| | |||||||
| Forumregels | Registreren | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
| Mededeling |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Cool Novice | cardio-schema bij rippetoe
Ik doe als kracht-schema rippetoe en nu wil ik ook eens terug wat cardio erbij gaan doen. Ik doe judo op woensdag en vrijdag, maar wil ook andere vormen van cardio doen. Ik had het volgende in gedachte: Maandag: rippetoe Dinsdag: 30 min. joggen (met hartslagmeter; hartslag 140-160) Woensdag: rippetoe (+judo) donderdag: rust vrijdag: 30 min. joggen (met hartslagmeter...) (+judo) zaterdag: rippetoe zondag: fietsen/ mountainbike (de duur hiervan ga ik nog ondervinden wat het beste is; rustig opbouwen) Ik heb een redelijke basisconditie, maar ik denk dat dit schema misschien iets te zwaar zou zijn?? Wat is jullie mening over dit schema? graag op-/aanmerkingen |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder | Re: cardio-schema bij rippetoe
Opzich zou je eht kunnen proberen. Als je merkt dat je stagneert of minder goed gaat, kan je altijd iets schrappen. |
| | |
| | #3 |
| Cool Novice | Re: cardio-schema bij rippetoe
Ik ga misschien toch voor iets meer rust, zo dus: Maandag: rippetoe Dinsdag: rust Woensdag: rippetoe (+judo) donderdag: 30 min. joggen (met hartslagmeter; hartslag 140-160) vrijdag: (judo) zaterdag: rippetoe zondag: fietsen/ mountainbike |
| | |
| | #4 |
Zou wel moeten lukken, zolang je niet te 'harde' cardio doet (Ik denk dan aan HIIT of iets dergelijks!)
__________________ I <3 Rippetoe Stats (30-04-2008) Squat: 3x5x70kg Deadlift: 3x5x70kg Bench Press: 3x5x53kg +---------------------- Totaal: 193kg! Steiner evolved into BULKEMON Small Tits Lovers Club |
| | |
| | #5 |
Aangezien je aan judo doet op woensdag en vrijdag, en rippetoe steeds zwaarder zal worden lijkt het me niet verstandig die 2 op dezelfde dag in te plannen. Mij zou beter lijken: Ma: Cardio Di: Rippetoe Wo: Judo + evt cardio Do: Rippetoe Vrij: Judo Za: Rippetoe Zo: fietsen? tis maar een ideetje. Je moet zelf maar kijken wat lekker voelt iniedergeval de juiste keuze -> rippetoe. Succes ermee!
__________________ Spoiler: Toon |
| | |