| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | 3 Daags split.. op MA-WOE-VRIJ of....
In hoeverre is het noodzakelijk om bij een 3 daags splitschema te verdelen over de Maandag, Woensdag en Vrijdag ? Zijn die dagen "rust" er tussen van belang of is het ook gewoon mogelijk om door tijdgebrek aan het eind v/d week of iets dergelijk MA - DI - WOE te doen ? Alvast bedankt. |
| | |
| | #2 |
| Super Moderator Aangemeld: apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: 3 Daags split.. op MA-WOE-VRIJ of....
Optimaal is het niet, maar iets doen is beter dan niets doen.
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
als je alleen ma-di-wo kunt trainen is een 3-split idd de beste keuze.
|
| | |
| | #4 |
| Cool Novice Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Het kan in principe wel ook op MA - WOE - VRIJ, alleen moet ik dan wat activiteiten omzetten. Ik wilde daarom eerst weten of het niks uitmaakte of het MA - DI - WOE was maar na het antwoord van 3XL ga ik wel wat activiteiten omzetten. Bedankt. |
| | |
| | #5 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: apr 2005 Locatie: Bornholm Geslacht: M
Stats: 2m30 43kg > 50% Karma: | Re: 3 Daags split.. op MA-WOE-VRIJ of....
als ik jou was zou zeker niet 3 dagen achtereen trainen, dat gaat je opbreken. als je ma-woe-vrij doet, kun je ook gewoon knallen op fullbody.
__________________ Origineel gepost door Kale-Gaston: ''Want pinnen doe je bij....de Postcode Loterij!'' |
| | |
| | #6 |
| Advanced Bodybuilder | Re: 3 Daags split.. op MA-WOE-VRIJ of....
als het mogelijk is, je andere activiteiten omzetten.
__________________ Leer, inspireer en motiveer. Maar blijf bij jezelf. :) Lengte: 171cm Gew: 73kg bf: 11-12% You can't ban a muscle man :p |
| | |
| | #7 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m77 89kg 20% Karma: | Re: 3 Daags split.. op MA-WOE-VRIJ of....
best laat je een dag tussen, als het niet anders gaat kan het niet anders
__________________ Origineel gepost door McMetronome:Deadlift gaat wel fijn ja.Alleen jammer van mn eelt vandaag, gelukkig wel een stoere pleister met zebra-motief! origineel gepost door SniperX:Melk drink ik 0.6l per dag, dat zijn al 300 calorieën. Misschien dat ik zelfs een extra beker melk erbij ga gooi, daarvoor kan ik al weer 2 blikken cola laten staan 046 over A.schwarzenegger:trieste beachboy ipv bber |
| | |
| | #8 |
| Dutch Bodybuilder | Re: 3 Daags split.. op MA-WOE-VRIJ of....
ik train meestal ma woe do vr.. heb hier vrij weinig moeite mee.. 3 dagen achter elkaar 3 daagse split.. maandag is dan een extra dag, komt gewoon zo uit met mn werk.. gaat niet anders, maar heb er eigenlijk geen problemen mee..
__________________ Succes is not final, failure is not fatal, it is the courage to continue that counts! It's not the car you drive, it's the arm that's hangin' out the window..! Lengte: 1,76 m Gewicht: 95 kg --> still bulking --> start 1e cut ?? |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| daags, ma-woe-vrij, of...., split.. |
| Topic opties | |
| |