| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m82 91kg 14% Karma: | Biceps bij Triceps?
Wie heeft hier ervaring mee? Wilde het als volgt gaan doen, nadruk op armen: dag 1: biceps - triceps - schouders dag 2: benen - buik dag 3: biceps - triceps - schouders dag 4: borst - rug - buik Wie heeft er ervaring mee of op/aanmerkingen?
__________________ Stats 22 mei 2009: 1.82 / 91 kg / 14,8,0 % / Arm 43,5 cm |
| | |
| | #2 |
| Karma > Shoarma | Re: Biceps bij Triceps?
Je overbelast nu bij borst en rug train je ze ook al. Schouders zou ik eerst doen. Dit is mijn favoriete splitschema: Borst - rug Benen - kuiten - buik Schouders - biceps - triceps Ik zou hem zo doen en als je een 4de dag wil trainen kun je gewoon weer bij dag 1 beginnen. Bij dit schema merkte ik al dat het vrij arm gericht is.
__________________ Leuk spel voor als je een hekel aan care bears hebt: http://www.spel.nl/game/Evil-Care-Bears.html |
| | |
| | #3 |
Stats: 1m82 91kg 14% Karma: | Re: Biceps bij Triceps?
Ok, dan zou ik gaan voor: Zat: Borst - rug Zon: Benen - kuiten - buik Di: Schouders - biceps - triceps Wo: Borst - rug Kan dat nog beter? d
| | |
| | #4 |
| Monstrous Giant Aangemeld: apr 2007 Locatie: Naast de buren Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Biceps bij Triceps?
Als ik armen samen train, groeien ze het beste
__________________ http://www.dailymotion.com/video/x3u...du-n-problem-y |
| | |
| | #5 |
Ja, ik zou zelf graag een rustdag hebben na Schouders biceps triceps. Omdat je die indirect allemaal weer gaat belasten met borst en rug. Maar als je er niet al te veel last van hebt kan het wel.
__________________ Leuk spel voor als je een hekel aan care bears hebt: http://www.spel.nl/game/Evil-Care-Bears.html |
| | |
| | #6 |
Stats: 1m82 91kg 14% Karma: | Re: Biceps bij Triceps?
Denk dat je mogelijk wel gelijk hebt, dus: Zat: Borst - rug Zon: Benen - kuiten - buik Di: Borst - rug Wo: Schouders - biceps - triceps d
| | |
| | #7 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Biceps bij Triceps?
Hier zit je alsnog met hetzelfde probleem. Dinsdag (borst/rug) gevolgd door woensdag (schouders/biceps/triceps) is niet heel verstandig, aangezien je twee dagen achter dezelfde spieren belast. Ik denk dat je meer hebt aan Antropoid's schema. |
| | |
| | #8 |
| * Willie the wimp * | Re: Biceps bij Triceps?
Vandaag nog eens bevestigd op ergogenics: kleine spiergroepen mee trainen met de grote spiergroepen. http://www.ergogenics.org/gezondheid36.html#1
__________________ "It took me a long time to find out that pretty much everything else is a bunch of... something else, yunno." -SRV- 1.81m 99,6 kg 6,1% |
| | |
| | #9 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Biceps bij Triceps?
Waarom niet gewoon: Ma: schouders+armen Di: benen Wo: borst+rug + armen Do: vrij van training Vr: herhalen en dan soms op zaterdag trainen, gewoon elke week door laten lopen zo, maar dan zorgen dat je wel een rustdag hebt tussen de schouders+armen dag en de borst+rug+armen dag.
