| | #21 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | In je profiel staat dat je 19 bent, dat maakt ons even oud. Ik begin meestal met 70 kg 10x, 80 kg 8x, 90 kg 6x en meestal pak ik 100 kg erbij om keer over me dooie punt heen te komen. Dat is dan ongeveer 2 a 3 herhalingen. Edit; Ben trouwens clean.. |
| | |
| | #22 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2004 Locatie: Doetinchem Leeftijd: 21 Geslacht: M
Blog Berichten: 2 Karma Power: 9 | Meeste jongens die ik ken drukten de eerste keer wel zo'n 60kg. Ik zelf ook 1 keer en ik was toen 18. Maar het zijn gemiddeldes, ik ken er ook genoeg die 30 of 40kg moesten beginnen. |
| | |
| | #23 | |
| ★ playboybunny ★ Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: V
Karma Power: 60 | Citaat:
Losse stang = beter. En hoe je BB'er 'wordt': ga eerst maar goed eten, trainen, groot worden... en dan wedstrijden doen ofzo.
__________________ Seriously, I don't give a shit. Living in my own little world. DBB-chick van het jaar 2007/2008 DBB-slet van het jaar 2007/2008 | |
| | |
| | #24 |
| Novice Geregistreerd: May 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Tuurlijk niet als je daar wilt komen heb je geld nodig toch en tijd, elke dag trainen, vast eetschema wat niet goedkoop is, miss zelfs personal trainer enz enz. dat red je niet in je vrije tijd naast normale schema, dat is een full time iets. Ik zal het met een losse stang proberen. MOet je de stang +- 5 of 7.5 kg ofzo? meetellen in het gewicht of alleen wat je eraan hebt hangen? En nee ik kan niet mn eigen eten zelf maken, dat gaat er bij mn moeder niet in. vraag me niet waarom, dat weet ik ook niet xD Dus ik ben echt van eten wat de pot schaft af hankelijk. |
| | |
| | #25 | |
| ★ playboybunny ★ Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: V
Stang is waarschijnlijk 10 kg, of (olympische stang) 20 kg. Ik zou zeggen: ga er eens mee op de weegschaal staan en dan zie je hoe zwaar ie is. Stang tel je mee in gewicht ja.
__________________ Seriously, I don't give a shit. Living in my own little world. DBB-chick van het jaar 2007/2008 DBB-slet van het jaar 2007/2008 | |
| | |
| | #26 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Amstelveen Leeftijd: 21 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Karma Power: 1 | Citaat:
Ga imo je iig orienteren in de sport, met betrekking tot oefeningen en spiergroepen. Trouwens bankdrukken is wel een beetje overated, er zijn wel een aantal oefeningen die stukken beter zijn dan bankdrukken. Waardoor je je pecks issoleert en harder aan kan pakken Ik weet niet of je in of rondom amsterdam woont want een goeie vriend van mij Johnny Fernand, geeft zijn seminar over bodybuilding deze dinsdag.
__________________ Religion is the opium for the people... | |
| | |
| | #27 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Tuurlijk tel je de stang mee.. die duw je toch ook mee omhoog? Maar als je jou was zal ik even op rijtje zetten. Waar je wilt komen etc etc.. |
| | |
| | #28 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | Alle begin is moeilijk maar vooruitgang komt zeker als je volhoudt. Voor TS weeg en laat je vetpercentate eens meten en kijk eens hoeveel je nu op de bank kan drukken. Totaalgewicht rekenen dus niet wat je er aanhangt of bv aan 1 kant!!!! d
__________________ Stats 1 mei 2008: 1.82 / 94 kg / 17,0 % / Arm 40 cm |
| | |
| | #29 |
Karma Power: 0 | Professioneel bodybuilding,, zou ik willen doen, natuurlijk ben ik nog lang niet in de buurt. Maar ik denk dat ik wel een goede basis heb. |
| | |
| | #30 |
| Freaky Bodybuilder | ik denk het nie
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...xxs-log-79697/ stats updated 16/10/07: 1,76 76,5kg bf 14,5% denk ik armen:39cm borst rug: 106cm BP 1 * 115 DL 1 * 120 Squat 1* 117,5 clean bulking time :) |
| | |
| | #31 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Amstelveen Leeftijd: 21 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Karma Power: 1 | Als je nou even een foto van jezelf maakt, kunnen wij je mischien iig effe wat beter helpen met betrekking tot je training en of je wel goed traint etc.
