AndroidHealthClinic

Breeder worden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Batigol

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 feb 2008
Berichten
39
Waardering
0
Eeey,,

Ik train al een paar maanden. Maar nu wil k niet breeder worden en alleen alles wat strakker en sterker maken.. Wat raden jullie mij aan om te doen.. Zeg maar hoevaak zou ik moeten gaan en moet ik veel herhalingen of weinig herhalingen doen en moet ik hoge gewichten of lage gewichten doen en veel of weinig cardio...

Alvast bedankt,
Batigol
 
he batigol
lang niet meer gezien dude
alles kits achter de rits ?

nee op je vraag heb ik helaas geen antwoord^, maar ben blij dat je er bij bent
 
Je wilt niet breder worden maar zet dat wél in de topictitel. Verwarrend.

Ik neem aan dat je met strakker en sterker maken je rug bedoeld? Als je alles wat strakker wilt hebben, zul je natuurlijk een lager vetpercentage moeten krijgen. Dus veel cardio doen; 4x in de week 30/40 minuten. Wil je sterker worden, dan pak je zware gewichten en weinig herhalingen (8 tot 10 x4) maar dan zal je rug uiteindelijk ook breder worden.
 
Ik weet niet wat je precies allemaal doet, maar als je train- en voedingsschema in orde zijn kun je gewoon doorgaan met wat je nu allemaal al doet.

De eerste maanden dat ik echt begon met bodybuilding begon eerst alles goed strak te trekken en in vorm te raken. Het échte groeien (c.q. breder en groter worden) komt dan ook pas later, heb gewoon geduld. Om een echt gespierd en gevormd lichaam te kweken heb je gewoon wel even een paar jaartjes nodig, hoor ;)

MAAR als je train- en/of voedingsschema niet in orde is, dan heb je eventueel wel een probleem. Wat doe je en eet je momenteel? Post dat eens even, en wie weet kunnen we jou eens verder helpen. ;)
 
naah k bedoel vooral niet breder in men schouders en men borstkast hoeft ook niet groter,, iig bedankt voor je reactie
 
gewoon geen schouders trainen ;)




















:D
 
of train gewoon helemaal niet en ga lopen/fietsen
 
gewoon helemaal nix trainen , waarom moeilijk doen als het makkelijk kan :dunno:
 
:roflol: Breeder worden.
 
je kunt gerust met gewichten trainen hoor, je zal niet vanzelf gelijk breed worden dan hoor :D

Ik zou dan voor een 10-15 repranche gaan

Misschien zijn circuits of crossfit oid iets voor u

:dunno:
 
kan me niet voorstellen dat je niet 'breder wilt worden' ....
en ook niet dat '' je borstkas al groot genoeg is'

mja, zal wel aan mij liggen...

OT, gaan cutten (voor strakker) en alles bij blijven houden, dus 15 herhalingen
 
geweldig dit!!!:roflol:
 
Veel cardio en trainen met pussy-ass weights.

En vooral geen compounds doen he, ga maar lekker isoleren.
 
Back
Naar boven