| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Novice Aangemeld: mrt 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m76 80kg 19% Karma: | Cutschema [ Op de goeie weg? ]
Heb een schema laten maken op de sportschool om de komende weken droog te trainen. Vind zelf het aantal oefeningen wat aan de lage kant, suggesties en tips zijn meer als welkom. Warming up: 10 min cardio Dumbell Fly's : 20 Herhalingen 3 sets Seated Row of Dumbbell Bent-over Row : 20 herhalingen 3 sets Ab crunches: 3 sets 25 Herhalingen gevolgd door 25 herhalingen Seated Leg Raises 15 min cardio Rotarty Torse Cable : 3 sets 20 herhalingen Squat : 3 sets 20 Herhalingen Dumbell Side raises : 3 sets 20 herhalingen 30 min cardio ( Interval) Het is een vermoeiende schema, alleen verlies ik hiermee niet teveel spiermassa die ik aardig heb opgebouwd de afgelopen maanden in doel mn %BF te verlagen. Stats : 1.76m 83kg 20%BF |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m77 89kg 20% Karma: | Re: Cutschema [ Op de goeie weg? ]
niet goed. doe gewoon 45-75 minuten cardio op 65% hartslag. 30 minuten hiit is zoiezo te veel. behoudt ook een normale training, fullbody of split. zo ga je nog meer kcal verbranden, en minder spiermassa verliezen (wie weet wel een hééél klein beetje bij maken)
__________________ Origineel gepost door McMetronome:Deadlift gaat wel fijn ja.Alleen jammer van mn eelt vandaag, gelukkig wel een stoere pleister met zebra-motief! origineel gepost door SniperX:Melk drink ik 0.6l per dag, dat zijn al 300 calorieën. Misschien dat ik zelfs een extra beker melk erbij ga gooi, daarvoor kan ik al weer 2 blikken cola laten staan 046 over A.schwarzenegger:trieste beachboy ipv bber |
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Cutschema [ Op de goeie weg? ]
Wat een onzin om 20+ reps te doen. Blijf gewoon normaal doortrainen. Mischien iets minder lang en minder vaak tot faillure (als je dat al deed).
__________________ hoi |
| | |
| | #4 | |
Stats: 1m76 80kg 19% Karma: | Re: Cutschema [ Op de goeie weg? ]
Citaat:
Raak je van zo een schema juist niet veel spiermassa kwijt. That's my only concern, wil voornamelijk het vet rondom mijn middel zien kwijt te raken. Voor de rest merk ik dat het aardig strakker wordt. | |
| | |
| | #5 |
Nee niks van gemerkt. Maar ik trainde niet tot faillure in de cut. En enkel 3 dagen KT en iets minder lang. Wel gewoon zwaar. Maar stop gewoon 1 of 2reps voor faillure.
__________________ hoi |
| | |
| | #6 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: 1m93 108kg - Karma: | Re: Cutschema [ Op de goeie weg? ]
|
| | |
| | #7 |
Stats: 1m76 80kg 19% Karma: | Re: Cutschema [ Op de goeie weg? ]
Er is resultaat Heb nog een week voor ik op vakantie ga, wat is het maximaal haalbare ? |
| | |
| | #8 | |
Citaat:
rond de 0,7 kg afvallen per week reken ik voor mezelf. In de eerste 1a 2 week zul je snel al wat kilos kwijt zijn. Maar had je beter niet kunnen wachten tot na je vakantie. Want neem aan dat je je dan niet aan je schema gaat houden?.
__________________ hoi | |
| | |
| | #9 | |
| Irrational retard | Re: Cutschema [ Op de goeie weg? ]
Citaat:
hoge reps etc etc zorgen dat je juist meer spier verliest, of beter gezegt deze zijn gewoon minder efficient voor cut schemas. | |
| | |
| | #10 | |
| Huge Freak Aangemeld: sep 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: 1m75 103kg 27% Karma: | Re: Cutschema [ Op de goeie weg? ]
Citaat:
Nou heb je het over trainen, cardio etc. Maar niet over een dieet oftewel voedingsschema. Verdiep je ook daarin, want dat is wat het ECHTE verschil gaat uitmaken bij vetverlies. En ehh gooi je warming up van 10 mins eruit, nergens voor nodig.
__________________ BP 105 - SQ 170 - DL 200 - 475 Bill Kazmaier: I feel like he is what I call a paper-champion. Jon Pall Sigmarsson: I won 8 out of 10 events, so he can eat his paper. | |
| | |
| | #11 |
| Irrational retard | Re: Cutschema [ Op de goeie weg? ]
|
| | |
| | #12 |
| Huge Freak Aangemeld: sep 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: 1m75 103kg 27% Karma: | Re: Cutschema [ Op de goeie weg? ]
Is dat zo? Heb altijd wel ernaar gewerkt dat 30 mins de minimum was.
__________________ BP 105 - SQ 170 - DL 200 - 475 Bill Kazmaier: I feel like he is what I call a paper-champion. Jon Pall Sigmarsson: I won 8 out of 10 events, so he can eat his paper. |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| cutschema, goeie, weg? |
| Topic opties | |
| |