__________________ Religion is the opium for the people... |
| | |
| | #32 |
| Dutch Bodybuilder | sorry toen ik 19 was deed ik mijn opwarming met 60kg 20 herhalingen je hebt dus geen goede basis hoor en sorry dat ik het zo cru moet vertellen maar je bent ook niet sterk voor je leeftijd in tegendeel zelfs heel zwak je moet je nu niet aangevallen voelen het is gewoon de waarheid mss moet je ook eens van gym veranderen als je denkt dat er niet veel gewicht aanwezig is ik ben van mening dat je "normaal" dus redelijk sterk bent maar nog altijd maar heel gewoontjes als je je lichaamsgewicht kan bankdrukken en 2 maal je lichaamsgewicht kan deadliften
__________________ 1*125kg bench 1* 180kg deadlift 1*140kg full squat totaal 445kg 6* 55kg liggend triceps strekken 6* 36kg dumbbell shoulder press 8* 45kg dumbbell rows |
| | |
| | #33 | |
Karma Power: 0 | Citaat:
f*cking bullshit, want zoals ik al zei ik doe met alles andere oefeningen meer gewicht, alleen bankrdukken niet, ook ben ik sterker dan iedereen die ik tegen kom van mijn eigen leeftijd, dus verklaar dat maar dan. ik doet dat bankdrukken gewoon nooit. ik ben van gym verandered, veel uitgebreider enzz. maar ik zal vrijdag nog eens goed kijken. Ik ben echt niet zwak voor mn leeftijd, alleen zonde dat ik achteruit ben gegaan. Als ik ook kijk naar andere serieuze oudere gasten die daar trainen die doen met sommige oefeningen nauwelijks meer als ik soms minder zelfs. Met een goede basis bedoel ik, ik til met veel oefeningen al aardig wat, ook vergeleken met anderen. We hebben het nu ook trouwens over 1 oefening. | |
| | |
| | #34 | |
| | |
| | #35 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 1 | hij rekent dus de stang niet mee, wat ik al dacht, dus als die 10 kg weegt drukt ie dus eigenlijk 40 kg. en je hoeft de stang ook niet helemaal tot je borst te laten zakken hoor, gewoon 10 cm erboven blijven. als je 60 kg chest press doet met 12 reps kan je volgens mij ook wel 10 keer 50 met een losse stang. ik denk dat jou gym een 20 kg stang heeft. |
| | |
| | #36 | |
Dat zegt ie toch niet.
| | |
| | #37 |
| Dutch Bodybuilder |
__________________ Building more Strength more Mass |
| | |
| | #38 |
Karma Power: 0 | Nooit gedaan, Squatliften lijkt me niet zo speciaal, die spiergroepen train ik al , en lijkt me niet zo leuk om te doen. Deze Halter oefeningen zowiezo vind ik niet zo fijn, steeds wisselen van gewichten enzo. ik post morgen wel weer ff met wat meer exacte info |
| | |
| | #39 | |
| | |
| | #40 |
| Dutch Bodybuilder | Dat is echt niet zo hoor. Ik drukte zelf ook ongeveer 60 in het begin maar laats wilde een dispuutsvriendje van me een keer mee en die had serieus genoeg aan de olympic barbell. 20 kilo dus. Een extreme ecto dat wel maar 60 is best nice hoor als je net begint.
__________________ Hou je bek trut, ik zit te trainen! |
| | |