| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack (1) | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #101 |
| Novice Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 0 | Bedankt voor het schema |
| | |
| | #102 |
| Cool Novice Geregistreerd: Oct 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | KAn je dit gewoon zo copieeren en gebruiken?Of moet er nog iets aangepast worden? En kan het schema ook in 3dagen verdeeld worden? groetjes |
| | |
| | #103 |
| Cool Novice Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Thnx man, ook nog na 2 jaar! |
| | |
| | #104 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jul 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Thanks ja na 2 jaar nog ja ik weet niet of ik ut gelijk ga gebruike maar ooit is een keer van pas komen..
__________________ Rëeel doellen stellen; en er tegenaan!! Ervaring is iets dat je pas krijgt, vlak nadat je het nodig hebt. |
| | |
| | #105 |
| Novice Geregistreerd: Oct 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 0 | tnx, erg gemakkelijk! |
| | |
| | #106 |
| Novice | echt cool thnx eens kijken of ik het ook daadwerkelijk mee sleep naar de sportschool hahah geheugen als en vergiet |
| | |
| | #107 |
| Cool Novice Geregistreerd: Oct 2006 Locatie: Groningen, in februari Den Haag! Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 0 | dank, dank.. |
| | |
| | #108 |
| Novice | schitterend!! thx |
| | |
| | #109 |
| Cool Novice | vraagje: hoe weten jullie bij welk gewicht je moet beginnen? dat je je wat afstemd op de vorige training? vind k wel een nadeel en zoek er een oplossing voor grtz |
| | |
| | #110 |
| Novice Geregistreerd: Nov 2006 Locatie: België Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 0 | wel lekker moet ik zeggen |
| | |
| | #111 |
| Novice Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: België Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 0 | thx man |
| | |
| | #112 |
| Novice Geregistreerd: Dec 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 0 | thanks |
| | |
| | #113 |
| Novice Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: België Leeftijd: 28 Geslacht: M
Karma Power: 0 | merci cool, komt zeker nog wel eens van pas
__________________ Just do it. |
| | |
| | #114 | |
| Super Administrator | Citaat:
In begin maakt het niet zoveel uit dat je te laag begint, zolang je dan maar elke training wat gewicht bijneemt. Er zijn nog andere methodes zoals 1RM bepalen, maar ik vind dit niet echt nodig en kan ook gevaarlijk zijn zonder een ervaren trainer/spotter erbij.
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête | |
| | |
| | #115 |
| Novice Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: hengelo Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Vet handig dat schema, Ik weet alleen niet wat het allemaal betekent. Dat schiet dus weer niet op Groeten. |
| | |
| | #116 | |
| Super Administrator | Citaat:
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête | |
| | |
| | #117 |
| Cool Novice Geregistreerd: Sep 2003 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 5 | heb zelf 1tje voor me in elkaar gestoken. Ongeveer zoals die van Big T maar deze is volledig leeg. Dus ik kan kiezen welke oefening ik invul en deze gebruiken voor elke training. + 1tje waar ik m'n spieromtrek op neer kan pennen. Vertel maar wat je er van denkt de schemas
__________________ No pain, No gain! |
| | |
| | #118 |
| Novice | echt wel een fijne schema mar hij is engels. en ik weet niet wat voor oefeningen het dus zijn omdat het in het engels is geschreven. |
| | |
| | #119 |
| Cool Novice | Dank u wel!!!! Hier ga ik zeker gebruik van maken!! |
| | |
| | #120 |
| Novice Geregistreerd: Feb 2007 Locatie: Rotterdam Geslacht: M
Karma Power: 0 | He thnx, hopen dat we allen groter mogen worden |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |
LinkBacks naar dit Topic (?)
LinkBack naar dit Topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/gratis-progressieschema-s-oefening-sets-reps-gewicht-27367/ | ||||
| Gepost Door | Voor | Type | Datum | |
| Power training - Page 196 - Telenet Games Forum | Dit topic | Refback | 8 February 2007 21:31 | |