| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m97 98kg 19% Karma: | Achterlopende spiergroep, hoe pak je dat aan?
Train nu ruim een jaar, maar mijn borst heeft er maar geen zin in! Stats: 1,96 96,6 kg (13% bf) Bench 100kg (8 reps) De rest van mijn lichaam groeit nog al kool, maar mijn borst wil maar niet! De oefeningen die ik (nu) doe: Dips Bench press Incline dumbell press Cable crossover Dumbell pullover (Ik pas mijn workout om de 2 maanden aan om geen plateau te raken) Wat kan ik hier aan doen, is het aan te raden om 2 weken alleen borst aan te spreken? of zelfs een maand? Hoe doen jullie dat met achter lopende spiergroepen?
__________________ "The last three or four reps is what makes the muscle grow. This area of pain divides the champion from someone else who is not a champion. That's what most people lack, having the guts to go on and just say they'll go through the pain no matter what happens." "Je moet toch eten" Laatst aangepast door Happylife : di 30 jun 2009 om 10:20 |
| | |
| | #2 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 44 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Achterlopende spiergroep, hoe pak je dat aan?
Achter lopende spiergroepen prioriteit geven. Dus eerst trainen en de rest minder trainen om de achter lopende spiergroepen tijd geven om bij te trekken.
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: nov 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m85 76kg - Karma: | Re: Achterlopende spiergroep, hoe pak je dat aan?
|
| | |
| | #4 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m77 89kg 20% Karma: | Re: Achterlopende spiergroep, hoe pak je dat aan?
is 3 dagen terug nog een topic over gemaakt
__________________ Origineel gepost door McMetronome:Deadlift gaat wel fijn ja.Alleen jammer van mn eelt vandaag, gelukkig wel een stoere pleister met zebra-motief! origineel gepost door SniperX:Melk drink ik 0.6l per dag, dat zijn al 300 calorieën. Misschien dat ik zelfs een extra beker melk erbij ga gooi, daarvoor kan ik al weer 2 blikken cola laten staan 046 over A.schwarzenegger:trieste beachboy ipv bber |
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Achterlopende spiergroep, hoe pak je dat aan?
soms is meer niet beter, bijvoorbeeld extra concentratie op de spier richten en eraan denken terwijl je traint kan beter zijn. Want rust blijft belangrijk! |
| | |
| | #7 | |
Stats: 1m97 98kg 19% Karma: | Re: Achterlopende spiergroep, hoe pak je dat aan?
Hoe heet die topic, kan hem niet vinden? Citaat:
__________________ "The last three or four reps is what makes the muscle grow. This area of pain divides the champion from someone else who is not a champion. That's what most people lack, having the guts to go on and just say they'll go through the pain no matter what happens." "Je moet toch eten" | |
| | |
| | #8 |
| Super Moderator Aangemeld: apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: M
Zwakste spiergroep bijtrainen Pull over voor borst definitie? PO is zowiezo grotendeels rug (lats) en definitie wordt bepaald door vetpercentage (dieet) niet door een bepalde oefening
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles |
| | |
| | #9 | |
| Huge Freak Aangemeld: feb 2006 Locatie: USA Geslacht: M
Citaat:
__________________ ik train clean - jij ook ? Periode-Schema's: FB-Compounds/Reps-Splits/Supersets MGB Stands For Mary J Blige Boots and Braces don't make a Racist | |
| | |
| | #10 |
| Huge Freak Aangemeld: feb 2006 Locatie: USA Geslacht: M
ik ben om , ik heb het effe opgezocht
__________________ ik train clean - jij ook ? Periode-Schema's: FB-Compounds/Reps-Splits/Supersets MGB Stands For Mary J Blige Boots and Braces don't make a Racist |
| | |
| | #11 |
3xl, thnx! Toch zijn over definitie trainingen de meningen weer verdeeld. Natuurlijk is het grotendeels dieet, maar met alleen dieten kom je er niet! Lees dit maar is: http://www.muscle-fitnessmagazine.nl/488.html En in de workout movie van Dennis Wolf (hungry like a wolf) geeft de trainer toch daadwerkelijk aan welke oefening er meer voor definitie word gedaan. Maar bodybuilding oefeningen en spiergroepen blijven veel besproken onderwerpen. Iedereen heeft zijn eigen insteek, ik denk niet dat je altijd kan spreken van 1 waarheid. Maar op advies van andere af moet gaan en daar je eigen conclusies uit trekken.
__________________ "The last three or four reps is what makes the muscle grow. This area of pain divides the champion from someone else who is not a champion. That's what most people lack, having the guts to go on and just say they'll go through the pain no matter what happens." "Je moet toch eten" |
| | |
| | #12 | ||
| Super Moderator Aangemeld: apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: M
Citaat:
Citaat:
Maw waarom zou bv bankdrukken masa leveren en pec-deck definitie waneer je ze kwa sets,reps,intensiteit op dezelfde manier uitvoert? Blijft alleen over dat de zgn definitie-oefeningen meestal in een hogere reprange worden uitgevoerd en meestal gedaan worden in een perriode dat mensen stevig aan het cutten zijn wat dus de vraag oplvert werkt die manier van trainen op de definitie of is het gewoon het dieet opzich dat voor de definitie zorgt (al dan niet in combi met aerobe training) Je lichaam kent namenlijk geen verschil tussen oefeningen maar alleen het soort werk dat gedaan moet worden.
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles | ||
| | |
| | #13 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Achterlopende spiergroep, hoe pak je dat aan?
Gewoon bekende fabeltjes... 'Van die oefening krijgt je borst een mooie vorm' 'Daarvan krijg je echt die lijnen' 'Meer dan 10 herhalingen train je vooral op definitie Allemaal bullshit. Een spiervezel kan zich alleen maar aanspannen en ontspannen. Of dat nou met de ene of de andere oefening gebeurd. |
| | |
| | #14 | |
Citaat:
__________________ "The last three or four reps is what makes the muscle grow. This area of pain divides the champion from someone else who is not a champion. That's what most people lack, having the guts to go on and just say they'll go through the pain no matter what happens." "Je moet toch eten" | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| aan?, achterlopende, spiergroep |
| Topic opties | |
| |