| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Dutch Bodybuilder | High intensity training (Arthur Jones) Hallo mede bodybuilders (eventueel HIT-ers), Ik ben van plan om HIT training te gaan doen (ter afwisseling) ala Arthur Jones. (Nou vroeg ik me ten eerste af of HIT beter een fullbody kan doen of split?) Ik heb nu een schema opgesteld: Squats SL-deadlift Pullups BOB-row Bench Press BB-shoulder press BB-curl Dips Nou vroeg ik me af of ik aan dit schema eventueel incline flyes/calf raise/side raises zou moeten toevoegen of kan ik dit beter niet doen? Zelf wil ik zo intensief mogenlijk trainen en een goede vorm behouden. Eerst ga ik de ''normale'' HIT volgen om vervolgends over te stappen op omni-contractie training. De frequentie: zodra ik me 100 % hersteld voel ga ik er weer vol tegenaan. De trainingen zullen waarschijnlijk rond de 2x per week liggen. Alvast bedankt voor jullie reacties ps: 3XL, ik weet dat jij voorstander bent van dit soort training, dus je mening + advies zou ik erg waarderen
__________________ Born 2 be big |
| | |
| | #2 |
| Super Moderator Geregistreerd: Apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: V
Karma Power: 26 | Ik ben zelf geen voorstander om HIT als FB te doen. De overlap naar spiergroepen is dusdanig dat er te veel beinvloeding is. Zou zelf kiezen voor pull/pushl of beter nog pull/benen/push waarbij je goed rekening houd met overlappende groepen zoals armen en onderrug
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles |
| | |
| | #3 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
En hoevaak per week kan je dit doen? Ik neem aan da tje dan vaker kan trainen dan met FB HIT? Bedankt, Sytse
__________________ Born 2 be big | |
| | |
| | #4 |
| Super Moderator Geregistreerd: Apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: V
Karma Power: 26 | Grote spiergroepen 2, kleine 1 Hoe vaak je traint hangt grotendeels van je intensiteit, gewenning en ervaring af. Beginners (echte beginners raad ik het niet aan) kunnen vaker een spier belasten, gevorderden hebbe langer rust nodig Hoelang
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder | Ok.. bedankt
__________________ Born 2 be big |
| | |