| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Novice Aangemeld: jul 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: Karma: | is dit goed voor een beginner
Hallo ik ben net begonnen met fitnisse en ik heb van mijn fitniss intructeur een 3 daags schema gekregen Maandag rug/neck press/triceps woesndag benen/buik vrijdag biceps/borst alles 4x10 buik 4x25 is dit goed voor een beginner? |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m77 89kg 20% Karma: | Re: is dit goed voor een beginner
met net press alleen kun je niet je schouders trainen...ofwel zet je schouders achter benen, ofwel verdeel je elk deel van de schouders fatsoenlijk over de verschillende dagen maandag: borst biceps buik woensdag: rug triceps buik vrijdag: benen schouders 3x10 is voldoende ook voor buik maar 3x10 doen, met gewicht op je borst
__________________ Origineel gepost door McMetronome:Deadlift gaat wel fijn ja.Alleen jammer van mn eelt vandaag, gelukkig wel een stoere pleister met zebra-motief! origineel gepost door SniperX:Melk drink ik 0.6l per dag, dat zijn al 300 calorieën. Misschien dat ik zelfs een extra beker melk erbij ga gooi, daarvoor kan ik al weer 2 blikken cola laten staan 046 over A.schwarzenegger:trieste beachboy ipv bber |
| | |
| | #3 |
| Novice Aangemeld: jul 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: is dit goed voor een beginner
en wat zou je me aanraden voor schouder oefeningen
|
| | |
| | #4 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 16 Geslacht: M
Stats: 1m92 82kg - Karma: | Re: is dit goed voor een beginner
Ik ben zelf ook een beginner en wilde massa krijgen toen werd mij geadviseerd om het rippetoe schema te volgen Wat zijn trouwens je doelen voor fitness |
| | |
| | #5 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m77 89kg 20% Karma: | Re: is dit goed voor een beginner
Citaat:
moest je toch liever split traine (wat ik NIET aanraad, als beginner is rippetoe echt onverslaanbaar) dumbell/barbell Front press 3x10 side raises 3x10 dumbell upright row 3x10
__________________ Origineel gepost door McMetronome:Deadlift gaat wel fijn ja.Alleen jammer van mn eelt vandaag, gelukkig wel een stoere pleister met zebra-motief! origineel gepost door SniperX:Melk drink ik 0.6l per dag, dat zijn al 300 calorieën. Misschien dat ik zelfs een extra beker melk erbij ga gooi, daarvoor kan ik al weer 2 blikken cola laten staan 046 over A.schwarzenegger:trieste beachboy ipv bber | |
| | |
| | #6 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 44 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: is dit goed voor een beginner
Ne begonnen en nu al een split... tssss.. begin maar met 3* full body p.w 3 * 15 reps totdat je de verschillende oefeningenfatsoenlijk kunt uitvoeren.
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 |
| | |
| | #7 |
| Novice Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Rippetoe probleem (squat)
Delete
Laatst aangepast door Kanchu : zo 24 jan 2010 om 13:01 Reden: fout gepost |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| beginner, goed, voor |
| Topic opties | |
| |