| | #41 |
| ★ playboybunny ★ Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: V
Karma Power: 60 | Ehm.. Here we go again: hoe wil je met deze instelling prof worden?
__________________ Seriously, I don't give a shit. Living in my own little world. DBB-chick van het jaar 2007/2008 DBB-slet van het jaar 2007/2008 |
| | |
| | #42 |
| Dutch Bodybuilder | omdat een olympic barbell altijd 20 kilo weegt, daarom denkt ie dat
__________________ Hou je bek trut, ik zit te trainen! |
| | |
| | #43 |
| ★ playboybunny ★ Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: V
Karma Power: 60 | Misschien heb ik iets gemist hoor maar waar zegt ie dat ie een olympic barbell gebruikt?
__________________ Seriously, I don't give a shit. Living in my own little world. DBB-chick van het jaar 2007/2008 DBB-slet van het jaar 2007/2008 |
| | |
| | #44 | |
| Huge Freak Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 50 | Citaat:
1. partial benchpress 2. chestpress vergelijken met benchpress kloontjes of retards. | |
| | |
| | #45 | |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: Rotterdam. Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 25 | [quote=chrisssj2;2813862]f*cking bullshit, want zoals ik al zei ik doe met alles andere oefeningen meer gewicht, alleen bankrdukken niet, ook ben ik sterker dan iedereen die ik tegen kom van mijn eigen leeftijd, dus verklaar dat maar dan.ik doet dat bankdrukken gewoon nooit. ik ben van gym verandered, veel uitgebreider enzz. maar ik zal vrijdag nog eens goed kijken. Dan zijn die andere jongens dus Pussy's. Citaat:
begin gewoon te vreten en te trainen, want dit gaat nergens over.
__________________ 21 jaar 1.72 82kg Ja Toch.. Nie dan.. Ech wel..!! Proud to be a Protein Junkie.. GO GO GADGET : Muscles!!!! | |
| | |
| | #46 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 1 | mischien voer je de oefening wel verkeerd uit, je moet je voeten op de grond houden en niet in de lucht, rug een klein beetje hol 5 cm ofzo. |
| | |
| | #47 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Citaat:
gewoon die stang laten zakken ja, partial benchpress is een andere oefening, misschien goed om over een dood punt uit te komen ofzo. en 60 kg drukken als beginner lijkt me niks speciaals, tenzij je compleet ondervoed bent. | |
| | |
| | #48 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Stop eens jezelf te vergelijken met andere op de sportschool. Ieder mens is anders. Je kijkt alleen naar de leeftijd? Niet alle oefeningen zijn fijn, ik haat het om me benen te trainen maar moet me echt er door heen te zetten. Pull over met borst haat ik ook maar doe hem wel. Pff.. ik wil groot worden maar niks doen! Yeah right zo werkt het niet. |
| | |
| | #49 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
Waar wil je anders mee bankdrukken?? Een fatsoelijke bench gebruikt een olympic barbell. Een kleinere barbell weegt meestal 10 kilo maar die zijn een stuk minder breed en dus minder geschikt om te bankdrukken (daar wordt mee gecurld). Grote kans dus dat ie het over een olympic had, of daar in ieder geval vanuit ging.
