Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Oefeningen > Trainingsschema 's & Programma's

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 1 May 2008, 17:50   #61
Cool Novice

Geslacht: M
Karma Power: 1 lichtgestoord is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door chrisssj2 Bekijk Post
Professioneel bodybuilding,, zou ik willen doen, natuurlijk ben ik nog lang niet in de buurt. Maar ik denk dat ik wel een goede basis heb.
kan dit topic niet beter naar het Gare Hanenhok .
lach me hier echt ziek mee .
jammer genoeg bestaat de gym waar ik train ook 90 % uit dit soort volk .
lichtgestoord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 18:02   #62
Novice

Leeftijd: 17
Karma Power: 0 r64king is op een gedistingeerde weg
je moet gewoon meer eten dan andere mensen en dat kan je zo lkkr maken als je zelf wil en ik zou zeggen met losse stang bankdrukke zou op het begin moeilijk gaan mar het is wel veel beter en je voelt het beter ik zelf vind met zon chassie zelfs irritant
r64king is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 18:02   #63
Competitive Bodybuilder

Jorin's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 5 Jorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren worden
Bekijk Galerij (2 foto's)
Jezus christus, heb dit is doorgelezen en kan niets anders concluderen dan dat de topicstarter een tard is. Wat is dat nou voor instelling man. Sjezus

Foto's:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2835444

176 cm lang
64 kg

Spoiler
Jorin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 18:06   #64
Dutch Bodybuilder

jumperke1tje's Avatar

Karma Power: 2 jumperke1tje heeft een spectaculair aura over zichjumperke1tje heeft een spectaculair aura over zichjumperke1tje heeft een spectaculair aura over zich
Bekijk Galerij (3 foto's)
owkeej...

je weegt 80 kg ?
ik weet wel dat je een beginner bent.. maar dat je je eigen gewicht niet kan benchen...?

kijk naar mij.. ik ben fucking ecto, als sommigen van dit forum een scheet laten vlieg ik al weg weet je wel...

maar ik kan toch wel mijn eigen gewicht drukken hoor...

squatten lijkt je niet zo leuk ?
maar toch ga je het doen

[José De Cauwer - Ploegleider Silence-Lotto]

Live Fast, Die Young!
jumperke1tje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 18:17   #65
Competitive Bodybuilder

Jorin's Avatar

Karma Power: 5 Jorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren worden
Squatten owned man, netzoals de deadlift.. Als geen van beide doet ben je gewoon een retard en weet je niet waar je mee bezig bent.

Foto's:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2835444

176 cm lang
64 kg

Spoiler
Jorin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 22:14   #66
Dutch Bodybuilder

Sytse's Avatar

Karma Power: 2 Sytse is op een gedistingeerde weg
Bekijk Galerij (3 foto's)
Toen ik begon kon ik volgends mij ook wel 50 of 60 kilo drukken hoor
Sytse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 22:31   #67
Advanced Bodybuilder

BoTo's Avatar

Karma Power: 3 BoTo is gewoon erg aardigBoTo is gewoon erg aardigBoTo is gewoon erg aardigBoTo is gewoon erg aardigBoTo is gewoon erg aardigBoTo is gewoon erg aardig
Citaat:
Origineel gepost door Jorin Bekijk Post
Squatten owned man, netzoals de deadlift.. Als geen van beide doet ben je gewoon een retard en weet je niet waar je mee bezig bent.

niets heerlijker dan een zwaar gewicht voelen branden in je traps of aan je handen he

maarja, daar kan de topicstarter niet over meespreken, daarvoor moet je hooked zijn aan deze heerlijke sport

(ps aan hem : ik bench 100kg bij 78kg en ben jonger dan jij, hihi )
BoTo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2008, 15:10   #68
Cool Novice

malden's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 1 malden is een prachtig lichtbakenmalden is een prachtig lichtbakenmalden is een prachtig lichtbakenmalden is een prachtig lichtbakenmalden is een prachtig lichtbakenmalden is een prachtig lichtbakenmalden is een prachtig lichtbaken
addict
malden is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2008, 20:58   #69
Cool Novice

Turbow's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 2 Turbow is op een gedistingeerde weg
Stuur een bericht via MSN naar Turbow
hey leg me ff uit hoe squatliften gaat , ben bezig met nieuw schema .
Turbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2008, 20:59   #70
JULLIE HELD
Elite Member

Karma Power: 3 FitnessPaul heeft veel om trots over te zijnFitnessPaul heeft veel om trots over te zijnFitnessPaul heeft veel om trots over te zijnFitnessPaul heeft veel om trots over te zijnFitnessPaul heeft veel om trots over te zijnFitnessPaul heeft veel om trots over te zijnFitnessPaul heeft veel om trots over te zijnFitnessPaul heeft veel om trots over te zijn
Squatliften?
FitnessPaul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2008, 21:08   #71
Cool Novice