__________________ Bench: 145 Squat full: 5x200 / 2x215 Deadlift: 270 20 jaar; 1,76 bij 90 kg. log Groeien: Voeding + WSB4SB + Vooruitgang boeken |
| | |
| | #10 |
| Novice Aangemeld: aug 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Is een goed schema. Zelf reken ik buik niet mee als spiergroep. Buik train ik 3 a 4 dagen p.w. Als ik spieren twee maal train in de week, dan plan ik een zware dag en een lichte dag. Bv.zware dag sets van 3/4/5 x 6 a 8. De lichte dag langere reps bv. piramidevorm. van licht naar zwaar en weer naar licht. 15, 12, 10, 12, 15. Gewicht uiteraard aanpassen. Belangrijk is wel dat je bi-triceps voor de tweede dag voldoende zijn uitgerust. Suc6 |
| | |
| | #11 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Biceps bij Triceps?
ik heb ook al soms biceps triceps en schouders samen gedaan dan krijgt ge echt een superpomp .. maar borst en rug op een dag zou ik ni kunne trekke want na rugtraining ben ik al serieus na de klote :d
__________________ Train Hard .. Or Stay Home ! |
| | |
| | #12 |
| Bajes Beest | Re: Biceps bij Triceps?
Dag 1: Borst Dag 2: Benen + Kuiten Dag 3: Armen + Schouders Dag 4: Rust Dag 5: Rug En dat herhaal je steeds, 3 dagen op, 1 dag af. Lijkt me een goede optie voor jou.
__________________ Buk... en gij zult voelen Trainingslog: http://www.jhuchshorn.blogspot.com Progressiefoto's: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-jizza-133522/ |
| | |
| | #13 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Sesamstraat Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m86 84kg 12% Karma: | Re: Biceps bij Triceps?
Biceps, Triceps gaat prima samen. Hamstrings en Quads (benen) train je immers ook op dezelfde dag, althans, iedereen zowat. Mischien dat ik ook eens van schema verander, en me armen en bovenbenen ook op 1 dag pak, dan Borst samen met schouders en Rug samen met Trapezius en kuiten. Ik heb nu best een verrot schema vindt ik, ik train op maandag me bovenbenen + biceps, op Dinsdag me schouders + triceps, op Donderdag me borst+buik en op Vrijdag me rug+trapezius. Kost altijd best veel tijd terwijl ik met 3 dagen in de week hetzelfde kan behalen.
__________________ “Whatever you have, you must make the most of it. Rest assured that you can transform yourself, no matter where you started from. The most important body part is the mind. With the will and know-how, you can perform near miracles.” |
| | |
| | #14 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Ik train ze nu apart Borst/Triceps Rug/Biceps Voorheen wel biceps/triceps/borst op 1 dag |
| | |
| | #15 |
| Novice Aangemeld: aug 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Waarom niet gewoon: Dag1: Borst - triceps Dag2: Rug - Biceps Dag3: Schouders - benen Dag4: Biceps - triceps Ik train zo meestal maar de 4e dag doe ik waar ik zin in heb en als ik armen train op de 4e dag dan gaat het prima. Buik elke dag trainen. Wat vind de rest hier van? |
| | |
| | #16 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mrt 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
als ik buik train met 6 setjes van 10 reps heb ik twee dagen spierpijn, dus 4 keer per week buikspieren lijkt me een slecht idee.
|
| | |
| | #17 |
| Novice Aangemeld: aug 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Mij is altijd verteld dat je buik elke dag kan trainen en je hoeft buik toch niet elke dag voluit te trainen. Ik moet ze wle veel trainen want wil 8 blokjes hebben en weet iemand mss nog oefeningen voor de buik? Alvast bedankt
|
| | |
| | #18 |
Als je ook squat en deadlift is het zonde van je tijd om je buikspieren nog apart te trainen.
| | |
| | #19 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mrt 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
|
| | |
| | #20 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: M
Citaat:
1 uurtje lang pak ik dan me biceps en triceps en maak ik ze helemaal kapot. Soms pak ik zelfs een uur lang alleen biceps of triceps, maar dat is een ander verhaal. Voor de rest van de maand train ik ze eigenlijk genoeg met mijn andere oefeningen. Borst en rug op dezelfde dag zou ik veranderen. | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| biceps, triceps? |
| Topic opties | |
| |