| | #61 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 1 | Citaat:
lach me hier echt ziek mee .jammer genoeg bestaat de gym waar ik train ook 90 % uit dit soort volk . | |
| | |
| | #62 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Karma Power: 0 | je moet gewoon meer eten dan andere mensen en dat kan je zo lkkr maken als je zelf wil en ik zou zeggen met losse stang bankdrukke zou op het begin moeilijk gaan mar het is wel veel beter en je voelt het beter ik zelf vind met zon chassie zelfs irritant |
| | |
| | #63 |
| Competitive Bodybuilder | Jezus christus, heb dit is doorgelezen en kan niets anders concluderen dan dat de topicstarter een tard is. Wat is dat nou voor instelling man. Sjezus
__________________ Klik hier voor mijn Bill Star logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-logje-153940/ Foto's: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2835444 176 cm lang 64 kg Spoiler |
| | |
| | #64 |
| Dutch Bodybuilder | owkeej... je weegt 80 kg ? ik weet wel dat je een beginner bent.. maar dat je je eigen gewicht niet kan benchen...? kijk naar mij.. ik ben fucking ecto, als sommigen van dit forum een scheet laten vlieg ik al weg weet je wel... maar ik kan toch wel mijn eigen gewicht drukken hoor... squatten lijkt je niet zo leuk ? maar toch ga je het doen
__________________ "Eerst het bord van een ander leegeten, en dan pas aan het jouwe beginnen." [José De Cauwer - Ploegleider Silence-Lotto] Live Fast, Die Young! |
| | |
| | #65 |
| Competitive Bodybuilder | Squatten owned man, netzoals de deadlift.. Als geen van beide doet ben je gewoon een retard en weet je niet waar je mee bezig bent.
__________________ Klik hier voor mijn Bill Star logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-logje-153940/ Foto's: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2835444 176 cm lang 64 kg Spoiler |
| | |
| | #66 |
| Dutch Bodybuilder | Toen ik begon kon ik volgends mij ook wel 50 of 60 kilo drukken hoor |
| | |
| | #67 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
niets heerlijker dan een zwaar gewicht voelen branden in je traps of aan je handen he maarja, daar kan de topicstarter niet over meespreken, daarvoor moet je hooked zijn aan deze heerlijke sport (ps aan hem : ik bench 100kg bij 78kg en ben jonger dan jij, hihi | |
| | |
| | #68 |
| Cool Novice | addict |
| | |
| | #69 |
| Cool Novice | hey leg me ff uit hoe squatliften gaat , ben bezig met nieuw schema . |
| | |
| | #70 |
| JULLIE HELD Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | Squatliften? |
| | |
| | #71 |
| Cool Novice | |
| | |
| | #72 | |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 18 | Citaat:
__________________ ..:: Trots lid van de Vlaamse Knokploeg! ::.. echte mannen deadliften met hun tanden! Tjok:'En gij zult geen gemeenschap hebben meteen, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschapheeft met een vrouw: een gruwel is het.' Leviticus 18:22 | |
| | |
| | #73 |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2005 Locatie: het koude, natte en kille Curacao Leeftijd: 38 Geslacht: M
Blog Berichten: 4 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
__________________ I BELONG TO JESUS 1.74, BW: 87 kilo status: BULKING!! bench: 100 kilo / squat: 200 kilo / deadlift: 210 kilo squat:full 160 / front-par. 160 / box 180 / zercher 230 Phil 4:13 Ik kan alles in Hem die mij kracht geeft! |
| | |
| | #74 | |
| Cool Novice | Citaat:
| |
| | |
| | #75 |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2005 Locatie: het koude, natte en kille Curacao Leeftijd: 38 Geslacht: M
Blog Berichten: 4 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Bankdrukken - Wikipedia Men begint bijvoorbeeld met 10 reps van 70 kg en rust dan even. Daarna doet men 7 reps met 80 kg en daarna 3 reps met 90 kg. ?? dit lijkt me idd erg optimistisch.............dat druk ik ook ongeveer..............na jaren training.......
__________________ I BELONG TO JESUS 1.74, BW: 87 kilo status: BULKING!! bench: 100 kilo / squat: 200 kilo / deadlift: 210 kilo squat:full 160 / front-par. 160 / box 180 / zercher 230 Phil 4:13 Ik kan alles in Hem die mij kracht geeft! |
| | |
| | #76 | |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 18 | Citaat:
__________________ ..:: Trots lid van de Vlaamse Knokploeg! ::.. echte mannen deadliften met hun tanden! Tjok:'En gij zult geen gemeenschap hebben meteen, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschapheeft met een vrouw: een gruwel is het.' Leviticus 18:22 | |
| | |
| | #77 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: België Leeftijd: 35 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Citaat:
Als je 10cm boven uw borst blijft dan blijf je juist ook boven uw dood punt en dat is juist het zwaarste. | |
| | |
| | #78 |
| ★ playboybunny ★ Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: V
Karma Power: 60 | Ja idd, zo kan ik het ook.
__________________ Seriously, I don't give a shit. Living in my own little world. DBB-chick van het jaar 2007/2008 DBB-slet van het jaar 2007/2008 |
| | |
| | #79 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: May 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Toen ik voor het eerst trainde deed ik 30kg
__________________ BenchPress; 2x130 Incline BP; 6x90 Squat; 6x100 Deadlift; 4x140 Lenght; 178cm Weight; 85 Fat; 13? |
| | |
| | #80 | |
| Huge Freak Geregistreerd: Aug 2004 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 43 | Citaat:
__________________ Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. | |
| | |