Turbow's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door FitnessPaul Bekijk Post
Squatliften?
Ja echt !!!! t bestaat volgens sommige hier , ik heb t altijd al geweten ....
Oud 2 May 2008, 21:12   #72
Ripped Bodybuilder
Gewichtheffer

gallius's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 18
gallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realm
Citaat:
Origineel gepost door peccie Bekijk Post
Weet je beginggewicht zegt niets!!! Toen ik begon kon ik meteen 60kg banken ( 15 jr), maar ik ging daarna zeer moeizaam vooruit op bank. Een maatje van vond alleen de stang al erg zwaar en die kon binnen een jaar setjes maken met 100kg ( op 16jr), dus ja............
true, ik benchte 75 kg toen ik 15 was, maar nu heb ik het nog steeds moeilijk met 100 kg

echte mannen deadliften met hun tanden!
Tjok:'En gij zult geen gemeenschap hebben meteen, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschapheeft met een vrouw: een gruwel is het.' Leviticus 18:22
gallius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2008, 21:12   #73
Massive Warrior
Powerlifter

klusmier's Avatar

Leeftijd: 38
Blog Berichten: 4
Karma Power: 60
klusmier is herboren als heerser van het Samsaraklusmier is herboren als heerser van het Samsaraklusmier is herboren als heerser van het Samsaraklusmier is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Stuur een bericht via MSN naar klusmier
Bekijk Galerij (7 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door FitnessPaul Bekijk Post
Squatliften?

squat:full 160 / front-par. 160 / box 180 / zercher 230

Phil 4:13 Ik kan alles in Hem die mij kracht geeft!
klusmier is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2008, 21:14   #74
Cool Novice

Turbow's Avatar

Citaat:
Nooit gedaan, Squatliften lijkt me niet zo speciaal, die spiergroepen train ik al , en lijkt me niet zo leuk om te doen.
Deze Halter oefeningen zowiezo vind ik niet zo fijn, steeds wisselen van gewichten enzo. ik post morgen wel weer ff met wat meer exacte info
leipe shit ouwe !!!!!
Oud 2 May 2008, 21:25   #75
Massive Warrior
Powerlifter

klusmier's Avatar

Leeftijd: 38
Blog Berichten: 4
klusmier is herboren als heerser van het Samsaraklusmier is herboren als heerser van het Samsaraklusmier is herboren als heerser van het Samsaraklusmier is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Stuur een bericht via MSN naar klusmier
Bekijk Galerij (7 foto's)
Bankdrukken - Wikipedia
Men begint bijvoorbeeld met 10 reps van 70 kg en rust dan even. Daarna doet men 7 reps met 80 kg en daarna 3 reps met 90 kg.

??
dit lijkt me idd erg optimistisch.............dat druk ik ook ongeveer..............na jaren training.......
squat:full 160 / front-par. 160 / box 180 / zercher 230

Phil 4:13 Ik kan alles in Hem die mij kracht geeft!
klusmier is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2008, 21:35   #76
Ripped Bodybuilder
Gewichtheffer

gallius's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 18
gallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realm
Citaat:
Ik doe dit niet zo vaak, ik doe meer andere oefeningen voor deze spiergroepen.

Als ik op wikipedia kijk staat er dit:
Bankdrukken - Wikipedia
Beginnende krachtsporters of fitnessers kunnen over het algemeen maar een paar keer 50 of 60 kg bankdrukken. Mensen die van nature al sterk zijn kunnen vaak zonder training al 80 tot 100 kg bankdrukken. Naarmate men langer traint neemt uiteraard het gewicht dat men kan drukken toe.

Wtf??
Ik ben sterk voor mn leeftijd, ik zie niemand van mn leeftijd meer gewicht wegdrukken. (alhoewel ik sterker was toen ik 16 was had een half jaar pauze heb het nu weer 4 maanden opgepakt)
Ik doe misschien 30 KG bankdrukken met 3 repeats van 10 of 12 X ofzo? moet dit nog ff testen volgende keer, is al weer ff geleden.

Dus hoe komen ze bij 50kg of 60kg voor beginnende fitnessers, lijkt me niet.

Ik doe 16Kg halters met biceps curls 3 repeats 12X(op mn 16e 18kg) Chestpress 60kg 3 repeats 12x (op mn 16e 75kg) Doe meestal nog 3 repeats 12x laag gewicht als afsluiter.

