| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Advanced Bodybuilder | fail op inc bench press
ik volg nu drie weken een full body training. Ik ben begonnen met incline bench press op 42.5 kg Vandaag was ik bezig met opwarmen voor mijn werkset toen ik door slechte concentratie(denk ik) failde op de 42.5. Ik kon daarna niet meer boven 42.5 uitkomen.(heb hem nog wel een keer een 42.5 set succesvol afgerond) Dit voelt erg slecht, Heb het gevoel dat afgelopen drie weken weg voor mn borst gegooid zijn.. nu wil ik na een dag rust weer incline bench gaan doen om dit "ongelukje" goed te maken. Hoe zouden jullie adviseren die training te doen? weer beginnen bij 42.5 of in 1 keer 45 of zelfs 47.5 te proberen?(dit was eigenlijk de bedoeling voor vandaag) Gelukkig heb ik verder op andere oefeningen wel lekkere PR's neer gezet |
| | |
| | #2 | |
| Karma > Shoarma | Re: fail op inc bench press
Citaat:
__________________ Leuk spel voor als je een hekel aan care bears hebt: http://www.spel.nl/game/Evil-Care-Bears.html | |
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder | Re: fail op inc bench press
dus je warmt op met 42,5 om de werkset met 45/47,5 te doen?
__________________ In een land, hier heel ver weg vandaan is Koning Skinnie de baas. Dat land heet Ectoland en er mogen alleen ecto's wonen, want dan is Skinnie de sterkste... en de mooiste en de gespierste en de knapste.... |
| | |
| | #4 |
| Advanced Bodybuilder | Re: fail op inc bench press
haha nee |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder | Re: fail op inc bench press
ik zou hem dan eens met 35 opwarmen en dan 45 banken. Geen wereld van verschil, geen blessures, en waarschijnlijk wel iets gemakkelijker je setje afronden. Eet je verder wel genoeg en redelijke tot goede verhoudingen in Eiwitten / Koolhydr. / Vet ?
|
| | |
| | #6 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: fail op inc bench press
Citaat:
als 45/47,5 je max is met een set (6-12 hh) en je 1ste opwarmset is met een lege stang zou ik zo opwarmen 20 x lege stang 12 x 10 kg 12 x 20 kg. 8 x 30 kg. 3 x 35 kg. maar ik ben een goede opwarmer mijn top is 8 x 130 kg opwarmen doe ik zo 20 x 50 kg. 15 x 50 kg. 12 x 80 kg. 8 x 100 kg. 3 x 115 kg.
__________________ In een land, hier heel ver weg vandaan is Koning Skinnie de baas. Dat land heet Ectoland en er mogen alleen ecto's wonen, want dan is Skinnie de sterkste... en de mooiste en de gespierste en de knapste.... | |
| | |
| | #7 |
oke, ga ik proberen! |
| | |
| | #8 |
over het algemeen eet ik goed, heb de dag daar voor wel een uur gefietsd en zon 2 uur gezwommen waarbij ik waarschijnlijk niet genoeg gegeten heb om dit te compenseren. Maar denk niet dat dit een rol heeft gespeeld aangezien ik op andere dingen wel PR's neer heb gezet.
|
| | |
| | #9 |
| Competitive Bodybuilder | Re: fail op inc bench press
je zou ook evt een schema maken dat je week 1 DB gebruikt voor borst, week 2 BB. ik zelf doe meestal gewoon DB+BB op borst dag en goed opwarmen zoals skinnie zei, succes
__________________ LOG KEUN |
| | |
| | #10 | |
| Monstrous Giant Aangemeld: jun 2007 Locatie: Winter wonderland Leeftijd: 38 Geslacht: M
Stats: 1m74 108kg - Karma: | Re: fail op inc bench press
Citaat:
| |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| bench, fail, press |
| Topic opties | |
| |