__________________ Hou je bek trut, ik zit te trainen! | |
| | |
| | #50 | ||
Karma Power: 60 | Citaat:
Citaat:
__________________ Seriously, I don't give a shit. Living in my own little world. DBB-chick van het jaar 2007/2008 DBB-slet van het jaar 2007/2008 | ||
| | |
| | #51 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 1 | |
| | |
| | #52 |
| Huge Freak Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 50 | En als de instructeur het niet weer stap je er even mee op de weegschaal. Eerst jezelf wegen, daarna jezelf met stang. |
| | |
| | #53 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
Nee je bent niet sterk. Onzin dat je niemand tegenkomt die sterker is dan jij (je bent 19 gek) tenzij je nooit buiten de basisschool komt. Het feit dat je niet bankdrukt (wat toch echt wel een van de belangrijkste en BASIS oefeningen is naast bijvoorbeeld squatten en deadliften) is al bespottelijk genoeg en zegt ook iets over je minimale kennis van de sport. Als je er niet tegen kan dat mensen je op de feiten drukken en zeggen dat je beslist niet boven gemiddeld bezig bent (zelfs minder dan dat), begin dan niet zo'n topic. Sorry dat ik het even zo breng maar je hebt echt een plank voor je hoofd. Edit: ik las net je post over het 'squatliften' (squatten en deadliften zal je wel bedoelen) en dat je sommige barbell oefeningen niet leuk vindt (de hele tijd gewichten veranderen enzo) hahahahahaha dude je bent mogelijk wel de meest luie "bodybuilder" die ik ooit heb gezien. Ik voorspel dat jij over een tijdje stopt en gaat korfballen (als dat niet teveel werk is tenminste)
__________________ Hou je bek trut, ik zit te trainen! Laatst aangepast door Heywood Jablomi : 1 May 2008 om 16:47. | |
| | |
| | #54 | |
Karma Power: 1 | Citaat:
als je naar het gemiddelde kantoorpersoneel kijkt dat geen sport beoefent zijn er volgens mij ook maar weinig die 40 kg benchpress halen. | |
| | |
| | #55 |
| Cool Novice Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 15 Geslacht: M
Karma Power: 1 | is ook heel duidelijk op welke leeftijd |
| | |
| | #56 |
| Dutch Bodybuilder | en hoe weet jij dan dat je sterker bent dan de meeste leeftijdsgenoten als ik vragen mag met hoeveel mensen vergelijk je dit en spelen zij toevallig voetbal bij fc nerd ofzo sorry maar toen ik op sportschool zat wist ik dat er veel meisjes rondliepen die dus ongeveer 16-17-18 jaar waren die 15 keer 20kg konden bankdrukken dit zijn meisjes die nooit met gewichten trainden zeg dus alsjeblieft niet dat je zo sterk bent ik hoop ook dat je niet denkt dat je sterker bent omdat je wint met armworstelen ofzo haha by the way krachttraining heeft te maken met neurologische reacties waardoor je meer motorische eenheden kan aanspreken en spieren beter kunnen samenwerken even kort gezegd dus met toestellen beetje meer gewicht pakken wil niks zeggen op zo een chestpress apparaat doe ik trouwens 10 keer 115kg wat ik mij nog niet zie doen met losse bar als jij dus een chestpress doet met 60kg wil dit zeggen dat ik in mijn borst alleen al twee keer zo sterk ben als jou?? als we dan nog de andere spiergroepen erbij gaan nemen ben je dus heel erg zwak tegenover mij eerlijk gezegd ik vind van mijzelf dat ik gewoon redelijk wat kracht heb maar niet van te zeggen wauw dus
__________________ 1*125kg bench 1* 180kg deadlift 1*140kg full squat totaal 445kg 6* 55kg liggend triceps strekken 6* 36kg dumbbell shoulder press 8* 45kg dumbbell rows |
| | |
| | #57 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | Omni en Chriss, komen jullie op dit forum om iedereen tegen de haren in te strijken, te pochen of advies te vragen en te leren? Laat even weten dan kan het advies erop afgestemd worden zonder dat het onaardig wordt. d
__________________ Stats 1 mei 2008: 1.82 / 94 kg / 17,0 % / Arm 40 cm |
| | |
| | #58 |
| Dutch Bodybuilder | Ze houden geen rekening met beginners van onder de 20. Als je op je 12e begint kan je minder dan als je op je 25e begint.
__________________ "la vita č dura, cosė sono io" "Che cosa non li uccide, li rende pių forti." |
| | |
| | #59 |
| Cool Novice | me broertje is 17 64kg vind hem skinny hij drukt zelfs 80kg 5x |
| | |
| | #60 |
| Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Ben bijna 5 maanden geleden begonnen met 30 a 35 kg 6x. Nu zit ik op 6x 60kg. Gewoon goed eten, trainen en rusten komt het vanzelf in orde. Ben nu btw nog steeds niet echt sterk vergeleken met mn vrienden die niks doen. |
| | |