Ik ga niet echt vooruit, ik doe afwisselende oefeningen, train 2x per week gemiddeld. Neem sporters vitaminen. Ik blijf op hetzelfde niveau eigenlijk hangen. En ik merk altijd als ik zeg maar een soort van spierpijn voel, maar niet onprettige spierpijn, zeg maar gewoon groeipijn, dan merk ik dat ik volgende keer klein stukje sterker ben, en als ik dit niet voel ben ik op t zelfde niveau.

Wat doe ik verkeerd, en hoe komen ze bij 50 tot 60k bij bankdrukken, zoveel gewichten zijn er amper geen eens denk ik die je op die stok kan doen bij ons.
volgens mij moet jij AnABOwlllEn gebruiken

echte mannen deadliften met hun tanden!
Tjok:'En gij zult geen gemeenschap hebben meteen, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschapheeft met een vrouw: een gruwel is het.' Leviticus 18:22
gallius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2008, 21:49   #77
Cool Novice

Mosquitos's Avatar

Leeftijd: 35
Karma Power: 2 Mosquitos zal spoedig beroemd wordenMosquitos zal spoedig beroemd worden
Citaat:
Origineel gepost door Omnipotent Bekijk Post
hij rekent dus de stang niet mee, wat ik al dacht, dus als die 10 kg weegt drukt ie dus eigenlijk 40 kg. en je hoeft de stang ook niet helemaal tot je borst te laten zakken hoor, gewoon 10 cm erboven blijven.

als je 60 kg chest press doet met 12 reps kan je volgens mij ook wel 10 keer 50 met een losse stang. ik denk dat jou gym een 20 kg stang heeft.
Ik vind toch dat je de stang tot op je borst moet laten zakken hoor.
Als je 10cm boven uw borst blijft dan blijf je juist ook boven uw dood punt en dat is juist het zwaarste.
Mosquitos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2008, 21:53   #78
★ playboybunny ★
Elite Member

flowergrrl's Avatar

Leeftijd: 24
Geslacht: V
flowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma President
Citaat:
Origineel gepost door Mosquitos Bekijk Post
Ik vind toch dat je de stang tot op je borst moet laten zakken hoor.
Als je 10cm boven uw borst blijft dan blijf je juist ook boven uw dood punt en dat is juist het zwaarste.
Ja idd, zo kan ik het ook.

DBB-chick van het jaar 2007/2008

DBB-slet van het jaar 2007/2008
flowergrrl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2008, 22:04   #79
Dutch Bodybuilder

BlaqPoet's Avatar

Karma Power: 1 BlaqPoet is een prachtig lichtbakenBlaqPoet is een prachtig lichtbakenBlaqPoet is een prachtig lichtbakenBlaqPoet is een prachtig lichtbakenBlaqPoet is een prachtig lichtbakenBlaqPoet is een prachtig lichtbaken
Toen ik voor het eerst trainde deed ik 30kg .
Deadlift; 4x140

Lenght; 178cm
Weight; 85
Fat; 13?
BlaqPoet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2008, 01:43   #80
Huge Freak

willem9's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 43
willem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimp
Citaat:
Origineel gepost door heavyd8 Bekijk Post
en hoe weet jij dan dat je sterker bent dan de meeste leeftijdsgenoten als ik vragen mag
met hoeveel mensen vergelijk je dit en spelen zij toevallig voetbal bij fc nerd ofzo
sorry maar toen ik op sportschool zat wist ik dat er veel meisjes rondliepen die dus ongeveer 16-17-18 jaar waren die 15 keer 20kg konden bankdrukken
dit zijn meisjes die nooit met gewichten trainden alleen zo afentoe eens op school als plezier om de zoveel tijd
zeg dus alsjeblieft niet dat je zo sterk bent
ik hoop ook dat je niet denkt dat je sterker bent omdat je wint met armworstelen ofzo haha
by the way krachttraining heeft te maken met neurologische reacties waardoor je meer motorische eenheden kan aanspreken en spieren beter kunnen samenwerken even kort gezegd
dus met toestellen beetje meer gewicht pakken wil niks zeggen
op zo een chestpress apparaat doe ik trouwens 10 keer 115kg wat ik mij nog niet zie doen met losse bar
als jij dus een chestpress doet met 60kg wil dit zeggen dat ik in mijn borst alleen al twee keer zo sterk ben als jou??ofwat?? dat zal heel erg lang duren als het al zo ver komt voordat jij dit dus haalt
als we dan nog de andere spiergroepen erbij gaan nemen ben je dus heel erg zwak tegenover mij eerlijk gezegd
ik vind van mijzelf dat ik gewoon redelijk wat kracht heb maar niet van te zeggen wauw dus sorry he andere forumgebruikers maar dit vind ik ronduit belachelijk
Dat kan goed zijn, maar jij bent toch super lekker.
Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers.
willem9 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels