| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 0 | kan er iemand een rippetoe trainingsschema aan mij voorstellen ik ben 178 cm 83 kg en ik wil zeker met 3-4 dagen beginnen per week |
| | |
| | #2 |
| Huge Freak Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 50 | Guide to Novice Barbell Training, aka the Official RIPPETOE-STARTING STRENGTH FAQ - Bodybuilding.com Forums 2shared - download Rippetoe FAQ.pdf voila. Bekijk ook maar even de logjes en vele topics op het forum. En een goede onvestering is het boek "Starting Strenght" Laatst aangepast door Trasher : 3 May 2008 om 00:03. |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder | Ok ik stel voor dat je rippetoe gaat doen
__________________ Klik hier voor mijn Bill Star logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-logje-153940/ Foto's: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2835444 176 cm lang 64 kg Spoiler |
| | |
| | #4 |
| Huge Freak Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 50 | |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder | Hij vraagt of iemand een rippetoe trainingschema aan hem kan voorstellen. Nou stel ik dus voor dat hij rippetoe gaat doen. Dat vraagt hij toch?
__________________ Klik hier voor mijn Bill Star logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-logje-153940/ Foto's: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2835444 176 cm lang 64 kg Spoiler |
| | |
| | #6 |
Karma Power: 50 | |
| | |
| | #7 |
| Cool Novice | Even in een notedop want het is veel leeswerk, hé man A: SQ 3x5 BP 3x5 DL 1x5 B: SQ 3x5 OP 3x5 Row 3x5 Heel kort dan |
| | |
| | #8 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | powerclean ipv. row. Dat deed Ronnie Coleman. Tis heus. serieus: dat vond ik toen ik het deed fijner. Maar dat kun je zelf beslissen.
__________________ Fuck redbull, chinnen geeft je vleugels "Wolla geen probleem, voor deze boy. Motherfucker, zoek geen ruzie. En zeg geen hoi." © Youssef en Kamal |
| | |
| | #9 |
Karma Power: 0 | waar kan ik het boek starting strenght krijgen meschien gratis Laatst aangepast door wurkoutboy : 3 May 2008 om 10:28. Reden: gewoon nodig |
| | |
| | #10 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
Als je het gratis wil, zal je op een minder legale manier te werk moeten gaan vrees ik
__________________ I <3 Rippetoe Stats (30-04-2008) Squat: 3x5x70kg Deadlift: 3x5x70kg Bench Press: 3x5x53kg +---------------------- Totaal: 193kg! Steiner evolved into BULKEMON Small Tits Lovers Club | |
| | |
| | #11 |
Karma Power: 0 | kan ik het boek in de bibliotheek halen en als ik het wil kopen waar kan ik het dan halen |
| | |
| | #12 |
| Dutch Bodybuilder | Waarschijnlijk gaan ze het in de standaard Bibliotheek niet hebben. En voor te kopen, ga eens langs in een boekenwinkel, en vraag of je het kan bestellen?
__________________ I <3 Rippetoe Stats (30-04-2008) Squat: 3x5x70kg Deadlift: 3x5x70kg Bench Press: 3x5x53kg +---------------------- Totaal: 193kg! Steiner evolved into BULKEMON Small Tits Lovers Club |
| | |
| | #13 |
Karma Power: 0 | maar wat is de betekenis van al die namen bvb Squat , Bench Press , Deadlift en waar kan ik dat vinden en al die andere namen die ze gebruiken en welke toestellen moet ik dan gebruiken |
| | |
| | #15 |
Karma Power: 0 | is dit bench press Barbell Squat (Power Lift) . en dit deatlift Barbell Squat (Power Lift) . dit squat Barbell Squat (Power Lift) .deze vindt ik niet Standing military press , Power cleans , Pendlay Rows Laatst aangepast door wurkoutboy : 3 May 2008 om 11:18. |
| | |
| | #16 |
| Dutch Bodybuilder | Bench Press: ![]() Squat: ![]() Deadlift: ![]() Power Clean: ![]() Military Press: ![]() Pendaly Row: ![]() Bent Over Row: ![]()
__________________ I <3 Rippetoe Stats (30-04-2008) Squat: 3x5x70kg Deadlift: 3x5x70kg Bench Press: 3x5x53kg +---------------------- Totaal: 193kg! Steiner evolved into BULKEMON Small Tits Lovers Club |
| | |
| | #17 |
Karma Power: 0 | dus moet ik in plaats van power clean pendaly row doen en inplaats van military press bent over row doen |
| | |
| | #18 |
Karma Power: 0 | maar wat kan ik dan nog erbij nemen want alleen dat doen is toch niet genoeg ook zeker nog mijn buikspieren en wat dan nog en welke raad je me dan aan |
| | |
| | #19 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
Je kan voor de derde oefeningen van Training B wel variëren tussen Power Clean/Pendlay Row/Bent-Over-Row. Power clean wordt algemeen aangeraden, maar omdat sommige mensen niet beschikken over gewichten met rubber, kunnen zij andere oefeningen doen. Maar als je kunt power cleanen, doe het dan ook! Jawel! Dat is nu het briljante aan het Rippetoe schema. Je traint er echt alles mee. Je buikspieren werken meestal mee als stabilisator, dus worden zij, zonder dat je er iets extra voor moet doen, ook mee getrained!
__________________ I <3 Rippetoe Stats (30-04-2008) Squat: 3x5x70kg Deadlift: 3x5x70kg Bench Press: 3x5x53kg +---------------------- Totaal: 193kg! Steiner evolved into BULKEMON Small Tits Lovers Club | |
| | |
| | #20 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat: Vanaf volgende week begin ik ook met rippetoe, dus komt van pas Thx!
__________________ Nu: BP 1 x 64kg / DL 1 x 160kg / SQ 1 x 109kg Doel eind 2008: BP 100kg / DL 200kg / SQ 150 Status: cut cut cut cut... | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp |
| Weergave Modus | |
| |