Fitness Seller

Kickboksen of bodybuilding

Bezoekers in dit topic

ikgaervoor

Cool Novice
10 jaar lid
Lid sinds
14 sep 2010
Berichten
56
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
16%
Forum leden,

Wat is beter voor me.(dus van wat word best gespierd

3xper week kickboksen.
4x per week bodybuilding.

ik heb niet zoveel voor goed eet schema over dus nu dat die zin lees maak veel uit?

Groet ik gaevoor
 
Laatst bewerkt:
are u serious??
 
2x per week waterboarden.
 
Aggresief naar jezelf zwaaien in de spiegel. 3 maal daags voor de èkte gains
 
Haha als je het op een bodybuilding forum vraagt: Bodybuilding.
Als je het op een kickbox forum vraagt: Kickbox

Als je het mij vraagt: bodybuilding
bodybuilding -> Spieren
kickbox -> conditie/techniek
 
Forum leden,

Wat is beter voor me.(dus van wat word best gespierd

3xper week kickboksen.
4x per week bodybuilding.

ik heb niet zoveel voor goed eet schema over dus nu dat die zin lees maak veel uit?

Groet ik gaevoor

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Forum leden,

Wat is beter voor me.(dus van wat word best gespierd

3xper week kickboksen.
4x per week bodybuilding.

ik heb niet zoveel voor goed eet schema over dus nu dat die zin lees maak veel uit?

Groet ik gaevoor


Het maakt niet echt uit welke je kiest als je niks over hebt voor een goed voedingsschema, maar normaal gesproken zal bodybuilding je gespierder maken dan kickboksen, mits je natuurlijk ook een goed trainingsschema aanhoudt.
 
Haha als je het op een bodybuilding forum vraagt: Bodybuilding.
Als je het op een kickbox forum vraagt: Kickbox

Als je het mij vraagt: bodybuilding
bodybuilding -> Spieren
kickbox -> conditie/techniek

+1

IK heb lang bodybuilding met boksen gecombineerd.
Maar in mijn optiek moet je een keuze maken want in beide "goed worden" wordt heel lastig.
 
Wat een vraag. Ik ken persoonlijk een kickbokser, die heeft nauwelijks meer massa gekregen van KB, vooral meer behendigheid en explosieve kracht. Het spreekt toch voor zich dat BB specifiek bedoelt is om meer massa te kweken, en KB gewoon een vechtsport is.... dat is een no-brainer.

Als ze op een KB forum iets anders zeggen dan weten ze gewoon niet waarover ze praten. Maar dat zullen ze waarschijnlijk niet zeggen.

Wat ik al helemaal niet begrijp is waarom anderen de keuze voor jou zouden moeten maken, je kiest een sport/hobby omdat je het zelf leuk/nuttig vindt.
 
Wat is dit nou weer voor domme vraag.. Bodybuilding heeft als DOEL massa aanzetten en gespierd worden, in tegenstelling tot kickboxen wat een heel ander doel heeft. Als kickboxen beter zou zijn zou bodybuilding dus nutteloos zijn en niet bestaan
 
Bodybuilding.

Met Kickbox zul je eerder afvallen en lean worden. Wat ook niet verkeerd is natuurlijk, mits dat je doel is.
 
Ik ben ook ooit met kickboxen begonnen. Nu doe ik voor de kick ...bodybuilding
 
Forum leden,

Wat is beter voor me.(dus van wat word best gespierd

3xper week kickboksen.
4x per week bodybuilding.

ik heb niet zoveel voor goed eet schema over dus nu dat die zin lees maak veel uit?

Groet ik gaevoor

Je stelt 2 verschillende vragen,
je vraagt wat het beste is voor je: het beste voor je is wat jij leuker vindt, wil je explosiever, betere vechter/kickboxer worden ga je kick boxen, vind je het leuker te bodybuilden in de gym en groter te worden doe je dat.
daarna vraag je waar je het best gespierd van wordt, ik neem aan dat je ook massa wil pakken, dan is bodybuilding obvious, als iedereen sneller groot zou worden van kickboxen zouden alle bb'ers wel kickboxen toch?

je heet ik ga ervoor, maar je hebt niet veel over voor een goed eetschema, dan ga je dus zeker falen, of je nou gaat kickboxen of bodybuilden...
 
zegt het woord "bodybuilding" zelf al niet dat het bedoelt is om je lichaam op te bouwen en dat "kickboksen" je beter maakt in boxen waarbij je ook trapt (serieus, leer eens engels, het is een wereldtaal weet je)

en voor een voedingschema, je moet een genie zijn of veel geluk hebben als je zonder kunt maar anders is het het meest belangrijke onderdeel.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad best wel ironisch...
'' Ikgaervoor '' heten, maar dan niets over hebben voor een goed voedingsschema.

Maargoed, denk dat het punt nu wel duidelijk is ondertussen.
 
Je kan perfect beide doen
Ik doe nu al bijna 7 jaar Engelse boks samen met (nu een kleine 5 jaar) 4-5x in de week fitness.
Ik zeg er ook wel bij dat dit veel van je vrije tijd vraagt.
Het grote voordeel is dat als je beide combineert dat je snelle krachtige spieren kweekt.
Een groot nadeel is wel dat musclegain enorm moeilijk is. Ook de "balletjes" bij het flexen van een spier zijn er niet. Het zijn meer lange latten.
Nog een voordeel (persoonlijke mening) is dat je niet het "opgeblazen" bodybuilderslichaam hebt. Je krijgt een sportief iets-meer-dan-normaal gespierd lichaam.
En als je niets overhebt voor een deftig voedingsschema, is er ook nog altijd hoop.
Je kan altijd beginnen kaartspelen of knikkeren
 
Laatst bewerkt:
Forum leden,

Wat is beter voor me.(dus van wat word best gespierd

3xper week kickboksen.
4x per week bodybuilding.

ik heb niet zoveel voor goed eet schema over dus nu dat die zin lees maak veel uit?

Groet ik gaevoor

Het beste is denk ik gewoon goed blijven opletten op school en dit laten voor wat het is.
 
is dit serieus??? gast wat wil je, leren kickboksen of groter worden.. stel jezelf die vraag eerst even
 
van bodybuilden natuurlijk
kickboks is cardio, dus dat is voor af te vallen en droger te staan.
 
Back
Naar boven