prioriteiten liggen Mijn Borst en Biceps blijven een beetje achter op de rest Beschikbare apparatuur Zowel vrij als vaste gewichten beschikbaar. Beschikbare tijd In principe 5 a 6 dagen. Dit is mijn oude schema Maandag - Borst (4 oefeningen, 4 sets per oefening) - Biceps (2 oefeningen, 4 sets per oefening) - Benen (4 oefeningen, 4 sets per oefening) Woensdag - Rug (4 oefeningen, 4 sets per oefening) - Triceps (3 oefeningen, 4 sets per oefening) - Schouders (3 oefeningen, 4 sets per oefeningen) Vrijdag Zelfde als maandag Zondag Zelfde als woensdag Qua herhalingen zat ik altijd tussen de 6 en 10 reps. Ik wil nu dit schema gaan volgen: Maandag Rug (5 oefeningen, 5 sets per oefening) Dinsdag Borst (4 oefeningen, 5 sets per oefening) Donderdag Benen (5 oefeningen, 5 sets per oefeningen) Vrijdag Biceps (4 oefeningen, 5 sets per oefening) Triceps (3 oefeningen, 5 sets per oefening) Zaterdag Schouders (5 oefeningen, 5 sets per oefening) buik (4 oefeningen, 5 sets per oefening ) Ik vraag me nu vooral af of ik met de spiergroepen wel op de juiste hoeveelheid setjes zat. Ik zag in het Split schema van Big T bijvoorbeeld 30 setjes totaal voor de rug verdeeld over 5 oefeningen. Is dit aan te raden of doe ik iets fout? Dit is dubbel zoveel als ik eerst deed. Ik ben benieuwd naar jullie tips! Alvast bedankt. Laatst aangepast door insane85 : 9 May 2008 om 13:36. |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder | te hoog volume op borst en schouders.. 1 oefening voor de voorkant 1 voor achterkant en 1 voor zijkant is genoeg voor schouders, en zou dan 4 setjes voor elk doen. borst 3 oefeningen is zat,flat,incline en fly's..en dan ook 4 sets elk
__________________ ~EXPAND OR DIE~ stats: bodyweight:81,7 kg b.f:10% deadlift:5x150 squat:1x120 bench:2x82 m.p:3x54 |
| | |