| |||||||
| Registreren | Forumregels | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: mei 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() |
Als ik train in de sportschool probeer ik altijd zoveel mogelijk tot het gaatje te gaan en vaak lukt dat ook wel. Aan het einde van de sessie zou ik daardoor nog een extra volledige set van een bepaalde oefening niet voor elkaar krijgen. Echter, 's avonds thuis, na bijgekomen en enigszins herstelt te zijn, zou ik met m'n dumbbells best nog wel 1 of 2 setjes erbij kunnen doen. Mijn vraag: Heeft dat een positief effect (op de groei) of niet? In de avond zijn de spieren dan natuurlijk al een tijdje bezig met herstellen. Verstoort het doen van oefeningen op dat moment de groei echt, of geeft het juist een kleine extra boost; namelijk dat het lichaam gaat denken; "pfff, die spiertjes moeten echt wat groter!" Tnx alvast voor jullie inzichten! |
| | |
| | #2 |
| Novice Aangemeld: jan 2009 Locatie: Hammertime Leeftijd: 28 Geslacht: M
Stats: 1m86 92kg - Karma: ![]() | Re: Meerdere workouts per dag?
Dan kun je volgens mij beter na je "harde" sets beter een spiergroep pakken die je bijvoorbeeld eergister hard hebt gepakt, en die dan wat minder intensief doen. Dan smeer je het volume wat uit over de hele week en hou je de spieren geprikkeld zonder te overtrainen.
|
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Meerdere workouts per dag?
nee rust is belangrijk dus 1 training per dag is prima.
__________________ Kracht is voor de domme. __________________ |
| | |
| | #4 |
| Your one man army | Re: Meerdere workouts per dag?
mee eens +1
__________________ If the pain gets too much, just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist. |
| | |
| | #5 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Meerdere workouts per dag?
Op de sportschool groei je niet , daar geef je een prikkel . De rest moet thuis gebeuren met goed eten en slapen
|
| | |
| | #6 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m86 94kg - Karma: ![]() | Re: Meerdere workouts per dag?
Citaat:
__________________ 'God damn it, an entire generation pumping gas, waiting tables; slaves with white collars. Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need. We're the middle children of history, man. No purpose or place. We have no Great War. No Great Depression. Our Great War's a spiritual war... our Great Depression is our lives.' - Tyler Durden | |
| | |
| | #7 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: Meerdere workouts per dag?
je kan wel werken met meerdere workouts per dag maar dan moeten het niet 2 krachtsessies zijn, en al helemaal niet waar je dezelfde spiergroepen weer belast.
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| dag?, meerdere, workouts |
| Topic opties | |
| |