| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Cool Novice | 3 maal daags split schema 3 daags split schema + cardio Ik heb ongeveer 8 weken rippetoe gedaan en ga vrijwel niet meer omhoog in gewichten dus ga ik mijn schema weer veranderen in een split schema. Mijn doel is nu om lager te gaan in BF. Het moet er ongeveer als volgt uitzien: Maandag (Borst + Triceps) Borst Dumbbell bench press Barbell incline press dumbbell flies Dips Triceps Skull crushers Pushdown 45 min cardio Woensdag (Benen + Schouders) Benen Squats Legpress Leg curls Seated calf raises Schouders Dumbbell press Dumbbell front raises Dumbbell lateral raises 30 min cardio Vrijdag (Rug + Biceps) Deadlift Rear pulldown Dumbbell rows Shrugs Barbell curl Machine curl 45 min cardio Zondag 30 min buiten hardlopen Opmerkingen? |
| | |
| | #2 |
| Cool Novice | bump |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder | Misschien een OH press ipv een dumbbell press. Misschien een chin-variant ipv een pulldown. Voor de rest is het veel UB en weinig LB. Maar dat heb je nogal snel met deze splits. Geen verkeerd schema denk ik zo. |
| | |
| | #4 |
| Cool Novice | Ik ga nu dumbbell press doen want met rippetoe deed ik millitary press. En ook latdown ipv chinnen, ook met rippetoe gedaan. Puur voor de afwisseling. |
| | |